eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw"MODERNIZACJA GOSPODARKI OSADOWEJ NA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KRASNYMSTAWIE -ETAP I"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-29

Ogłoszenie nr 510259665-N-2019 z dnia 29-11-2019 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.: "MODERNIZACJA GOSPODARKI OSADOWEJ NA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KRASNYMSTAWIE -ETAP I"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Rozbudowa kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Krasnymstawie" P0IS.02.03.00-00-0011/16

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586937-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 11008453000000, ul. Piekarskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 82 576 23 76, e-mail pgk.krasnystaw@pro.onet.pl, faks 825 766 830.
Adres strony internetowej (url): www.pgkkrasnystaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"MODERNIZACJA GOSPODARKI OSADOWEJ NA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KRASNYMSTAWIE -ETAP I"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPEU/PN/1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji oczyszczalni ścieków w Krasnymstawie realizowane w ramach Kontraktu pn.: "Modernizacja gospodarki osadowej na oczyszczalni ścieków w Krasnymstawie -Etap I", wchodzącego w zakres Projektu pn.:"Rozbudowa kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Krasnymstawie".Przedsięwzięcie uzyskało dofinansowanie w ramach działania 2.3."Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" oś priorytetowa II "Ochrona środowiska,w tym adaptacja do zmian klimatu" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Kontrakt realizowany będzie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" wg Warunków Kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę (4.wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie 1-ego wyd.1999)-Żółty FIDIC. Przedsięwzięcie polegać będzie na modernizacji gospodarki osadowej oczyszczalni ścieków w Krasnymstawie. Inwestycja zakłada wykorzystanie obiektów istniejących oraz dobudowanie nowych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz wymianę niektórych urządzeń technologicznych i pomiarowych. Jej celem jest zmniejszenie ilości osadów przeznaczonych do zagospod. rolniczego oraz stworzenie potencjalnej możliwości zagospod. osadów wysuszonych przez ewentualne współspalanie w cementowniach.Zasadniczym elementem modernizacji jest budowa suszarni osadów ściekowych za pomocą energii promieniowania słonecznego. Kontrakt zakłada również modernizację węzła odwadniania osadu, budowę nowego węzła mechanicznego zagęszczania osadu oraz szereg działań mających na celu usprawnienie pracy oczyszczalni pod kątem prawidłowego, efektywnego działania gospodarki osadowej. Wszystkie prace należy wykonać z zachowaniem ciągłości pracy oczyszczalni (w szczególności należy zapewnić odwadnianie osadu na instalacji tymczasowej, tak aby zapewniona została ciągłość pracy obiektu i zagospodarowania osadu) - ewentualne przerwy powinny być uzgodnione z Użytkownikiem. Prace budowlane nie mogą spowodować przekroczenia dopuszczalnych parametrów ścieków oczyszczonych na odpływie z oczyszczalni, założonych w pozwoleniu wodno-prawnym. Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy, rozbudowy oczyszczalni oraz uzyskanie pożądanych efektów ekonomicznych jaki technologicznych przewidzianych dla Etapu I opisanego w PFU (TOM III SIWZ). Przebudowa, rozbudowa oraz remont mają następujące cele:1.Zmniejszenie ilości osadów nadmiernych kierowanych do procesu stabilizacji tlen. poprzez zabudowę instalacji do zagęszczania mech. osadów;2. Budowę nowej instalacji odwadniania osadów ściekowych opartej na wirówkach;3.Budowę układu suszenia osadu za pomocą energii słonecznej - poprzez budowę dwóch hal (I etap) do słonecznego suszenia osadów- zapewniającego ich pełną higienizację;4.Wykonanie hermetyzacji obiektów powodujących największą uciążliwość odorową wraz z ujęciem złowonnego powietrza i oczyszczeniem w instalacji biofiltrów/absorberów.5.Dokonanie wymiany niektórych urządzeń technologicznych i pomiarowych;6.Rozbudowę systemu sterowania i wizualizacji w związku z wykonaną modernizacją obiektów oczyszczalni;7.Wykonanie rozruchu obiektów i instalacji a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie;8. Inne prace opisane w PFU przewidziane dla Etapu I. Po przebudowie i rozbudowie wydajność hydrauliczna oczyszczalni nie ulegnie zmianie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Prace przedprojektowe;Prace projektowe; Prace rozbiórkowe; Roboty budowlano - montażowe - I ETAP (w tym: Zagospodarowanie placu budowy: -zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, - utrzymanie i likwidację placu budowy; Modernizację: -Bioreaktora oraz KTSO, -Zbiornika buforowego osadu ustab., Budynków: -administr.-socjalnego.,- pompowni, - stacji odwadniania osadu,-Komory kraty koszowej, - rurociągów technologicznych; Rozbiórkę poletek osadowych; Budowę: - budynku zagęszczania osadu/pompowni wody technologicznej, - wiaty magazynowej na osad odwodniony i wysuszony,-pompowni osadu ustabilizowanego, - hal suszarni słonecznej, -biofiltrów powietrza złowonnego; Rozbudowę budynku stacji odwadniania osadu; Sieci międzyobiektowe: technologiczne, elektryczne i AKPiA; Drogi i chodniki); Dostawę wyposażenia oczyszczalni, Dokumentację porealizacyjną; Szkolenia; Rozruch; Serwis -szczegółowo określone w PFU (TOM III SIWZ).Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na czas wykonywania robót nadzoru autorskiego projektantów, a także oznakowania robót i urządzeń zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków Programu Polityki Spójności na lata 2014-2020. Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: KRASNYSTAW Kod NUTS: PL812

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45252127-4, 45400000-1, 45220000-5, 45440000-3, 45223200-8, 45442200-9, 45111000-8, 45231000-5, 45111200-0, 45231300-8, 45232420-2, 45232421-9, 45311000-0, 45315100-9, 45252200-0, 71200000-0, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

I. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podobne roboty budowlane lub usługi, o których mowa w art. 134 ust. 6 pkt 3 Pzp. Podobne zamówienia, których wartość nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego mogą zostać udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą. II. Informacja o opcjach: Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji. III. Kryteria udzielenia zamówienia: * Doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (D) /Waga: 10 * Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz dla dostarczonych maszyn,urządzeń i wyposażenia (G) / Waga: 20 *Cena - Waga: 70

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15975000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Inżynieria Rzeszów S.A.
Email wykonawcy: biuro@inzynieria.rzeszow.pl; Tel.: +48 178615000; Faks: +48 178615021
Adres pocztowy: ul. Podkarpacka 59A
Kod pocztowy: 35-082
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15975000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15975000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15975000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

I. W pkt. IV.2 powyżej podano całkowitą wartość zamówienia wynikającą z zawartej umowy. Początkowa szacunkowa wartość zamówienia ustalona przez Zamawiającego: 15 288 216.43 PLN II.W pkt.IV.6 powyżej podano ceny netto. III.1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu niniejszego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp. 2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający zobowiązany jest na podstawie ustawy Pzp. 3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy PZP, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej,opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób,aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 5. Terminy wniesienia odwołania: 5.1 odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy Pzp, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób; 5.2 odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej; 5.3 odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 5.1 i 5.2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia; 5.4 jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: a) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. c) 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. 6. Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy Działu VI ustawy Pzp. 7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 8. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego, za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej,przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem. 9. Szczegółowo kwestie dotyczące skargi do sądu uregulowane zostały w art. 198a -198g ustawy Pzp. 10. Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań: Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, Polska, Tel.: +48 224587801,E-mail: odwolania@uzp.gov.pl, Faks: +48 224587800, Adres internetowy: www.uzp.gov.pl/kio. IV. Osobami uprawnionymi ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: Pan Radosław Rysak- e-mail: jrp@pgkkrasnystaw.pl oraz Pani Justyna Pacan e-mail: jrp@pgkkrasnystaw.pl


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.