eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierza Wielka › Dostawa i montaż dwóch kompletnych zestawów instalacji fotowoltaicznych dla Związku Międzygminnego "Nidzica" w Kazimierzy Wielkiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-11

Ogłoszenie nr 510270726-N-2019 z dnia 11-12-2019 r.

Związek Międzygminny "Nidzica": Dostawa i montaż dwóch kompletnych zestawów instalacji fotowoltaicznych dla Związku Międzygminnego "Nidzica" w Kazimierzy Wielkiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614757-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Związek Międzygminny "Nidzica", Krajowy numer identyfikacyjny 29052342800000, ul. Zielona 12, 28-500 Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3521801, e-mail m.makiela@nidzicakw.pl, faks 41 3521801.
Adres strony internetowej (url): www.nidzicakw.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zwiazek Miedzygminny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż dwóch kompletnych zestawów instalacji fotowoltaicznych dla Związku Międzygminnego "Nidzica" w Kazimierzy Wielkiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZM.KZZ.271.18.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy i montażu dwóch kompletnych zestawów instalacji fotowoltaicznych montowanych na budynkach lub przy budynkach Związku Międzygminnego "Nidzica": I. Miejscowość Jazdowice, działka nr 97/3, Gmina Słaboszów, powiat miechowski, woj. małopolskie II. Miejscowość Dziekanowice, działka nr 440, Gmina Działoszyce, powiat pińczowski, województwo świętokrzyskie Do zadań wykonawcy należy: ? Przygotowanie dokumentacji wykonawczej zgodnie z wymogami określonymi w OPZ stanowiącym Załącznik 7 do SIWZ ? Dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń zgodnie z wymogami określonymi w OPZ stanowiącym Załącznik 7 do SIWZ ? Pierwsze uruchomienie instalacji oraz wykonanie wniosku zgłoszeniowego do OSD zgodnie z wymogami określonymi w OPZ stanowiącym Załącznik 7 do SIWZ W ramach dostawy i montażu każdego z zestawów fotowoltaicznych do Wykonawcy należy: * Przygotowanie dokumentacji wykonawczej oraz prac montażowych zgodnie z wymogami zawartymi w OPZ stanowiącym Załącznik 7 do SIWZ w oparciu o fabrycznie nowe urządzenia których parametry są lepsze lub równe parametrom wskazanym w OPZ stanowiącym Załącznik 7 do SIWZ. * Dokonanie wszelkich uzgodnień i konsultacji wymaganych w OPZ stanowiącym Załącznik 7 do SIWZ oraz wynikających z przepisów prawa. * Wywiązanie się z obowiązków gwarancyjnych wynikających z OPZ stanowiącym Załącznik 7 do SIWZ oraz złożonej oferty. * Przekazanie przedmiotu Umowy do użytku Zamawiającemu * Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w następujących dokumentach: a) Wzorze umowy - stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ , b) Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiącym Załącznik 7 do SIWZ, 3.3. Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia - nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie. 3.4. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania "równoważności". 3.5. Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z Zamawiającym na etapie przygotowania oferty, w trybie określonym w niniejszej specyfikacji. 3.6. Dokumentacja powinna być wykonana w formie zgodnej z : ? Obwieszczeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 23 maja 2014 r.- w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz.U. z dnia 2014 r. poz. 1040) ? Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. - o dozorze technicznym (Dz.U. z 2018 r. poz. 1351 z póź. zm.) ? Ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U. z 2018 r. poz. 620 t.j.) ? Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. -prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2018 r. poz. 799 t.j.) ? Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2018 r. poz. 992 z póź. zm.) ? Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2014 r. poz. 1923) ? Obwieszczeniem Ministra Środowiska z dnia 15 października 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz.U. z 2014 r. poz. 112) ? Obwieszczenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 sierpnia 2003 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003 r. Nr 169 poz. 1650) ? Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. - w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47 poz. 401) ? Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. - w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. Nr 120 poz. 1126) ? Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 16 października 2015 r. - zmieniające rozporządzenie w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zamawiającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2015 r. poz. 1775). Dokumentacja projektowa winna być przekazana Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej - na nośniku CD lub DVD - umożliwiającej wydrukowanie identycznej kopii dokumentacji papierowej. Dokumentacja powinna być wykonana w formie zgodnej z przywołanymi powyżej przepisami. Wykonawca po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania dokumentacji projektowej i uzyskaniu (jeśli dotyczy) pozwolenia na budowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót nie wymagających pozwolenia na budowę przedkłada dokumentację zamawiającemu i za pisemnym potwierdzeniem rozpoczyna etap realizacji robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację i dokonane w imieniu Zamawiającego zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09331200-0


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45000000-7, 09332000-5, 45223810-7, 45310000-3, 45311200-2, 45311000-0, 45261215-4, 71320000-7, 71220000-6, 45311100-1, 45315100-9, 45315300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 450000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EkoEnergia Polska Spółka z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@energia-eko.pl
Adres pocztowy: ul. Olszewskiego 6
Kod pocztowy: 25-663
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 453870.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 453870.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 453870.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.