Ogłoszenie z dnia 2019-12-03
Ogłoszenie nr 510262935-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących: Dostawa urządzeń drukujących, w tym części 1 i 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Profesjonalne szkolnictwo-pewna praca
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących, Krajowy numer identyfikacyjny 19307400000000,
ul. ul. Karola Miarki
4,
47-400
Racibórz, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 4147334, 4152255, 4153001, e-mail
soswnis.l.kalinska@wp.pl, faks
032 4147334, 4152255 w. 42.
Adres strony internetowej (url): www.oswnis.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń drukujących, w tym części 1 i 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SOSWNiS.3210.11.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 - drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, skanery, tusze, niszczarki - dostawy ramach programu pod nazwą: "Profesjonalne szkolnictwo - pewna praca"; Część 2 - urządzenia wielofunkcyjne - zakup z budżetu. II.5) Główny Kod CPV: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30232100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, skanery, tusze, niszczarki - dostawy ramach programu pod nazwą: "Profesjonalne szkolnictwo - pewna praca" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
45715.45
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gierszewska Bożena P.W. B P - SERWIS
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
56200
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: urządzenia wielofunkcyjne - zakup z budżetu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1200.81
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gierszewska Bożena P.W. B P - SERWIS
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1450
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniach prowadzonych poprzednio nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Wymiana stolarki drzwiowej na terenie Komendy ŚlOSG
- Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia mienia oraz pojazdów Powiatowego Zarządu Dróg w Raciborzu w okresie od 11.2025r. do 12.2026r.
- Zakup energii elektrycznej do obiektów ŚlOSG
- Zintegrowany rozwój szkolnictwa branżowego w pow. rac. w kier. regionalnych inteligentnych specjalizacji w Zespole Szkół Ekonomicznych w Raciborzu" - wykonanie dok. proj. oraz robót budowlanych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przyszłość zaczyna się w raciborskich szkołach",
- 22/2025 Modernizacje wraz z usunięciem przerw i usterek w systemie SSP oraz zakup i wymianę systemu ostrzegawczego DSO w budynku Szpitala Rejonowy im. dr Józefa Rostka w Raciborzu
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie ogólne w Powiecie Żywieckim"
- Zakup sprzętu pomiarowego informatycznego oraz oprogramowania w ramach pomocy finansowej z budżetu Województwa Dolnośląskiego na finansowanie ochrony, rekultywacji i poprawy jakości gruntów rolnych
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb projektu pn.: "Transformacja kształcenia branżowego w Powiecie Żywieckim - szkolenia i staże uczniowskie"
- Dostawa komputerów, laptopów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi - w podziale na 2 części.
- ZAKUP DRUKARKI UV DO DRUKU A1+
- Dostawa drukarki 3D wraz z akcesoriami dla Wydziału Zarządzania
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.