To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-03
Ogłoszenie nr 510262756-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599587
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540216506
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 27625548200000,
ul. al. Zwycięstwa
20,
41-200
Sosnowiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 960 600, e-mail
informatyk@um.sosnowiec.pl, faks
32 296 06 05.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.sosnowiec.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.um.sosnowiec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP.271.1.116.2019.KM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania" Część 1 - Dostawa komputerów poleasingowych, Część 2 - Sprzęt komputerowy i oprogramowanie, Część 3 - Dostawa skanera. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 3 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia: Część 1 - 15 dni od daty podpisania umowy. Część 2 - 15 dni od daty podpisania umowy. Część 3 - do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213300-8
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30236000-2, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Termin realizacji zamówienia: Część 1 - 15 dni od daty podpisania umowy. Część 2 - 15 dni od daty podpisania umowy. Część 3 - do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa komputerów poleasingowych. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40950
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOMPRE SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50368.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sprzęt komputerowy i oprogramowanie |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą prawną unieważnienia części postępowania jest art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 16.10.2019 r., do godziny 10:30, w zakresie Części 2, zostały złożone następujące oferty: Oferta nr 3 CEZAR Cezar Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. ul. Wolności 8 lok. 4, 26-600 Radom, na kwotę: 296.829,75 zł, Oferta nr 4 Web - Profit Maciej Kuźlik ul. Spokojna 18, 41-940 Piekary Śląskie, na kwotę: 286.073,40 zł, Oferta nr 5 COMPRO Jolanta Olszewska ul. Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice, na kwotę: 252.001,17 zł, Oferta nr 6 MATCOM Marcin Sebastian Ziółek ul. Moniuszki 5, 12-100 Szczytno, na kwotę: 274.582,74 zł Podczas otwarcia ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części 2 zamówienia w wysokości: 223.000,00 zł brutto. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, podjął decyzję o unieważnieniu postępowania. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa skanera |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą prawną unieważnienia części postępowania jest art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 16.10.2019 r., do godziny 10:30, w zakresie Części 3, zostały złożone następujące oferty: Oferta nr 3 CEZAR Cezar Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. ul. Wolności 8 lok. 4, 26-600 Radom, na kwotę: 2.367,75 zł, Oferta nr 5 ODRZUCONA COMPRO Jolanta Olszewska ul. Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice, na kwotę: 479,70 zł, Podczas otwarcia ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części 3 zamówienia w wysokości: 500,00 zł brutto. Z uwagi na fakt, iż oferta COMPRO Jolanta Olszewska została odrzucona na podstawie art. 90 ust 3 ustawy Pzp a kolejna złożona oferta na Część 3, wielokrotnie przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na jej sfinansowanie i nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do takiego poziomu, podjął decyzję o unieważnieniu postępowania. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji i postępowanie zostało unieważnione. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Dostawa samochodu specjalnego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
- Dostawa komputerów i tabletów wraz z akcesoriami
- Poprawa cyberbezpieczeństa w Gminie Dobra
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





