To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-09
Ogłoszenie nr 510268228-N-2019 z dnia 09-12-2019 r.
Zespół Szkół Elektroniczno-Informatycznych im. Jana Szczepanika w Łodzi: Dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu "Elektronik - tradycja i nowoczesność" (umowa
nr RPLD.11.03.01-10-0001/17-00) współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Elektronik - tradycja i nowoczesność" (umowa nr RPLD.11.03.01-10-0001/17-00) współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529430-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Elektroniczno-Informatycznych im. Jana Szczepanika w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 18404600000000,
ul. Strykowska
10/18,
91-725
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 656 29 11, e-mail
elektronik@elektronik.lodz.pl, faks
42 656 25 89.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.zsp10lodz.wikom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu "Elektronik - tradycja i nowoczesność" (umowa nr RPLD.11.03.01-10-0001/17-00) współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSP10.DN.0810.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Spawarka światłowodowa. W zestawie: Spawarka, Walizka transportowa, Zasilacz, Kabel zasilający, Bateria, Obcinarka do włókien 1szt Reflektometr światłowodowy 1szt Źródło światła 1szt Miernik mocy optycznej 1szt Tester okablowania 8szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania Pozostałe kody: 38621000-4 - Aparatura światłowodowa
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 38900000-4
Dodatkowe kody CPV: 38621000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38363.33
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Fibrain Sp. z o.o. 36-062 Zaczernie 190F
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47112.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 152/TP/ZP/U/2025 Usługę wykonania konserwacji instalacji i urządzeń Sygnalizacji Alarmu Pożarowego (SAP), Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) oraz systemów oddymiania wraz z naprawami
- Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym
- ZP/38/2025 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 12 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa zestawów do izolacji wirusa oraz testów do diagnostyki wirusa afrykańskiego pomoru świń (ASFV) u świń i dzików dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- Usługa rekrutacji kandydatów zagranicznych na studia prowadzone w języku angielskim w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.
- Dostawa defibrylatorów w ramach realizacji projektu: PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, poprzez budowę, rozbudowę, modernizację i doposażenie obiektów Uczelni..
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





