eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie roboty budowlanej polegającej na wykonaniu doposażenia istniejącego węzła cieplnego w moduł ciepła technologicznego oraz moduł ciepłej wody użytkowej i adaptację pomieszczenia przeznaczonego na węzeł w związku z realizacją inwestycji pn. "Przebudowa wejścia do budynku WIP w celu przystosowania dla osób niepełnosprawnych, przebudowa holu parteru i holu kondygnacji piwnicznej w budynku WIP PW w Warszawie".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-12

Ogłoszenie nr 510272332-N-2019 z dnia 12-12-2019 r.

Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji: Wykonanie roboty budowlanej polegającej na wykonaniu doposażenia istniejącego węzła cieplnego w moduł ciepła technologicznego oraz moduł ciepłej wody użytkowej i adaptację pomieszczenia przeznaczonego na węzeł w związku z realizacją inwestycji pn. "Przebudowa wejścia do budynku WIP w celu przystosowania dla osób niepełnosprawnych, przebudowa holu parteru i holu kondygnacji piwnicznej w budynku WIP PW w Warszawie".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615277-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji, Krajowy numer identyfikacyjny 15540000000000, ul. ul. Narbutta 85, 02-524 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 849 97 95, e-mail zamowienia@wip.pw.edu.pl, faks 22 849 94 34.
Adres strony internetowej (url): www.wip.pw.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie roboty budowlanej polegającej na wykonaniu doposażenia istniejącego węzła cieplnego w moduł ciepła technologicznego oraz moduł ciepłej wody użytkowej i adaptację pomieszczenia przeznaczonego na węzeł w związku z realizacją inwestycji pn. "Przebudowa wejścia do budynku WIP w celu przystosowania dla osób niepełnosprawnych, przebudowa holu parteru i holu kondygnacji piwnicznej w budynku WIP PW w Warszawie".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/9/2019/WIP-WIP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: robota budowlana polegająca na wykonaniu doposażenia istniejącego węzła cieplnego w moduł ciepła technologicznego oraz moduł ciepłej wody użytkowej i adaptację pomieszczenia przeznaczonego na węzeł w związku z realizacją inwestycji pn. "Przebudowa wejścia do budynku WIP w celu przystosowania dla osób niepełnosprawnych, przebudowa holu parteru i holu kondygnacji piwnicznej w budynku WIP PW w Warszawie", zgodnie przedmiarami robót i kosztorysami ślepymi. W ramach zadania będącego przedmiotem postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, a także montażu instalacji elektrycznych. W związku z tym, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest do użytku osób fizycznych, w tym pracowników i studentów Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszelkich wymagań w zakresie dostępności przebudowywanych pomieszczeń dla osób z niepełnosprawnością zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o prace zgodnie z przepisem art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia poprzez świadczenie na rzecz Wykonawcy lub Podwykonawcy pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.) były zatrudnione w zakresie prac wykonywanych na rzecz Zamawiającego na podstawie umowy o pracę. Dotyczy to w szczególności osób zatrudnionych na stanowiskach robotniczych wykonujących następujące prace: roboty ogólnobudowlanej, roboty w zakresie montażu instalacji elektrycznych i hydraulicznych- w zakresie zgodnym ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Rozdział IV i V SIWZ. Wykonawca musi zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnione lub przez pracodawcę. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. Najpóźniej w dniu wprowadzenia na budowę Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listę osób wraz z informacją o czasie trwania umowy oraz informacją o czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy (a od Podwykonawców, jeżeli już są znani). Najpóźniej w dniu wprowadzenia na budowę Wykonawca poinformuje pracowników o zasadach zatrudnienia obowiązujących przy realizacji danego zamówienia, co potwierdzi ich podpis stwierdzający przyjęcie tejże informacji do wiadomości na liście osób wymienionej w pkt. 4.3. Wykonawca jest zobowiązany na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym, a jeżeli strony nie ustalą terminu - w terminie 3 dni roboczych, przedstawić do wglądu Zamawiającemu zanonimizowane kopie aktualnych umów o pracę potwierdzających, że czynności, o których mowa w pkt 4.1. są wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z deklaracją złożoną w ofercie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie ich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.). Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę (Podwykonawcę) z pracownikami wykonującymi w ramach zamówienia czynności, o których mowa w pkt 4.1. w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 4.4. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności, o których mowa w pkt 4.1. na podstawie umowy o pracę. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności, o których mowa w pkt 4.1. na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, o której mowa w Rozdz. VI SIWZ. Istotne postanowienia umowy. Postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w Rozdz. VI SIWZ. Istotne postanowienia umowy. Oczekuje się szczególnej pieczołowitości w prowadzeniu prac i zabezpieczeniu robót budowlanych w reprezentacyjnym gmachu będącym siedzibą Władz Zamawiającego. Zamawiający informuje, że preferuje poziom wysoki w odniesieniu do rozwiązań technologicznych i materiałowych ze względu na reprezentacyjny charakter zabytkowego obiektu. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, najlepszą wiedzą oraz z zasadami profesjonalizmu zawodowego. Wykonawca oświadcza, iż posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania umowy. Wykonawca jest zobowiązany realizować zamówienie z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu instrukcję bhp dla stanowisk pracy, będących szczególnie narażonymi na wypadki przy pracy. Zamawiający jest upoważniony do wnioskowania o wprowadzenie zmian do takiej instrukcji, a Wykonawca jest zobowiązany takie zmiany wprowadzić. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji robót budowlanych w czynnym, zabytkowym obiekcie służącym działalności podstawowej Zamawiającego, w którym poza zajęciami akademickimi organizowane są seminaria, konferencje oraz wydarzenia kulturalne i innego typu imprezy masowe wysokiej rangi, a zatem wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku. Roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia będą mogły być wykonywane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Wykonawca przedstawi w ofercie propozycję harmonogramu, która będzie podlegała ocenie zgodnie z zapisami pkt. 14 Rozdz. I SIWZ Instrukcja dla Wykonawców. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w harmonogramie terminarz wymagany przez Zamawiającego w pkt. 26. Ze względu na fakt, iż obiekt będzie funkcjonował w czasie wykonywania robót zgodnie ze swoim przeznaczeniem Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji powierzonego mu zadania aktualizować i uzgadniać na bieżąco harmonogram z Zamawiającym. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w zakresie konstrukcji iarchitektury wnętrz. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów ubezpieczenia, instalacji, uruchomienia, dostarczonego wyposażenia, a także pokrycia kosztów gwarancji i rękojmi. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z dokumentacją projektową oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania całego zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończeni, a także jakość przeprowadzonych prac odtworzeniowych związanych z naprawami naruszonej w trakcie robót tkanki budowlanej i instalacyjnej obiektu. Roboty jw. muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących polskich przepisów, norm, instrukcji itp. Niewyszczególnienie w niniejszym opracowaniu jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. Wykonawca po wykonaniu, uruchomieniu i regulacji instalacji dokona szkolenia z zakresu obsługi wszystkich urządzeń wskazanych przez Zamawiającego i głównego użytkownika obiektu. Wykonawca sporządzi dokumentację projektową powykonawczą wraz z niezbędnymi opisami w zakresie i formie jak w dokumentacji projektowej, a jej treść przedstawiać będzie roboty tak, jak zostały przez Wykonawcę zrealizowane. Zamawiający otrzyma dokumentację projektową powykonawczą (PPW) w wersji papierowej w 2 egzemplarzach oraz w 1 egzemplarzu na nośniku elektronicznym. Nośnik elektroniczny powinien zawierać kompletną dokumentację w postaci plików z rozszerzeniem *.pdf będących skanami oryginalnej PPW. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie w okresie do 28 lutego 2020 r. do dnia zawarcia umowy. Ze względu na harmonogram roku akademickiego na Politechnice Warszawskiej i konieczność bezwzględnego dotrzymania terminarza realizacji zadania inwestycyjnego należy liczyć się z koniecznością wykonywania robót w godzinach popołudniowych i wieczornych oraz w dni ustawowo wolne od pracy. Wykonawca jest zobowiązany w każdym momencie obowiązywania umowy na żądanie Zamawiającego udostępnić do wglądu wszelkie informacje i dokumenty mające związek z realizacją umowy. W każdym przypadku, gdy w dokumentacji technicznej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający dodaje do nich sformułowanie "lub równoważny". W każdym przypadku, gdy w dokumentacji technicznej zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia Zamawiający dodaje do nich sformułowanie "lub równoważne".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45232142-9, 45232140-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 112041.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKO - PROJEKT Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Krakowska 224
Kod pocztowy: 02-219
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 140310.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 140310.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157734.08
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.