eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM FOTELI DO SALI KONCERTOWEJ W BUDYNKU PSM I STOPNIA W ŚWIDNIKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-14

Ogłoszenie nr 510274007-N-2019 z dnia 14-12-2019 r.

Państwowa Szkoła Muzyczna I st. w Świdniku: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM FOTELI DO SALI KONCERTOWEJ W BUDYNKU PSM I STOPNIA W ŚWIDNIKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617852-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Szkoła Muzyczna I st. w Świdniku, Krajowy numer identyfikacyjny 27823800000000, ul. ul. Króla Pole 5, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 516 856, e-mail sekretariat@psm.swidnik.pl, faks 814687047.
Adres strony internetowej (url): http://www.psm.swidnik.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: szkoła publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM FOTELI DO SALI KONCERTOWEJ W BUDYNKU PSM I STOPNIA W ŚWIDNIKU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem foteli (214 szt.) w pomieszczeniu sali koncertowej umiejscowionej w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Rodziny Wiłkomirskich w Świdniku. 2. Zaproponowane fotele winny spełniać następujące zasady ogólne: a) Należy stosować fotele przeznaczone do intensywnego użytkowania w obiektach użyteczności publicznej. b) Tapicerka powinna cechować się dużą odpornością na zabrudzenia, wchłanianie płynów i uszkodzenia mechaniczne. Gramatura tapicerki 165 g/m2 +/- 5%. c) Oferowany fotel musi być produktem seryjnym. d) Dane techniczne: materiał: trudno zapalny oraz niewydzielający produktów rozkładu i spalania, określonych jako bardzo toksyczne - 100% poliester, welur; fotele muszą być trwale montowane do podłoża, łączone w rzędy ze wspólnymi podłokietnikami, o całkowitej wysokości min. 880 mm (tolerancja +/- 5mm), szerokości w osiach 550 mm (tolerancja +/- 5mm), głębokości siedziska min. 465 mm (tolerancja +/- 5mm) i głębokości po złożeniu 500 mm (tolerancja +/- 50 mm); odporność na ścieranie tapicerki: min. 100 000 cykli wg skali Martindel´a; konstrukcja: stelaż stalowy; wypełnienie: wysokogatunkowa pianka PU (wymagane atesty na trudno zapalność i nietoksyczność). Szczegółowy opis parametrów minimalnych i równoważnych został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przed dostawą i montażem foteli, Zamawiający, pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy, wymaga przedstawienia do akceptacji projektu warsztatowego docelowego fotela, rozmieszczenia foteli na sali oraz sposobu montażu oraz okazania jednego egzemplarza gotowego fotela do akceptacji projektanta. 3. Rysunek zawierający rzut pomieszczenia sali koncertowej pokazujący rozmieszczenie zamawianych foteli stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Realizowane przez Wykonawcę zamówienie nie może stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanego zamówienia lub zmniejszenia jego uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 5. Wymagany okres gwarancji dla zrealizowanego przedmiotu zamówienia - minimum 3 lata. 6. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad, usterek i braków stwierdzonych przy odbiorze lub zgłoszonych w okresie gwarancji, w terminie 7 dni. 7. Warunki finansowe rozliczeń: a) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół wykonania zamówienia, b) fakturowanie jednorazowe na podstawie protokołu wykonania zamówienia, c) płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 8. Kod CPV: 39.11.31.00-8 - Fotele 9. Przed dostawą (nie wraz z ofertą) wymagane jest dostarczenie n/w certyfikatów i atestów: a) Atest wytrzymałościowy dla oferowanego fotela w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg normy PN-EN 12727:2016, poziom 4 (intensywny); b) Atest wytrzymałościowy dla pianek siedziska fotela na 200 000 cykli wg normy PN - EN ISO 3385:2014, właściwości wg PN - EN ISO 5999:2013 w klasie V (warunki użytkowania - bardzo ciężkie); c) Klasyfikacja Ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich wg normy PN-EN 1021.1 oraz PN-EN 1021.2 dla oferowanego układu tapicerskiego i sklejki; d) Klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN/88/B /02855 dla oferowanego układu tapicerskiego i sklejki e) Atest Higieniczny Z certyfikatów musi bezpośrednio wynikać, że dotyczą one oferowanego modelu fotela.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39.11.31.00 - Fotele


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 152015.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nowy Styl Spółka z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pużaka 49
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 186978.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 186978.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 502750.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.