eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › Remont drogi gminnej w miejscowości Wędrzyn etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-10

Ogłoszenie nr 510269401-N-2019 z dnia 10-12-2019 r.

Urząd Miejski w Sulęcinie: Remont drogi gminnej w miejscowości Wędrzyn etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597768-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Sulęcinie, Krajowy numer identyfikacyjny 52617900000000, ul. ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 553 601, e-mail umig@sulecin.pl, faks 957 552 122.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.sulecin.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi gminnej w miejscowości Wędrzyn etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZiG.271.15.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej w miejscowości Wędrzyn etap II. Zakres inwestycji mieści się w pasie drogowym drogi gminnej posiadającą nawierzchnie bitumiczną o szerokości od 4,80m do 5,60m. Droga znajduje się w obszarze zurbanizowanym, na przyległym terenie występuje zbiorowa zabudowa mieszkaniowa wraz z zabudowa uzupełniającą tj. wiaty śmietnikowe, garaże, miejsca postojowe. Istniejące miejsca postojowe wykonane są z betonowej kostki brukowej. W ramach zadania zakłada się wykonanie remontu nawierzchni jezdni drogi gminnej. Remont polega na wykonaniu frezowania korekcyjnego nawierzchni bitumicznej o gr. do 3 cm, bez odkrywania istniejącej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego i ułożeniu warstwy wyrównawczej gr. 4cm oraz ścieralnej gr. 3cm. Remont należy przeprowadzić z zachowaniem istniejących szerokości jezdni, wszelkie nawierzchnie dochodzące do remontowanej drogi gminnej należy wysokościowo powiązać z nawierzchnią po remoncie. Od km 0+664.00 do km 0+730,50 po stronie lewej zakłada się utwardzenie poboczy płytami ażurowymi na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. W km 0+735.00 zaprojektowano wyniesione przejście dla pieszych. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej koloru grafitowego. Realizacja przedmiotowej inwestycji obejmuje swym zakresem m. in. - frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni bitumicznej, - wykonanie bitumicznej warstwy wyrównawczej, - wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej, - wykonanie utwardzonego pobocza z płyt ażurowych, - wykonanie remontu nawierzchni chodnika, - wymianę wpustu deszczowego, - wykonanie humusowania i obsiania trawą, - wykonanie dowiązania wysokościowego do nawierzchni przylegających do pasa drogowego, - regulację pionowa wszelkich urządzeń infrastruktury podziemnej wyprowadzonych na powierzchnię (włazy kanałowe, wpusty deszczowe, zawory wodociągowe, studnie teletechniczne itp.). Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 288394.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INFRAKOM Kościan Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Feliksa Nowowiejskiego 4
Kod pocztowy: 64-000
Miejscowość: Kościan
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 354724.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 354724.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 389940.75
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.