eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prochowice"Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Dąbiu o instalacje fotowoltaiczną i zagospodarowanie terenu" - CZĘŚĆ II zamówienia pn."INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA, KLIMATYZACJA i WENTYLACJA w budynku świetlicy wiejskiej w Dąbiu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-03

Ogłoszenie nr 510262648-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.

Gmina Prochowice: "Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Dąbiu o instalacje fotowoltaiczną i zagospodarowanie terenu" - CZĘŚĆ II zamówienia pn."INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA, KLIMATYZACJA i WENTYLACJA w budynku świetlicy wiejskiej w Dąbiu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
działanie "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objęte Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613017-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Prochowice, Krajowy numer identyfikacyjny 39064751200000, ul. ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 8584342, 76 8584343, e-mail h.choroszczak@prochowice.com, faks 76 75 38 749.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Dąbiu o instalacje fotowoltaiczną i zagospodarowanie terenu" - CZĘŚĆ II zamówienia pn."INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA, KLIMATYZACJA i WENTYLACJA w budynku świetlicy wiejskiej w Dąbiu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGP.271.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn "Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Dąbiu o instalacje fotowoltaiczną i zagospodarowanie terenu" - CZĘŚĆ II zamówienia pn. "INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA, KLIMATYZACJA i WENTYLACJA w budynku świetlicy wiejskiej w Dąbiu" według dokumentacji stanowiącej TOM III SIWZ i w rezultacie oddanie Zamawiającemu należycie wykonanych obiektów w stanie zapewniającym ich prawidłową eksploatację i użytkowanie zgodne z przeznaczeniem. Zakres rzeczowy robót (elementy zamówienia) do wykonania w ramach zamówienia: 1) instalacja fotowoltaiczna o mocy 5,67 kWp - kpl. (w tym m.in. panele polikrystaliczne 270 Wp - 21szt do zamontowania na dachu budynku); 2) doświetlenie terenu zewnętrznego (LED szt.2); 3) zasilanie centrali klimatyzacji i wentylatora kanałowego 4) instalacja wentylacji mechanicznej (pomieszczenie sali świetlicy). 5) instalacja klimatyzacji (pomieszczenie sali świetlicy i kuchni) ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca tom III SIWZ w tym: - PROJEKT BUDOWLANY pn. "Instalacja fotowoltaiczna o mocy 5,67 kWp oraz instalacja klimatyzacji w istniejącym budynku świetlicy wiejskiej w Dąbiu", - PROJEKT WYKONAWCZY j.w. - PRZEDMIARY ROBÓT (roboty branży elektrycznej i sanitarnej), - SPECYFIKACJE TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT (STWIORB) wg branż Wszystkie roboty budowlane - obiekty budowlane, opisane dokumentacją stanowiącą tom III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, obowiązującymi norami i przepisami prawa, na warunkach określonych w zawartej umowie (Istotne dla stron postanowienia umowy stanowią tom II SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45331230-7, 45331220-4, 45331210-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95660.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PLUS48.NET Sp. z o.o.
Email wykonawcy: piotr@plus48.net
Adres pocztowy: ul. Główna 52
Kod pocztowy: 51-180
Miejscowość: Psary
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97324.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97324.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 128729.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 49.5%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.