To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-11
Ogłoszenie nr 510271153-N-2019 z dnia 11-12-2019 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: "Rozbudowa budynku oraz przystosowanie terenu przy ul. Wałowej 30 w Wodzisławiu Śląskim na potrzeby realizacji projektu pn.: Oaza aktywności"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu "Rozbudowa budynku oraz przystosowanie terenu przy ul. Wałowej 30 w Wodzisławiu Śląskim na potrzeby realizacji projektu pn.: "Oaza aktywności", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działanie 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie 10.3.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - Konkurs.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609820-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 27628947500000,
ul. ul. Wałowa
30,
44-300
Wodzisław Śląski, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
0-32 455 14 30, e-mail
pcpr_wodz@poczta.onet.pl, faks
0-32 455 14 30.
Adres strony internetowej (url): https://pcpr.bip.powiatwodzislawski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rozbudowa budynku oraz przystosowanie terenu przy ul. Wałowej 30 w Wodzisławiu Śląskim na potrzeby realizacji projektu pn.: Oaza aktywności"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PCPR/070/21528/2/PN/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia były roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania pn.: "Rozbudowa budynku oraz przystosowanie terenu przy ul. Wałowej 30 w Wodzisławiu Śląskim na potrzeby realizacji projektu pn.: Oaza aktywności". Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez "ARCHITEKT" Studio Projektowe Paweł Kuczyński z Rybnika, decyzji o pozwoleniu na budowę nr 0733/17 z dnia 26.07.2017 r. oraz pozwolenia nr 1527/2017 z dnia 19.07.2017 r. na prace budowlane na obszarze wpisanego do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego. 2. Zakres robót obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe istniejącego budynku w zakresie koniecznym; 2) roboty ziemne; 3) roboty fundamentowe - fundamenty pod część rozbudowywaną; 4) roboty izolacyjne w zakresie fundamentów; 5) wykonanie podłogi na gruncie; 6) roboty murowe w zakresie wznoszenia ścian nośnych zewnętrznych i wewnętrznych oraz ścian działowych z pustaków ceramicznych; 7) roboty murowe w zakresie wykonania zamurowań i przemurowań z cegły pełnej - część istniejąca; 8) roboty konstrukcyjne z żelbetu w zakresie wykonania stropów nad parterem i piętrem, wieńców, schodów, rdzeni, nadproży, podciągów oraz szybu windy; 9) wykonanie stropodachu zielonego nad częścią istniejącą; 10) wykonanie więźby dachowej nad częścią projektowaną; 11) wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych z okładziną z tynku; 12) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej podłogi na gruncie, ścian fundamentowych, pomieszczeń sanitarno-higienicznych; 13) wykonanie izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej dachu; 14) wykonanie pokrycia dachowego z blachodachówki z posypką; 15) wykonanie obróbek blacharskich; 16) wykonanie odwodnienia dachu; 17) montaż stolarki okiennej, drzwiowej i wyłazu na dach; 18) montaż fasady szklanej; 19) wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych (roboty tynkarskie, posadzkarskie, okładzinowe, wykonanie sufitów podwieszanych, roboty kowalsko-ślusarskie, roboty malarskie); 20) montaż wyposażenia; 21) wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej do celów bytowych; 22) wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej; 23) wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej; 24) wykonanie wewnętrznej instalacji chłodzenia (klimatyzacja); 25) wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania (źródło ciepła - kocioł gazowy - w sąsiednim budynku); 26) wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych; 27) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego; 28) wykonanie instalacji odgromowej; 29) wykonanie wyłącznika ppoż.; 30) wycinkę, sadzenie, przesadzenie i pielęgnację drzew i krzewów; 31) rozebranie istniejących nawierzchni i elementów wyposażenia terenu; 32) wykonanie parkingu o nawierzchni z kostki betonowej; 33) wymiana nawierzchni istniejących ciągów pieszo-jezdnych; wydzielenie strefy jezdnej i chodników; 34) wykonanie chodników z kostki betonowej na podbudowach chodnikowych i drogowych; 35) wykonanie schodów terenowych; 36) wykonanie murku oporowego wzdłuż wejścia do ogrodu; 37) wykonanie ogrodu rekreacyjnego (z altaną, leżakami, hamakami, piaskownicą, ogródkiem ziołowym oraz miejscem do gier integracyjnych); 38) wykonanie ścieżki edukacyjnej z podziałem na strefy poszczególnych pór roku; 39) montaż elementów małej architektury tj. ławek, koszy na odpady, stojaków na rowery, leżaków, hamaków, donic oraz huśtawki wagowej; 40) uformowanie skarp; 41) wykonanie trawników oraz nasadzenie zieleni ozdobnej; 42) montaż zewnętrznych wycieraczek; 43) zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu w miejscach projektowanych lub przebudowywanych elementów zagospodarowania; 44) wykonanie instalacji wodociągowej - odcinek zewnętrzny; 45) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej - odcinek zewnętrzny; 46) wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej - odcinek zewnętrzny; 47) wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku; 48) wykonanie instalacji wody do urządzenia wodnego w ogrodzie; 49) montaż zewnętrznej instalacji oświetleniowej terenu wraz z lampami. 3. Inne obowiązki wykonawcy: 1) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) zatwierdzonego przez Kierownika budowy; 2) posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia 4 000 000,00 złotych ważną na dzień zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia z tytułu wskazanego w zdaniu poprzedzającym oraz przedkładania potwierdzonych kserokopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeśli odpowiedzialność ubezpieczyciela wynikająca z zawartej umowy ubezpieczenia nie obejmuje całego okresu wykonywania niniejszej umowy lub szkód powstałych lub ujawnionych w okresie odpowiedzialności Wykonawcy na podstawie niniejszej umowy; 3) przygotowanie, w porozumieniu z Zamawiającym, projektu organizacji placu budowy ze szczególnym uwzględnieniem: a) warunków i kolejności wykonywania robót, b) układu komunikacyjnego i transportu materiałów, c) zapewnienia dojścia i dojazdu do budynków na terenie prowadzonych robót; 3) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania uzgodnionych w harmonogramie rzeczowo-finansowym terminów wykonania poszczególnych etapów robót i całego przedmiotu umowy; 4) zorganizowanie robót w taki sposób, żeby nie utrudniać dojścia i dojazdu oraz pracy w budynkach, roboty prowadzone będą przy czynnych obiektach; 5) zagospodarowanie drewna pochodzącego z inwestycji - drewno z chwilą wycięcia staje się własnością Wykonawcy; 6) wywóz odpadów i śmieci będących efektem prowadzonej budowy na wysypisko z poniesieniem opłat za ich składowanie, przy przestrzeganiu przepisów prawa; 7) zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w umowie oraz harmonogramie rzeczowo-finansowym; 8) poniesienie opłat niezbędnych do prowadzenia robót i prawidłowej realizacji przedmiotu umowy; 9) zlecenie na własny koszt nadzorów branżowych i prowadzenia robót ziemnych w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, a w przypadku kolizji z realizowanym projektem, dokonanie na własny koszt przebudowy, zabezpieczenia istniejącej infrastruktury pod nadzorem właściciela lub zarządcy sieci uzbrojenia terenu określonego rodzaju; 10) zapewnienie w własnym zakresie i na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej budowy w tym także geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; 11) świadczenie w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, które zostanie określone w § 7 ust. 1 umowy, przez okres min. 24 miesięcy, usługi konserwacji dźwigu w zakresie i w sposób ustalony dokumentacją techniczno-ruchową, instrukcjami konserwacji i przepisami Urzędu Dozoru Technicznego o budowie eksploatacji urządzeń dźwigowych wraz z ponoszeniem kosztów materiałów, konserwacja nie obejmuje wymiany części które zużyły się w normalnym czasie eksploatacyjnym (części zespołu napędowego, styczniki, siłowniki, akumulatory, suwaki itp.) oraz nieumyślnie lub celowo zniszczonych elementów dźwigu przez osoby trzecie, 12) świadczenie w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, które zostanie określone w § 7 ust. 1 umowy, przez okres 24 miesięcy, czynności związanych z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni polegających na: a) podlewaniu roślin i trawnika, b) odchwaszczaniu roślin i trawnika, c) nawożeniu roślin i trawnika, d) koszeniu trawnika, e) przycinaniu i formowaniu roślin, f) innych czynnościach niezbędnych do prawidłowej wegetacji roślin. Koszty ww. prac pokrywa Wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy. 4. Zamawiający umożliwi wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na obiekcie w celu zdobycia dodatkowych informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45262300-4, 45262520-2, 45400000-1, 45332400-7, 45310000-3, 45233140-2, 45112710-5, 45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3472219.20
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Milimex Spółka Akcyjna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4164211.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Zakup aparatów USG
- Zbiorowy transport dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych od 3 kW do 20 kW w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- Zakup aparatu do znieczulania
- Zakup serwerów w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Zakup biblioteki taśmowej w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Izby Przyjęć
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont ulicy Słabskiej w Pińczowie - droga Gminna nr 365040T"
- Wykonanie instalacji PPOŻ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Odbudowa mostu w ciągu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
- Przebudowa drogi gminnej nr 390020T Grabki Duże - Zielonka przez wieś, od km 0+430 do km 0+690
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





