eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski"Rozbudowa budynku oraz przystosowanie terenu przy ul. Wałowej 30 w Wodzisławiu Śląskim na potrzeby realizacji projektu pn.Oaza aktywności"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-11

Ogłoszenie nr 510271153-N-2019 z dnia 11-12-2019 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: "Rozbudowa budynku oraz przystosowanie terenu przy ul. Wałowej 30 w Wodzisławiu Śląskim na potrzeby realizacji projektu pn.: Oaza aktywności"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu "Rozbudowa budynku oraz przystosowanie terenu przy ul. Wałowej 30 w Wodzisławiu Śląskim na potrzeby realizacji projektu pn.: "Oaza aktywności", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działanie 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie 10.3.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - Konkurs.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609820-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 27628947500000, ul. ul. Wałowa 30, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 455 14 30, e-mail pcpr_wodz@poczta.onet.pl, faks 0-32 455 14 30.
Adres strony internetowej (url): https://pcpr.bip.powiatwodzislawski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozbudowa budynku oraz przystosowanie terenu przy ul. Wałowej 30 w Wodzisławiu Śląskim na potrzeby realizacji projektu pn.: Oaza aktywności"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PCPR/070/21528/2/PN/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia były roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania pn.: "Rozbudowa budynku oraz przystosowanie terenu przy ul. Wałowej 30 w Wodzisławiu Śląskim na potrzeby realizacji projektu pn.: Oaza aktywności". Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez "ARCHITEKT" Studio Projektowe Paweł Kuczyński z Rybnika, decyzji o pozwoleniu na budowę nr 0733/17 z dnia 26.07.2017 r. oraz pozwolenia nr 1527/2017 z dnia 19.07.2017 r. na prace budowlane na obszarze wpisanego do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego. 2. Zakres robót obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe istniejącego budynku w zakresie koniecznym; 2) roboty ziemne; 3) roboty fundamentowe - fundamenty pod część rozbudowywaną; 4) roboty izolacyjne w zakresie fundamentów; 5) wykonanie podłogi na gruncie; 6) roboty murowe w zakresie wznoszenia ścian nośnych zewnętrznych i wewnętrznych oraz ścian działowych z pustaków ceramicznych; 7) roboty murowe w zakresie wykonania zamurowań i przemurowań z cegły pełnej - część istniejąca; 8) roboty konstrukcyjne z żelbetu w zakresie wykonania stropów nad parterem i piętrem, wieńców, schodów, rdzeni, nadproży, podciągów oraz szybu windy; 9) wykonanie stropodachu zielonego nad częścią istniejącą; 10) wykonanie więźby dachowej nad częścią projektowaną; 11) wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych z okładziną z tynku; 12) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej podłogi na gruncie, ścian fundamentowych, pomieszczeń sanitarno-higienicznych; 13) wykonanie izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej dachu; 14) wykonanie pokrycia dachowego z blachodachówki z posypką; 15) wykonanie obróbek blacharskich; 16) wykonanie odwodnienia dachu; 17) montaż stolarki okiennej, drzwiowej i wyłazu na dach; 18) montaż fasady szklanej; 19) wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych (roboty tynkarskie, posadzkarskie, okładzinowe, wykonanie sufitów podwieszanych, roboty kowalsko-ślusarskie, roboty malarskie); 20) montaż wyposażenia; 21) wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej do celów bytowych; 22) wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej; 23) wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej; 24) wykonanie wewnętrznej instalacji chłodzenia (klimatyzacja); 25) wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania (źródło ciepła - kocioł gazowy - w sąsiednim budynku); 26) wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych; 27) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego; 28) wykonanie instalacji odgromowej; 29) wykonanie wyłącznika ppoż.; 30) wycinkę, sadzenie, przesadzenie i pielęgnację drzew i krzewów; 31) rozebranie istniejących nawierzchni i elementów wyposażenia terenu; 32) wykonanie parkingu o nawierzchni z kostki betonowej; 33) wymiana nawierzchni istniejących ciągów pieszo-jezdnych; wydzielenie strefy jezdnej i chodników; 34) wykonanie chodników z kostki betonowej na podbudowach chodnikowych i drogowych; 35) wykonanie schodów terenowych; 36) wykonanie murku oporowego wzdłuż wejścia do ogrodu; 37) wykonanie ogrodu rekreacyjnego (z altaną, leżakami, hamakami, piaskownicą, ogródkiem ziołowym oraz miejscem do gier integracyjnych); 38) wykonanie ścieżki edukacyjnej z podziałem na strefy poszczególnych pór roku; 39) montaż elementów małej architektury tj. ławek, koszy na odpady, stojaków na rowery, leżaków, hamaków, donic oraz huśtawki wagowej; 40) uformowanie skarp; 41) wykonanie trawników oraz nasadzenie zieleni ozdobnej; 42) montaż zewnętrznych wycieraczek; 43) zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu w miejscach projektowanych lub przebudowywanych elementów zagospodarowania; 44) wykonanie instalacji wodociągowej - odcinek zewnętrzny; 45) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej - odcinek zewnętrzny; 46) wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej - odcinek zewnętrzny; 47) wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku; 48) wykonanie instalacji wody do urządzenia wodnego w ogrodzie; 49) montaż zewnętrznej instalacji oświetleniowej terenu wraz z lampami. 3. Inne obowiązki wykonawcy: 1) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) zatwierdzonego przez Kierownika budowy; 2) posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia 4 000 000,00 złotych ważną na dzień zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia z tytułu wskazanego w zdaniu poprzedzającym oraz przedkładania potwierdzonych kserokopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeśli odpowiedzialność ubezpieczyciela wynikająca z zawartej umowy ubezpieczenia nie obejmuje całego okresu wykonywania niniejszej umowy lub szkód powstałych lub ujawnionych w okresie odpowiedzialności Wykonawcy na podstawie niniejszej umowy; 3) przygotowanie, w porozumieniu z Zamawiającym, projektu organizacji placu budowy ze szczególnym uwzględnieniem: a) warunków i kolejności wykonywania robót, b) układu komunikacyjnego i transportu materiałów, c) zapewnienia dojścia i dojazdu do budynków na terenie prowadzonych robót; 3) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania uzgodnionych w harmonogramie rzeczowo-finansowym terminów wykonania poszczególnych etapów robót i całego przedmiotu umowy; 4) zorganizowanie robót w taki sposób, żeby nie utrudniać dojścia i dojazdu oraz pracy w budynkach, roboty prowadzone będą przy czynnych obiektach; 5) zagospodarowanie drewna pochodzącego z inwestycji - drewno z chwilą wycięcia staje się własnością Wykonawcy; 6) wywóz odpadów i śmieci będących efektem prowadzonej budowy na wysypisko z poniesieniem opłat za ich składowanie, przy przestrzeganiu przepisów prawa; 7) zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w umowie oraz harmonogramie rzeczowo-finansowym; 8) poniesienie opłat niezbędnych do prowadzenia robót i prawidłowej realizacji przedmiotu umowy; 9) zlecenie na własny koszt nadzorów branżowych i prowadzenia robót ziemnych w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, a w przypadku kolizji z realizowanym projektem, dokonanie na własny koszt przebudowy, zabezpieczenia istniejącej infrastruktury pod nadzorem właściciela lub zarządcy sieci uzbrojenia terenu określonego rodzaju; 10) zapewnienie w własnym zakresie i na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej budowy w tym także geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; 11) świadczenie w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, które zostanie określone w § 7 ust. 1 umowy, przez okres min. 24 miesięcy, usługi konserwacji dźwigu w zakresie i w sposób ustalony dokumentacją techniczno-ruchową, instrukcjami konserwacji i przepisami Urzędu Dozoru Technicznego o budowie eksploatacji urządzeń dźwigowych wraz z ponoszeniem kosztów materiałów, konserwacja nie obejmuje wymiany części które zużyły się w normalnym czasie eksploatacyjnym (części zespołu napędowego, styczniki, siłowniki, akumulatory, suwaki itp.) oraz nieumyślnie lub celowo zniszczonych elementów dźwigu przez osoby trzecie, 12) świadczenie w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, które zostanie określone w § 7 ust. 1 umowy, przez okres 24 miesięcy, czynności związanych z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni polegających na: a) podlewaniu roślin i trawnika, b) odchwaszczaniu roślin i trawnika, c) nawożeniu roślin i trawnika, d) koszeniu trawnika, e) przycinaniu i formowaniu roślin, f) innych czynnościach niezbędnych do prawidłowej wegetacji roślin. Koszty ww. prac pokrywa Wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy. 4. Zamawiający umożliwi wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na obiekcie w celu zdobycia dodatkowych informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45262300-4, 45262520-2, 45400000-1, 45332400-7, 45310000-3, 45233140-2, 45112710-5, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3472219.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Milimex Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: biuro@milimex.pl
Adres pocztowy: ul. Olimpijska 7
Kod pocztowy: 41-100
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4164211.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4059091.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5749646.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.