eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubiewoPrzebudowa drogi gminnej nr 010644C relacji Bysław - Teolog od km 0+000 do km 0+719,8 do gruntów rolnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-09

Ogłoszenie nr 510267712-N-2019 z dnia 09-12-2019 r.

Gmina Lubiewo: Przebudowa drogi gminnej nr 010644C relacji Bysław - Teolog od km 0+000 do km 0+719,8 do gruntów rolnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612437-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lubiewo, Krajowy numer identyfikacyjny 92351133000000, ul. ul. Hallera 9, 89-526 Lubiewo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 33 493 10, e-mail ug.glazik@lubiewo.pl, faks 52 519 02 14.
Adres strony internetowej (url): www.lubiewo.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 010644C relacji Bysław - Teolog od km 0+000 do km 0+719,8 do gruntów rolnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PPiI.271.1.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 010644C relacji Bysław -Teolog od km 0+000 do km 0+719,8. 2. Zamawiający złożył wniosek do Wojewody Kujawsko - Pomorskiego o dofinansowanie ww. zadania ze środków Funduszu Dróg Samorządowych. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 4. Inwestycja będzie realizowana w granicach istniejącego pasa drogowego na dz. o nr 107 i 101 obręb Bysław. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: ` 1/ Zakresem objęto roboty drogowe związane z: a) Odtworzeniem trasy drogi b) Wykonaniem robót ziemnych c) Osłoną kabli energetycznych d) Wykonaniem podbudowy e) Wykonaniem nawierzchni jedni f) Remontem zjazdów g) Wykonaniem nawierzchni mijanek h) Wykonaniem oznakowania pionowego i) Utwardzeniem i zagęszczeniem poboczy j) Umocnieniem skarp Zakresem objęto branżowe roboty drogowe związane z: a) 2/ Parametry przedmiotowe drogi Parametry techniczne: - klasa drogi - droga dojazdowa - kategoria ruchu - KR 1 - prędkość projektowania -Vp-50 km/h - prędkość miarodajna - Vm-40 km/h - długość drogi - 0,72 km - szerokość jezdni - 3,0-3,5 m - szerokość utwardzonego pobocza - 0,5 m Parametry fizyczne: - długość drogi - 0,72 km - powierzchnia jezdni - 2513 m2 - powierzchnia remontowanych zjazdów - 239 m2 - powierzchnia mijanek - 179 m2 - utwardzone pobocza -702 m2 3/ Przekrój podłużny Niweletę przedmiotowej drogi przyjęto w oparciu o minimalne roboty ziemne, pochylenia podłużne istniejące i potrzebę włączenia się do istniejącej nawierzchni na końcu opracowania. Roboty ziemne należy wykonywać pod rzędne niwelety ze względu na wąski pas drogowy. Odprowadzenie wód opadowych z projektowanej nawierzchni projektuje się jako powierzchniowe na przylegający teren. 4/ Droga w przekroju poprzecznym a) Przyjęto następujące warstwy konstrukcyjne od km 0+000-0+050 - warstwa wzmacniająca z gruntocementu Rm 1,5 MPA grub. 10 cm szer. 3,3 m , - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31,5 mm grubości 20 cm i szerokości 3,3 m, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W wg WT 2: 2014 dla ruchu kategorii KR 1 grubości 4,0 cm i szerokości 3,1 m, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S wg WT 2: 2014 dla ruchu kategorii KR 2, grubości 4,0 cm i szerokości 3,0m b) Przyjęto następujące warstwy konstrukcyjne od km 0+050-0+719,8 - warstwa wzmacniająca z gruntocementu Rm 1,5 MPA grub. 10 cm szer. 3,8 m, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31,5 mm grubości 20 cm i szerokości 3,8 m, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W wg WT 2: 2014 dla ruchu kategorii KR 1 grubości 4,0 cm i szerokości 3,6 m, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S wg WT 2: 2014 dla ruchu kategorii KR 2 grubości 4,0 cm i szerokości 3,5m, 5/ Remontowane zjazdy Na przedmiotowym odcinku ujęto do remontu istniejące zjazdy o konstrukcji tej samej jak podstawowy ciąg drogi. Zestawienie zjazdów publicznych znajduje się w Załączniku nr 7h do SIWZ. b) Wykonaniem robót ziemnych c) Konstrukcja zjazdów publicznych po remoncie: - warstwa wzmacniająca z gruntocementu Rm 1,5 MPA grub. 10 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31,5 mm grubości 20 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W wg WT 2: 2014 dla ruchu kategorii KR1 grubości 4,0 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S wg WT 2: 2014 dla ruchu kategorii KR 2 grubości 4,0 cm. d) Wykonaniem podbudowy 6/ Mijanki Na przedmiotowym odcinku ujęto do wykonania mijanki o konstrukcji tej samej jak podstawowy ciąg drogi. Zaprojektowano mijanki w miejscach newralgicznych w celu poprawy widoczności. Szerokość pasa ruchu wraz z mijanką wynosić będzie 5,0 m, co usprawni wymijanie się pojazdów na powyższym odcinku drogi gminnej. Zestawienie mijanek publicznych znajduje się w Załączniku nr 7g do SIWZ. 7/ Roboty brukarskie Ze względu na wąski pas drogowy występują miejsca newralgiczne gdzie nachylanie skarpy wynosi 1:1 stąd też należy te miejsca wzmocnić płytą ażurową 60x40 na podsypce cementowo piaskowej grub. 5 cm. Płyty ażurowe należy wypełnić humusem i obsiać trawą. Na odcinku od km 0+367 do km 0+430 projektuje się krawężnik wjazdowy (+3cm) na ławie z betonu C12/15. Na odcinku od km 0+350-0+380 oraz od km 0+388-0+418 projektuje się umocnienie skarpy elementem betonowym "L" wysokości 1,0 m natomiast na odcinku od km 0+437-0+469 projektuje się elementy betonowe wysokości 1,5 m posadowione na ławie z betonu C12/15 grub. 10 cm. 8/ Oznakowanie pionowe Oznakowanie pionowe należy wykonać zgodnie z zatwierdzonym projektem docelowej organizacji ruchu stanowiących Załączniki nr 10 i 10a do SIWZ. 9/ Utwardzone pobocza Na podstawowym ciągu drogi oraz w obrębie zjazdów zaprojektowano utwardzone pobocza z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm szerokości 2 x 0,5 m i grubości 10,0 cm. Spadek projektowanego pobocza 6-8%.o .......................................... ............74. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO 6. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane 45 11 12 00 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45 23 32 20 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45 23 32 90 - 8 Instalowanie znaków drogowych 45 23 32 92 - 2 Instalowanie urządzeń ochronnych 45 11 27 10 - 5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej stanowiącej Załączniki Nr 7, 7a, 7b, 7c, 7d, 7e, 7f, 7g, 7h, 7i do SIWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ oraz przedmiarze robót, stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ. Oryginał dokumentacji technicznej jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 8. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania terenu budowy, m. in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane i zabezpieczenia terenu budowy, 3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 5) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 6) wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia przez właściwy organ, 7) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 8) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 9) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 10) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 11) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 12) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach, 13) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 14) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 15) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 16) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 17) prowadzenia dziennika budowy, 18) wykonania planu BIOZ - jeśli dotyczy. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 10. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. 11. Uproszczony kosztorys ofertowy będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 12. Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego. 13. Zamówienie jest objęte zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę nr BD.6743.LUB.34.2018.ECz dnia 18.04.2018 r. 14. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych - pracowników robót drogowych wykonujących roboty ziemne, pracowników obsługujących maszyny ziemne i środki transportowe. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, itp. 15. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, o których mowa w ust. 14 będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). 16. W terminie 7 dni od dnia przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców oświadczenie, o którym mowa należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. Oświadczenie powinno zawierać: informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika, a także datę złożenia oświadczenia i podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 17. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób przy czynnościach wskazanych przez Zamawiającego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio w stosunku do Podwykonawców i dalszych Podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233220-7, 45233290-8, 45233290-2, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 506907.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Colas Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: oferty@colas.pl
Adres pocztowy: ul. Nowa 49
Kod pocztowy: 62-070
Miejscowość: Palędzie
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 605728.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 605728.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 761431.50
Waluta: Pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie wszystkich części zamówienia z wyłączeniem wykonania nawierzchni bitumicznej


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.