eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › "Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. z siedzibą przy ul. Przy Stawku 12"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-11

Ogłoszenie nr 510271206-N-2019 z dnia 11-12-2019 r.

Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z: "Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. z siedzibą przy ul. Przy Stawku 12"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614929-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540237100-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, Krajowy numer identyfikacyjny 10625117000000, ul. ul. Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 358 13 00, e-mail ilona.dabrowska@przytezni.pl, faks 52 358 13 03.
Adres strony internetowej (url): www.przytezni.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. z siedzibą przy ul. Przy Stawku 12"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-7-2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. z siedzibą przy ul. Przy Stawku 12". 2. Dostawa przez Zamawiającego energii odbywać się będzie na warunkach określonych w: a) ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, b) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, c) Kodeksie Cywilnym, d) innych przepisach prawa dotyczących realizacji Umowy. 3. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w skali roku wyniesie 1150 MWh a w skali 24 miesięcy 2300 MWh. 4. Określone przez Zamawiającego prognozowane zużycie energii ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości i nie jest jednocześnie ilością graniczną zakupu. 5. Rozliczenia za energię elektryczną dokonywane będą zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez OSD, w oparciu o fakturę wystawioną przez Wykonawcę w terminie 14 dni od otrzymania danych pomiarowo- rozliczeniowych od OSD. Zm. 05.11.2019r. 6. Opis techniczny i dane punktu poboru określa zał. nr 1 do SIWZ. Zm. 05.11.2019r. 7. Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii wchodzących w zakres spraw będących w zakresie odrębnej umowy na świadczenie usług dystrybucyjnych zawartej przez Zamawiającego z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 8. Zamawiający informuje, że Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest ENEA Operator Oddział Dystrybucji Bydgoszcz, ul. dr E. Warmińskiego 8 85 - 054 Bydgoszcz. 9. Wykonawca oświadcza, że ma zawarte stosowne umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD. 10. Zamawiający oświadcza, że dysponuje tytułem prawnym do korzystania z obiektu, do którego ma być dostarczana energia elektryczna na podstawie niniejszej umowy. 11. W trakcie obowiązywania Umowy dopuszcza się możliwość skorzystania przez Zamawiającego z "Prawa opcji" w niżej wskazanym zakresie: a) zwiększenia ilości dostarczonej energii maksymalnie do 30 % wartości zamówienia podstawowego - w przypadku zwiększonego zużycia energii, według cen zaoferowanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. b) zmniejszenia ilości dostarczonej energii maksymalnie do 30 % wartości zamówienia podstawowego - w wyniku zmniejszonego zużycia energii, według cen zaoferowanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 12. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać w ramach realizacji Umowy. W sytuacji nieskorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z Prawa opcji jest pisemne oświadczenie woli Zamawiającego w zakresie zwiększenia zamówienia w ramach Prawa opcji. Skorzystanie z Prawa opcji nie wymaga aneksu do Umowy. 13. Jeżeli przed zakończeniem okresu obowiązywania Umowy koncesja Wykonawcy na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wygaśnie, Wykonawca zobowiązuje się do jej odnowienia i przedłożenia Zamawiającemu kserokopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, w terminie umożliwiającym zachowanie ciągłości dostaw energii, pod rygorem rozwiązania Umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5


Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 736000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRMEW OBRÓT Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ludwika Rydygiera 8
Kod pocztowy: 01-793
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 937077.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 937077.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 946470.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.