eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDOSTAWA MLEKA I PRODUKTÓW MLECZARSKICH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-06

Ogłoszenie nr 510267064-N-2019 z dnia 06-12-2019 r.

31 Baza Lotnictwa Taktycznego: DOSTAWA MLEKA I PRODUKTÓW MLECZARSKICH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612621-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

31 Baza Lotnictwa Taktycznego, Krajowy numer identyfikacyjny 63243177100000, ul. Ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 261 548 500, e-mail 31blt.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 548 555.
Adres strony internetowej (url): www.31blt.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA MLEKA I PRODUKTÓW MLECZARSKICH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 64/X/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka i produktów mleczarskich na potrzeby 31 BLT. 2. Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych. 4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 4 do SIWZ. 5. Zakres zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym - zał. nr 3 do SIWZ. 6. Warunki wykonania zamówienia zostały zawarte w Projekcie umowy - zał. nr 7 do SIWZ. 7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8. Dostawy towarów winny być realizowane trzy razy w tygodniu, tj. w poniedziałek, środa, piątek w godz. od 7:00 do 9.00, zgodnie z obowiązującymi normami jakościowymi oraz procedurami systemu HACCP (wymaganiami - jakościowymi, transportowymi) oraz w opakowaniach wskazanymi przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 umowy, pod rygorem odmowy jej przyjęcia. W przypadku, gdy określony dzień dostawy przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, dostawę należy zrealizować w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy lub w innym terminie uzgodnionym w formie pisemnej pomiędzy Wykonawcą a przedstawicielem Zamawiającego. 9. Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany w miejscu dostawy (magazyn żywnościowy znajdujący się na terenie 31 BLT, 61-325 Poznań, ul. Silniki 1) przez osoby upoważnione ze strony Zamawiającego, z udziałem Wykonawcy lub jego upoważnionego przedstawiciela, w oparciu o fakturę i złożone zamówienie. 10. Przedmiot zamówienia będzie oznakowany kodami kreskowymi zgodnie z Wytycznymi Ministra Obrony Narodowej określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (załącznik do Decyzji Min. ON nr 3 z dnia 3 stycznia 2014 r. zawartej w Dz. Urz. z 2014 r. poz. 11). 11. Zamawiający przewiduje "PRAWO OPCJI" do wysokości 190 000,00 zł brutto w zakresie asortymentu zawartego w Formularzu cenowym, z terminem realizacji do dnia 31.12.2020r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o cenę jednostkową zaproponowaną przez Wykonawcę w Formularzu cenowym, tj. załączniku nr 2 do umowy. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostarczony towar. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako "prawo opcji" jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 12. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskie, 15510000-6 mleko i śmietana 15551000-5 jogurty i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 14. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówienie publicznych, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15500000-3


Dodatkowe kody CPV: 15510000-6, 15551000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: DOSTAWA MLEKA I PRODUKTÓW MLECZARSKICH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 187479.75
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ludowa 122
Kod pocztowy: 18-200
Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 188093.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 188093.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 188093.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.