To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-03
Ogłoszenie nr 510262389-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.
Gmina Zduny: Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Zdunach - Pomieszczenie Stacji Odwadniania Osadu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 - Działanie 4.3 Gospodarka wodno - ściekowa, Poddziałanie 4.3.1 Gospodarka wodno - ściekowa.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 601859-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540210380-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zduny, Krajowy numer identyfikacyjny 53112800000000,
ul. ul. Rynek
2,
63-760
Zduny, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 215 001, e-mail
zampub@zduny.pl, faks
627 215 243.
Adres strony internetowej (url): www.zduny.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Zdunach - Pomieszczenie Stacji Odwadniania Osadu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DG.271.11.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oczyszczalni ścieków w Zdunach poprzez modernizację pomieszczenia Stacji Odwadniania Osadu. W zakres prac budowlanych wchodzą następujące elementy: o demontaż istniejących urządzeń służących do odwadniania osadu wraz z osprzętem, o demontaż istniejących rurociągów wraz z armaturą nieprzewidzianych do dalszego wykorzystania, o montaż urządzeń do odwadniania i higienizacji osadu, o wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej umożliwiającej prowadzenie min 8 wym/h, o wykonanie instalacji c.o. zapewniającej temperaturę min 5°C, o montaż rurociągów technologicznych wraz z osprzętem i armaturą, o wykonanie instalacji elektrycznych i AKPiA zapewniających prawidłową pracę zainstalowanych urządzeń, o inne roboty budowlane zgodnie z projektami branżowymi oraz ustaleniami z Inwestorem (roboty rozbiórkowe, wymiana okładzin ściennych i podłogowych, malowanie ścian i sufitów, balustrada, wymiana okien) Wykonawca niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać również poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie : 1) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 2) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 3) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., 4) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 5) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, 6) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu. 7) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, 8) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) Dokumentacja projektowa - część opisowa oraz część rysunkowa, 2) Przedmiary robót, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Wymienione dokumenty stanowią załącznik nr 11 do SIWZ. Kody CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45262311-4 Betonowanie konstrukcji 45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45410000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45432110-8 Kładzenie podłóg 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45252200-0 Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45331210-1 Instalowanie wentylacji 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane 2) Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót; 3) Wykonawca winien udzielić 14 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 4) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz.1186) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 5) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 5 osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: prace montażowe dotyczące wyposażenia oczyszczalni ścieków, wod.-kan., c.o. i wentylacji oraz ogólne prace budowlane niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 6 ust. 3-5 i § 9 ust. 1 pkt 7 i 8) stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Na etapie składania oferty- wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ - druk "FORMULARZ OFERTOWY".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45262311-4, 45223100-7, 45262500-6, 45410000-4, 45442100-8, 45421000-4, 45432110-8, 45430000-0, 45252200-0, 45331210-1, 45331100-7, 45332000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
743697.21
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlany Waldemar Zawadzki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1182409.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





