eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów"Dostawa wyposażenia do budynku CRSiZ ZAZ "Słoneczne Wzgórze" w Tarnowie, przy ul. Sanguszków 28A"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-10

Ogłoszenie nr 510269364-N-2019 z dnia 10-12-2019 r.

Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej: "Dostawa wyposażenia do budynku CRSiZ ZAZ "Słoneczne Wzgórze" w Tarnowie, przy ul. Sanguszków 28A"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest współfinansowanemu przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2, z Europejskiego Funduszu Społecznego na dofinansowanie Projektu numer: RPMP.09.01.02-12-0314/17 pn.: "Od Bierności do Aktywności w Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej ZAZ "Słoneczne wzgórze"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 625767-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej, Krajowy numer identyfikacyjny 36719081000000, ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146393034, 146393034, e-mail e.tutaj@zaz.tarnow.pl, m.sawczak@zaz.tarnow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.zaz.tarnow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa wyposażenia do budynku CRSiZ ZAZ "Słoneczne Wzgórze" w Tarnowie, przy ul. Sanguszków 28A"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZAZ/4/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część I - Dostawa wyposażenia kuchennego i restauracyjnego do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie CPV: 39.31.20.00 - Urządzenia do przygotowania żywności Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Części I do SIWZ Część II - Dostawa i montaż żaluzji w budynku CRSIZ ZAZ "Słoneczne Wzgórze" CPV: 39515440 - 1 Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Części II do SIWZ Część III: Dostawa i montaż wyposażenia komputerowego wraz z osprzętem w budynku CRSIZ ZAZ "Słoneczne Wzgórze" CPV: 30213000 Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Części III do SIWZ 1. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny, tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako przykładowe. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne części zamówienia. Liczba części: 3. Każdy Wykonawca może złożyć oferty w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. Zamawiający nie ustanawia w trybie art. 36aa ust. 3 ustawy Pzp ograniczeń w możliwości udzielenia określonej liczby części zamówienia jednemu Wykonawcy. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (za wyjątkiem zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 4 ustawy Pzp). Wykonawca ponosi wszelkie koszty udziału w postępowaniu, w tym koszty przygotowania oferty. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 11. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium. 12. Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający będzie stosował tzw. "procedurę odwróconą", o której mowa w art. 24aa ustawy Pzp. Tym samym Zamawiający najpierw dokona oceny złożonych ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 ustawy Pzp) oraz kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający zatem - wyłącznie w doniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej) - dokonuje przedmiotowej oceny spełniania przez niego warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, tj. bada oświadczenie wstępne, złożone przez tego Wykonawcę wraz z ofertą, a następnie żąda od niego przedłożenia - w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp - dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 17. Podwykonawstwo 17.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 17.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 17.3. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz poda firmy Podwykonawców (jeżeli są znane).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39312000-2


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa wyposażenia kuchennego i restauracyjnego do CRSIZ ZAZ Słoneczne wzgórze ul. Sanguszków 28 A w Tarnowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13821.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos, ul. Zawiszy Czarnego 24, 33-300 Nowy Sącz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zawiszy Czarnego 24, 33-300 Nowy Sącz
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10656.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10656.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15346.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa i montaż żaluzji w budynku CRSIZ ZAZ "Słoneczne Wzgórze"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13821.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Multirolety, Łukasz Płocki, Piotr Płocki, spółka jawna, 93-114 Łódź, ul. Przędzalniana 93
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 93-114 Łódź, ul. Przędzalniana 93
Kod pocztowy: 93-114
Miejscowość:
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13080.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13080.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28678.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia komputerowego wraz z osprzętem w budynku CRSIZ ZAZ "Słoneczne Wzgórze"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 53658.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kancelaria Podatkowa TAX Zbigniew Gruca, 33-130 Radłów, ul. Woleńska 24
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 33-130 Radłów, ul. Woleńska 24
Kod pocztowy: 33-130
Miejscowość: Radłów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59470.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59470.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 201326.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.