eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babice › Rozbudowa istniejącego budynku OSP w Rozkochowie pełniącego funkcje kulturalne, etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-02

Ogłoszenie nr 510261321-N-2019 z dnia 02-12-2019 r.

Urząd Gminy w Babicach: Rozbudowa istniejącego budynku OSP w Rozkochowie pełniącego funkcje kulturalne, etap I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612956-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Babicach, Krajowy numer identyfikacyjny 53496000000000, ul. ul. Krakowska 56, 32-551 Babice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 326 134 002, e-mail rokosz@babice.pl, faks 326 134 013.
Adres strony internetowej (url): www.babice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa istniejącego budynku OSP w Rozkochowie pełniącego funkcje kulturalne, etap I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

G.271.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. Rozbudowa istniejącego budynku OSP w Rozkochowie pełniącego funkcje kulturalne, etap I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. nadbudowę istniejącego budynku OSP w Rozkochowie i polega na nadbudowie boksu garażowego salą w drugiej kondygnacji oraz rozbiórce istniejącego i budowie nowego zbiornika bezodpływowego wraz z budową odcinka kanalizacji sanitarnej, zmianie układu wejścia i kształtu pochylni dla osób niepełnosprawnych, zmianie docieplenia, zmianie pokrycia dachu w obrębie całego budynku. 2.Ponadto zakres prac obejmuje sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1) dokumentacja powykonawcza, 2) atesty na materiały i prefabrykaty, 3) protokoły odbioru robót, 4) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń potrzebne do odbioru budowlanego. 3.Szczegółowy zakres robót określają: a. zatwierdzony projekt budowlany - załącznik Nr 1 do SIWZ b. dokumentacja techniczna - załącznik Nr 2 do SIWZ c. szczegółowe specyfikacje techniczne - załącznik Nr 3 do SIWZ d. przedmiar robót - załącznik Nr 4 do SIWZ e. zasady rzetelnej wiedzy technicznej i ustalonymi zwyczajami. 4.Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1)wykonania wszystkich robót zgodnie z przedmiarami robót i dokumentacją techniczną. Wykonawca winien dokonać oględzin przedmiotu zamówienia, na którym będą wykonywane roboty, sprawdzić zakres i rodzaj robót objętych dokumentacją projektową i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie; 2)urządzenia zaplecza budowy we własnym zakresie i poniesienia kosztów z tym związanych, zabezpieczenia placu budowy i wykonania oznakowania miejsca robót; 3)wykonywania wszelkich prac zgodnie z przepisami BHP i przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej; 4)odpowiadania - od dnia protokolarnego przekazania placu budowy - za organizację swojego zaplecza oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim. Wszelkie materiały, urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212000-6


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45260000-7, 45400000-1, 45262522-6, 45431000-7, 45442120-4, 45422100-2, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 349158.34
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Szczepan Gądek
Email wykonawcy: firmagadek@wp.pl
Adres pocztowy: Pojałowice 10
Kod pocztowy: 32-200
Miejscowość: Miechów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 688677.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 688677.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 849787.98
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.