eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Rozbudowa z przebudową i nadbudową istniejącego budynku gospodarczego wraz ze zmianą dotychczasowej funkcji na funkcję dydaktyczną (laboratorium)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-03

Ogłoszenie nr 510262237-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach: Rozbudowa z przebudową i nadbudową istniejącego budynku gospodarczego wraz ze zmianą dotychczasowej funkcji na funkcję dydaktyczną (laboratorium)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020, Oś VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.2. Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615540-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540236008-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach, Krajowy numer identyfikacyjny 20002650700000, ul. ul. Teofila Noniewicza 10, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 875 628 432, e-mail przetargi@pwsz.suwalki.pl, faks 875 628 455.
Adres strony internetowej (url): www.pwsz.suwalki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Wyższa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa z przebudową i nadbudową istniejącego budynku gospodarczego wraz ze zmianą dotychczasowej funkcji na funkcję dydaktyczną (laboratorium)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

14/KZ/PWSZ/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Częściowa rozbiórka istniejącego budynku murowanego wraz rozbiórką drewnianego dachu o pow. 35,55 m2 krytego papą. 2) Wywiezienie i utylizacja gruzu ok. 21,4 m3 3) Wykonanie ław fundamentowych szerokości 60 cm i wysokości 40cm z betonu żwirowego B20 i ścian fundamentowych z bloczków betonowych ok. 63,2 m2 4) Wykonanie ścian nadziemia z gazobetonu gr. 24 cm o powierzchni ok. 60 m2. Z żelbetowymi nadprożami otworów wylewanymi w trakcie wznoszenia budynku. 5) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych za pomocą mas bitumicznych pow. izolacji ok. 31,8 m2 6) Wykonanie izolacji cieplnej dachu za pomocą wełny mineralnej 20 cm ułożonej między krokwiami dachu 67,11 m2 7) Elewację ścian zewnętrznych wykonać z tynku cementowo-wapiennego pokrytego na powierzchni 145,37 m2 farbami silikonowymi i na powierzchni 7,82 m2 (cokoły) tynkiem żywicznym mozaikowym. Kolorystyka zgodna z widokiem elewacji. 8) Wykonanie drewnianej więźby dachowej, dwuspadowej, 9) Wykonanie pokrycia dachu z blachy stalowej powlekanej trapezowej, grubość stalowego rdzenia blachy nie mniejsza niż0,5 mm. Wysokość tłoczenia fali trapezu ok. 45 mm Pokrycie dekoracyjne blachy z powłoki poliester lub poliuretan wykończenie mat. Kolorystyka zgodna z widokiem elewacji. Powierzchnia dachu 105,64 m2. Okapy dachu, szczyty dachu, osłony wiatrowe, wykończyć deskami wymalowanymi preparatem impregnująco dekoracyjnym w kolorze zgodnym z widokiem elewacji. 10) Wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania z blachy stalowej powlekanej w kolorze pokrycia dachowego w tym : rynny 19,0 m i rury spustowe 20,0 m. 11) Stolarka okienna PCV w kolorze białym Okna o wymiarach 180 x 70 cm w ilości 2 szt i okna o wymiarach 95 x 165 cm w ilości 2 szt. 12) Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej, podokienniki wewnętrzne z konglomeratu. 13) Wrota garażowe stalowe dwuskrzydłowe. Zaprojektowano wykonanie 2 sztuk drzwi o wymiarach w świetle otworów 300 x 300 cm. Kolorystyka zgodna z widokiem elewacji. 14) Posadzka wewnątrz budynku betonowa zatarta na ostro. Powierzchnia posadzki 53,35 m2. 15) Ściany wewnętrze otynkowane tynkiem cementowo wapiennym i wymalowane farbami lateksowymi odpornymi na zmywanie 16) Strop z blachy trapezowej o niskim profilu zamontowanej na stelażu stalowym mocowanym do krokwi za pośrednictwem systemowych wieszaków Powierzchnia stropu 67,11 m2. 17) Instalacje elektryczne oświetlenia i gniazd wtykowych. W ramach zadania przewidziano wykonanie następujących elementów instalacji: a. Przyłącze trójfazowe 400 V zalicznikowe WLZ wykonane kablem YKYżo 5 x 16 m2 o długości 60 m b. Przeniesienie latarni oświetlenia zewnętrznego. Zamontować nową lampę ze źródłem światła LED c. Wykonanie tablicy rozdzielczej wyposażonej w wyłącznik główny, wyłączniki nadprądowe i różnicowo prądowe, zgodnie ze schematem z dokumentacji projektowej. d. Wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego przewodami YDYżo 3 x 1,5 mm2. Instalację wyposażyć w 4 szt. opraw oświetleniowych ze źródłem światła LED Wykonanie instalacji gniazd wtykowych przewodem YDYżo 3 x 2,5 mm2 wyposażonej w 5 szt. gniazd wtykowych oraz instalacji gniazd siłowych w ilości 2 szt. przewodem YDYżo 5 x 2,5 mm2 ok.20 mb. 18) Zagospodarowanie terenu. Działkę w części przeznaczonej na zieleń i trawniki na powierzchni ok. 30 m2 wyrównać, pokryć warstwą ziemi urodzajnej gr. ok. 5 cm i obsiać trawą 19) Podejście i podjazd do budynku pow. 18 m2 wyłożyć betonową płytą ażurową gr. 10 cm 20) Wokół budynku wykonać opaskę z kostki betonowej z dostawy inwestora pow.14 m2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) dokumentacja projektowa (projekt budowlano - wykonawczy) - stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ 2) przedmiary robót - stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45420000-7, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 113173.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Instalacji i Budownictwa Przemysłowego BLOTERM Lidner, Bańkowski, Osewski Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro@bloterm.pl
Adres pocztowy: ul. Sejneńska 80
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 188991.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 188991.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 228223.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.