eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Usługa asysty technicznej i konserwacji Systemu Otago.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-09

Ogłoszenie nr 510268764-N-2019 z dnia 09-12-2019 r.

Gmina Wałbrzych: Usługa asysty technicznej i konserwacji Systemu Otago.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550223065-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wałbrzych, Krajowy numer identyfikacyjny 57959500000000, ul. Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 64 44 973; 74 64 44 980, e-mail bzp@um.walbrzych.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa asysty technicznej i konserwacji Systemu Otago.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.107.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO, eksploatowanego przez Zamawiającego oraz jednostki organizacyjne Zamawiającego wymienione w Załączniku nr 1 do przedmiotowej Umowy, złożonego z Podsystemów wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do przedmiotowej Umowy, na które składają się następujące usługi wykonywane/ świadczone w sposób i na warunkach określonych w Umowie: 1) świadczenie konsultacji telefonicznych (hot-line) mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu OTAGO, 2) świadczenie konsultacji drogą elektroniczną mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu OTAGO, 3) usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego Błędów Podsystemów Systemu OTAGO ujawnionych podczas ich eksploatacji, 4) przesyłanie aktualizacji (zmian) funkcji Podsystemów Systemu OTAGO opisanych w Dokumentacji w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących ogłoszonych w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej i Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej "Monitor Polski", skutkujących koniecznością przeprowadzania zmian w tychże funkcjach, 5) przesyłanie Poprawek do Podsystemów Systemu OTAGO wykonanych w związku ze zgłoszeniami innych klientów lub testami wewnętrznymi (ewaluacją), 6) przesyłanie nowych wersji Podsystemów Systemu OTAGO w przypadku ich wytworzenia na skutek wykonania zobowiązań określonych w Umowie, 7) udostępnianie przez okres obowiązywania Umowy ujednoliconych (tj. uwzględniających wszystkie dokonywane zmiany) wersji Dokumentacji, 2. Usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO, wymienione w pkt. 1 świadczone będą zdalnie, za wyjątkiem sytuacji, kiedy w opisie danej usługi wyraźnie wskazano na jej wykonywanie w siedzibie Zamawiającego lub miejscu eksploatacji Systemu OTAGO (jeżeli jest inna niż siedziba Zamawiającego). W ramach Umowy Wykonawca zobowiązuje się do przesłania Zamawiającemu, w terminie do 20 Dni Roboczych licząc od dnia jej zawarcia wszystkich przesyłek do Systemu OTAGO (w konfiguracji Podsystemów eksploatowanych przez Zamawiającego oraz jednostki organizacyjne Zamawiającego wymienione w Załączniku nr 1 do Umowy) jakie zostały wykonane przez Wykonawcę od zakończenia umowy z dnia 21.03.2018 r. do dnia podpisania niniejszej Umowy oraz zapewnienie zdalnego wsparcia Zamawiającego w procesie instalowania przesyłek przesłanych przez Wykonawcę w przypadku gdy wystąpi o nie Zamawiający.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72514300-4


Dodatkowe kody CPV: 72000000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 273217.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Asseco Data Systems S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. podolska 21
Kod pocztowy: 81-321
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 336099.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 336099.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 336099.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej reki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 ppkt a i b ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - "System OTAGO" min. dostosowywania do aktualnie obowiązujących przepisów; usuwania usterek powstałych podczas użytkowania oprogramowania oraz instalowania nowych funkcjonalności. Powyższe czynności powodują konieczność ingerencji w kod źródłowy posiadanego oprogramowania. Na podstawie przesłanego przez firmę Asseco Data Systems S.A. oświadczenia o posiadaniu praw autorskich do kodu źródłowego Systemu OTAGO i niewyrażeniu zgody na powierzenie innemu podmiotowi dokonywania modyfikacji Systemu OTAGO serwis i nadzór autorski może być wykonany wyłącznie przez firmę Asseco Data Systems S.A. Udzielenie zamówienia podmiotowi trzeciemu w zakresie w/w usług spowodowałoby naruszenie praw autorskich firmy Asseco Data System S.A. oraz możliwość wadliwego funkcjonowania systemu OTAGO. Dostępne na rynku rozwiązania alternatywne posiadające podobne funkcjonalności wymagałyby zakupu nowego oprogramowania, w tym konieczności migracji danych, szkoleń pracowników, zakupu sprzętu serwerowego i licencji bazodanowych. Przeprowadzenie postępowania wymuszającego zmianę obecnie użytkowanego systemu w ocenie Zamawiającego jest nieuzasadnione z przyczyn ekonomicznych oraz organizacyjnych. Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1 dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: a) technicznych o obiektywnym charakterze, b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów - jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Zdaniem Zamawiającego powyższe przesłanki zostały spełnione i Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.