eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecDostawa tablic rejestracyjnych na 2020 rok.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-10

Ogłoszenie nr 510269101-N-2019 z dnia 10-12-2019 r.

Starostwo Powiatowe: Dostawa tablic rejestracyjnych na 2020 rok.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617315-N-20019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe, Krajowy numer identyfikacyjny 15139906000000, ul. ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 510 514, e-mail zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl, faks 343 510 511.
Adres strony internetowej (url): www.lubliniec.starostwo.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa tablic rejestracyjnych na 2020 rok.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.272.17.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lublińcu wraz z nieodpłatnym odbiorem i złomowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę następujących tablic rejestracyjnych: a)samochodowa zwyczajna jednorzędowa 14000 szt. b)samochodowa zwyczajna dwurzędowa 200 szt. c)motocyklowa zwyczajna 800 szt. d)motorowerowa zwyczajna 500 szt. e)samochodowa zwyczajna jednorzędowa zmniejszona 200 szt. f)samochodowa indywidualna jednorzędowa 50 szt. g)samochodowa indywidualna dwurzędowa 20 szt. h)motocyklowa indywidualna 20 szt. i)samochodowa jednorzędowa zabytkowa 20 szt. j)samochodowa dwurzędowa zabytkowa 20 szt. k)motocyklowa zabytkowa 20 szt. l)samochodowa - tymczasowa jednorzędowa 200 szt. m)samochodowa - tymczasowa dwurzędowa 20 szt. n)motocyklowa - tymczasowa 50 szt. o)motorowerowa - tymczasowa 50 szt. p)samochodowa - tymczasowa zmniejszona 20 szt. q)profesjonalne tablice samochodowe 50 szt. r)profesjonalne tablice motocyklowe 10 szt. s)profesjonalne tablice motorowerowe 10 szt. t)samochodowa dodatkowa (bagażnik) u)wtórniki w/w tablic rejestracyjnych 2.Podane wyżej ilości są szacunkowymi i służą Wykonawcy dla prawidłowego skalkulowania ceny ofertowej. W zależności od potrzeb Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia większej, bądź mniejszej ilości tablic. 3.Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania tablic zgodnie z wymaganiami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r., poz. 2355 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2018r., poz. 1751 t.j.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U. 2019.547) oraz innymi przepisami regulującymi przedmiotową działalność. 4. Wykonawca oświadcza, iż posiada wszelkie uprawnienia, zezwolenia i zaświadczenia konieczne do wykonania zamówienia. 5. Wykonawca oświadcza, iż posiada certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 6.Wykonawca zobowiązany jest do dostawy tablic własnym środkiem transportu w ilościach ustalonych każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniach przysyłanych pisemnie, faksem, telefonicznie lub poprzez program do zamawiania tablic w odrębnych zamówieniach. 7.Wykonawca dostarczy tablice opakowane, dostawa będzie miała miejsce w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Lublińcu. 8.Maksymalny termin każdej z dostaw częściowych nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych, liczonych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. 9.Wykonawca zobowiązuje się do odbioru od Zamawiającego i złomowania tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji w sposób gwarantujący uniemożliwienie odczytania całego numeru i ich ponownego użycia; odbiór będzie się odbywał w dniu dostawy nowej partii tablic rejestracyjnych na koszt Wykonawcy, na podstawie protokołu przekazania. 10.Z chwilą odbioru tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji, odpowiedzialność za ich złomowanie przechodzi na Wykonawcę. 11.W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania i dostarczania tablic wg nowych wzorów. 12.Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44400000-4


Dodatkowe kody CPV: 30195000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 182926.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROTAB Kowalczuk i Wspólnicy Sp.J.
Email wykonawcy: tablice@protab.lh.pl
Adres pocztowy: ul.M.Konopnickiej 11B
Kod pocztowy: 05-230
Miejscowość: Kobyłka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 198177.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 198177.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 204750.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.