eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska PorębaPrzygotowanie i dowóz posiłków dla Domu Dziecka w Szklarskiej Porębie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-13

Ogłoszenie nr 510272830-N-2019 z dnia 13-12-2019 r.

Dom Dziecka im. Marii Konopnickiej: Przygotowanie i dowóz posiłków dla Domu Dziecka w Szklarskiej Porębie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619852-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Dziecka im. Marii Konopnickiej, Krajowy numer identyfikacyjny 23090160100000, ul. ul. Bronka Czecha 22, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 75 717 21 06, e-mail jarek_malec1980@wp.pl, faks 75 717 21 06.
Adres strony internetowej (url): https://domdziecka.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowanie i dowóz posiłków dla Domu Dziecka w Szklarskiej Porębie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dowóz posiłków dla wychowanków Domu Dziecka w Szklarskiej Porębie w wieku od 3-18 lat. W dni nauki szkolnej przygotowane posiłki powinny być dostarczone do placówki: śniadania do godziny 6.30, obiady do godziny 14.00, kolacje do godziny 17.00. W dni wolne od nauki szkolnej i świąteczne posiłki powinny być dostarczone: śniadania do godziny 8.00. obiady do godziny 14.00-14.30, kolacje do godziny 17.00. Drugie śniadania powinny być dostarczane wraz z pierwszym śniadaniem. Drugie śniadania są przygotowywane codziennie, zarówno w dni nauki szkolnej jak i w pozostałe dni. 2. W razie konieczności, dla dzieci chorych posiłki powinny być przygotowane zgodnie z określoną dietą (według zaleceń lekarza). 3. Zamawiający zobowiązuje się do zgłaszania ilości dzieci w celu przygotowania posiłków najpóźniej do godziny 14.00 dnia poprzedzającego ich dostarczenie, drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Wykonawcę. 4. Posiłki powinny być dostarczane z podziałem na 2 grupy w ilościach wg zgłoszenia, o którym mowa w § 4 pkt 3 Posiłki dowożone są zgodnie z obowiązującym jadłospisem (dostarczanym codziennie przy śniadaniu) i wg specyfikacji ilościowej posiłków dostarczanej codziennie do placówki. Posiłki powinny być dostarczane do placówki w odpowiednich termosach Wykonawcy, osobno dla każdej grupy, z zachowaniem odpowiedniej temperatury zgodnie z przepisami. Zamawiający posiada własne naczynia stołowe i sztućce. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć posiłki zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, HACCP i SANEPID-u. 5.1. W przypadku nieprawidłowości w dowożonych posiłkach, Zamawiający zgłasza telefonicznie o ich wadliwości Wykonawcy, który zobowiązuje się do usunięcia wadliwych posiłków w ciągu 3 godzin od zgłoszenia do wysokości ilości zakwestionowanych posiłków. 5.2. W przypadku stwierdzonych nieprawidłowości w sposobie dostarczanych posiłków, a także w ilościach niezgodnych z zamówieniem, Zamawiający zgłasza reklamację na piśmie do Wykonawcy w celu usunięcia nieprawidłowości. W przypadku braku reakcji ze strony Wykonawcy, Zamawiający ma możliwość wypowiedzenia umowy, z zachowaniem okresu wypowiedzenia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1 do umowy. Wykonawca przygotowując ofertę powinien uwzględnić także Załącznik nr 2 Średnia ważona grupy oraz Załącznik nr 3 - zalecenia dotyczące kaloryczności. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć posiłki do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego. 8. Każdy samochód, w którym będą dostarczane posiłki musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych posiłków. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy posiłków

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 181313
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. "AG-MA" Augustyna Mandziej
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 2A
Kod pocztowy: 58-850
Miejscowość: Świeradów Zdrój
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 223015
Oferta z najniższą ceną/kosztem 223015
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 223015
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.