To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-13
Ogłoszenie nr 510272823-N-2019 z dnia 13-12-2019 r.
Nadleśnictwo Augustów: Zimowe dokarmianie żubrów - zakup karmy z rozwiezieniem w ramach projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Kompleksowa ochrona żubra w Polsce. Nr projektu POIS.02.04.00-00-0027/18-00 .
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618284-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Augustów, Krajowy numer identyfikacyjny 79001121000000,
ul. ul. Turystyczna
19,
16-300
Augustów, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
876 439 900, e-mail
augustow.zp@bialystok.lasy.gov.pl, faks
876 443 576.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_augustow/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Skarb Państwa - PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe dokarmianie żubrów - zakup karmy z rozwiezieniem w ramach projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AUG.S.270.4.11.2019.ET
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Zimowe dokarmianie żubrów - zakup karmy z rozwiezieniem w ramach projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce"". Zadanie realizowane w ramach projektu pn. "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce". (Umowa o dofinasowanie POIS.02.04.00-00-0027/18-00 z dnia 30.05.2019 r. w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020). a)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spowodowanie wszelkich uszkodzeń dróg dojazdowych do powierzchni i jest zobowiązany do ich naprawy, pod rygorem kary umownej. b)Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zakupu karmy we własnym zakresie oraz jej przechowywania i wyłożenia we wskazanych miejscach w łącznej ilości: a.3,5 ton owsa, b.10 ton buraków pastewnych, c.25 bel siana, d.20 ton kiszonki/sianokiszonki, e.Lizawki solne (kostki o wadze 10 kg)- 36 szt. Wymagania dotyczące przedmiotu dostawy, tj. karmy: a.sianokiszonka/kiszonka- dobrej jakości z traw podsuszonych z pokosu 2019 roku, b.owies- zdrowy, bez zanieczyszczeń mechanicznych, workowany w worki max 50 kg); c.buraki pastewne- dobrej jakości, zebrane jesienią 2019 r. przed przymrozkami, bez zanieczyszczeń mechanicznych oraz oznak zgnilizny; d.siano- w belach pozyskane na terenie powiatu augustowskiego (celem uniknięcia zawleczenia niepożądanych gatunków roślin i pasożytów), ze zbiorów 2019 r., bez turzyc, trzcinnika i situ. e.lizawki solne typu Multi-Lisal Se , kostki o wadze 10 kg, w ilości 36 szt. Zasady realizacji dostaw: - Rozładunek karmy w leśnictwie Kozi Rynek w oddziale 212 g, lub w miejscu wskazanym przez zamawiającego w zależności od miejsca bytowania żubrów. Lokalizacja, na których planowane jest rozwiezienie przedmiotu zamówienia mają charakter wstępny i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. - Dowóz i rozładunek karmy odbywać się będzie do dwóch razy w tygodniu, w zależności od potrzeb i aktualnie panujących warunków pogodowych. Każdorazowo zostanie ustalona ilość, rodzaj i lokalizacja wyłożenia pasz. Potrzeba rozwiezienia pasz będzie zgłaszana przez Zamawiającego pisemnie wg. Wzoru zlecenia (Załącznik nr 4A do SIWZ) W ramach dostawy wykonawca zobowiązany będzie do uprzątnięcia miejsc dokarmiania, tj: - Uprzątanie miejsc dokarmiania polegające na zbieraniu resztek karmy i jej wywóz z terenu nadleśnictwa; - Końcowe uprzątnięcie miejsca dokarmiania, w którym wykładana była karma na zakończenie okresu dokarmiania. Należyta realizacja poszczególnych dostaw zostanie każdorazowo potwierdzona protokołem dostawy/ odbioru karmy (załącznik nr 4B do SIWZ) podpisanym przez obydwie strony. W przypadku stwierdzenia, że pasza przygotowana przez Wykonawcę do rozwiezienia, rozwożona lub już rozwieziona nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego ze względu na posiadanie cech, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić w terminie 2 dni od daty stwierdzenia tych wad, paszę spełniającą wymagane cechy jakościowo-ilościowe i dokonać jej rozwiezienia wraz z uprzątnięciem paszy wadliwej. Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia: odpadów (folie, sznurki, siatki, worki po rozpakowaniu paszy) i psującej się paszy z powierzchni, na której będą ponownie wykładane pasze. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn, ciągników i urządzeń pracujących na powierzchniach Nadleśnictwa Augustów w zestawy (sorbenty, maty sorpcyjne itp.) o chłonności umożliwiającej pochłonięcie rozlanego paliwa lub oleju oraz innych płynów technologicznych używanych w maszynach, ciągnikach i innych urządzeniach oraz użycia tych środków w sytuacjach wymagających zastosowania (awarie, naprawy, tankowania itp.) -w celu zapobieżenia skażeniu środowiska. Rozliczenia będą dokonywane za faktycznie dostarczone i rozwiezione pasze (z zakresie odebranej przez Zamawiającego części usługi) według cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić w ofercie. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15700000-5
Dodatkowe kody CPV: 03114200-5, 03211600-9, 03221222-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20609.76
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ROLTEX Jarosław Ryszkiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17945.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY MIASTA AUGUSTÓW
- Dostawa 1 szt. sonaru poszukiwawczego holowanego wraz z wyposażeniem do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Augustowie
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie- Różne produkty spożywcze"
- Dostawa sprzętu mobilnego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Starostwie Powiatowym w Augustowie
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i pojazdów PT NECKO sp. z o.o."
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne"
więcej: przetargi w Augustowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





