eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 3 w Mikołowie, ul. Bandurskiego 1 w ramach poprawy dostępu dla dzieci z niepełnosprawnością.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-10

Ogłoszenie nr 510269443-N-2019 z dnia 10-12-2019 r.

Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie: Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 3 w Mikołowie, ul. Bandurskiego 1 w ramach poprawy dostępu dla dzieci z niepełnosprawnością.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618881-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 1843 t.j. z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie - Gmina Mikołów 43-190 Mikołów ul. Karola Miarki 9 tel. (32) 226-20-54; fax.(32)226-01-69 NIP: 635-18-05-347 REGON: 365421894 http://cuwmikolow.bip.net.pl/ e-mail: sekretariat@cuw.mikolow.eu


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie, Krajowy numer identyfikacyjny 72675400000000, ul. Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 262 206, e-mail sekretariat@sp3.mikolow.eu, urszula.szafron@sp3.mikolow.eu, faks 322 262 206.
Adres strony internetowej (url): http://sp3mikolow.bip.net.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://get.adobe.com/pl/reader/otherversions/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 3 w Mikołowie, ul. Bandurskiego 1 w ramach poprawy dostępu dla dzieci z niepełnosprawnością.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/04/2019/SP3

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia: a) Rozebranie murów, ścianek z cegły, ścianek stalowych szklonych, wykładziny ściennej z płytek, tynków i posadzki z płytek na zaprawie cementowej, posadzki z płytek pcv, stolarki drzwiowej b) Zeskrobanie i mycie ścian z starych powłok malarskich c) Gruntowanie ścian , sufitów i posadzek preparatami wzmacniającymi d) Uzupeł. tynków wewn. kat. III, zaprawą cem. Wap. i wykonanie gładzi gipsowych e) Montaż stolarki drzwiowej akustycznej dB42 f) Wykonanie posadzki cementowej g) Gruntowanie podłoży posadzkowych cementowych h) Wykonanie wylewek wygładzających pod wykładziny pcv i) Montaż wykładziny pcv heterogenicznej rr min 2,0mm i warstwy ścieralnej min 0,8mm z wywinięciem cokołów na ściany j) Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi starych tynków wewnętrznych po uprzednim zagruntowaniu k) Montaż belki stalowej o profilu zamkniętym 100x100x5 o długości 4,35m z dwoma zawiesiami na 75 kg l) Montaż wentylatorków łazienkowych m) Montaż listew progowych aluminiowych n) Montaż obudów grzejników ażurowo o) Montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego p) Montaż umywalek dla niepełnosprawnych q) Montaż ubikacji dla niepełnosprawnych r) Sprawdzenie i pomiar istniejącej instalacji elektrycznej pod względem przeciwporażeniowym, stanu izolacji dopuszczającymi do dalszej bezpiecznej eksploatacji oraz opracowanie właściwych protokołów z pomiarów. 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót. 3. Podstawowy zakres robót znajduje się w przedmiarze robót stanowiącym załącznik 7 do SIWZ. 4. Ceny zakupu pozostałych materiałów nie występujących w ofercie wyliczane będą w wysokości do średnich cen z kosztami zakupu opublikowanych w zeszytach Sekocenbudu z kwartału w którym prace były wykonane, a w przypadku ich braku inspektor może żądać wglądu do faktur zakupu materiału lub urządzenia. 5. Rozliczenie robót będzie następować kosztorysem powykonawczym w oparciu o składniki cenotwórcze przedstawione w ofercie przetargowej przyjmując ceny jednostkowe z oferty, a w przypadku ich braku przyjmując nakłady KNR, KNP, KNNR, KSNR w oparciu o składniki cenotwórcze z oferty, a ceny materiałów wg średnich cen Sekocenbud za dany kwartał lub kalkulacji indywidualnej zatwierdzonych przez inspektora nadzoru. 6. Wszelkie materiały używane do wykonywania prac winny posiadać stosowne wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca przedstawi każdorazowo na żądanie inspektora nadzoru. 7. Wykonawca w czasie realizacji prac będzie utrzymywał ład i porządek na terenie, na którym je wykonuje, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. Określone w przepisach szczególnych. 8. Na zastosowane urządzenia wykonawca udziela gwarancji w zakresie i okresie równym do gwarancji producenta urządzenia. Wykonawca przekaże Zamawiającemu instrukcje obsługi, kartę gwarancyjną, książkę serwisową, oraz wszelkie inne dokumenty konieczne do użytkowania przedmiotu umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne sprzętu i urządzeń będących przedmiotem umowy. 9. Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca musi udzielić co najmniej dwuletniej gwarancji 10. W czasie realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren w sposób zapewniający użytkownikom obiektu bezpieczeństwo. 11. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, opublikowanymi normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz z zachowaniem zasady należytej staranności Wykonawcy a w szczególności spełnia wymagania dotyczące bezpieczeństwa zgodnie Dyrektywą Niskonapięciową 2006/95/WE oraz Dyrektywą o Kompatybilności Elektromagnetycznej 2004/108/W, znak CE umieszczony na produkcie 12. Wykonawca zapewni na czas trwania prac objętych przedmiotem zamówienia kierownictwo posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane oraz wykwalifikowaną kadrę robotniczą. 13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 14. Wykonawca jest zobowiązany, na każde wezwanie Zamawiającego, przedstawić dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z zapisami umowy §12 oraz kopie uprawnień technicznych. 15. Miejsce wykonywania robót budowlanych: Szkoła Podstawowa nr 3 w Mikołowie, ul. Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45311000-0, 45330000-9, 45410000-4, 45421000-4, 45431000-7, 45432111-5, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140826.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Remelit Tomasz Wolak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolnego 12/7
Kod pocztowy: 40-857
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 155336.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 155336.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 207352.32
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.