To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-29
Ogłoszenie nr 510259354-N-2019 z dnia 29-11-2019 r.
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Zielonej Górze: DOSTOSOWANIE BUDYNKU RDLP W ZIELONEJ GÓRZE DO WARUNKÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ ORAZ PRZEBUDOWA ZAPLECZA SALI KONFERENCYJNEJ NA V PIĘTRZE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585055-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 97004031000000,
ul. ul. Kazimierza Wielkiego
24a,
65-950
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
+48 68 455 85 00, e-mail
rdlp@zielonagora.lasy.gov.pl, faks
+48 68 455 85 02.
Adres strony internetowej (url): www.zielonagora.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - PGL Lasy Państwowe
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTOSOWANIE BUDYNKU RDLP W ZIELONEJ GÓRZE DO WARUNKÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ ORAZ PRZEBUDOWA ZAPLECZA SALI KONFERENCYJNEJ NA V PIĘTRZE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DP.270.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje prace budowlane stanowiące II etap modernizacji budynku biurowego RDLP w Zielonej Górze. 1. W zakresie dostosowania budynku Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Zielonej Górze, ul. Kazimierza Wielkiego 24 a. do warunków ochrony przeciwpożarowej: a) Wymiana stolarki aluminiowej b) Wykonanie oddymiania klatki schodowej z montażem klapy dymowej w stropie, montaż oświetlenia awaryjnego wraz z instalacją sygnalizacyjno-alarmową. c) Wykonanie nowej studni wodomierzowej z przebudową przyłącza wodociągowego w czynnym budynku biurowym. d) Wykonanie robót budowlanych i wykończeniowych wynikających z zakresu robót. 2. W zakresie przebudowy zaplecza sali konferencyjnej na 5 piętrze: a) Wykonanie podejść wodnych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych i elektrycznych do przebudowanego pomieszczenia z wykonaniem instalacji wewnętrznej. b) Wykonanie robót budowlanych i wykończeniowych wynikających z przebudowy. c) Dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia. 3. Obiekt objęty zakresem robót to budynek użyteczności publicznej, wolnostojący, nie podpiwniczony o sześciu kondygnacjach nadziemnych. Prowadzenie robót odbywać się będzie na czynnym obiekcie. Praca w budynku odbywa się od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00. Roboty wywołujące hałas winny być realizowane po godzinach pracy. Na roboty realizowane w godzinach pracy biura należy uzyskać uprzednią zgodę Zamawiającego. Wszystkie prace będą musiały być prowadzone w taki sposób, aby w godzinach urzędowania, biuro RDLP mogło normalnie funkcjonować. W związku z tym, że prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia będą prowadzone na czynnym obiekcie (obiekcie użytkowanym), Wykonawca zobowiązany jest do: a) zachowania szczególnej ostrożności, b) zminimalizowania uciążliwości związanych z przeprowadzanymi pracami, c) zabezpieczenia terenu prowadzonych prac przed oddziaływaniem na pomieszczenia sąsiadujące. Wszelkie roboty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia, muszą być tak zorganizowane przez Wykonawcę, by nie utrudniały działalności użytkowników budynku Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych, d) wykonywania robót budowlanych w kolejności uzgodnionej z przedstawicielem Zamawiającego lub Inspektorem Nadzoru i na podstawie tych uzgodnień opracowania harmonogramu wykonywania prac, dostosowanego do terminu wykonania całego zadania, zgodnie z umową zawartą pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym. Opracowany harmonogram należy przedstawić zamawiającemu celem akceptacji w terminie pięciu dni od dnia podpisania umowy. 4. Dodatkowo, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: a) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, b) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu, c) utrzymania zaplecza budowy, d) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. e) Zamawiający udostępni: - miejsce na parkingu do ustawienia kontenera na magazyn materiałów i sprzętu, oraz pomieszczenie socjalne; - jeden punkt sanitarny WC na parterze budynku, który Wykonawca zwróci w stanie niepogorszonym. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest określony w: Dokumentacji projektowej (załącznik nr 10 do SIWZ) z wyłączeniem części dot. wymiany windy zrealizowanej w I etapie modernizacji, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zwana dalej STWiOR (załącznik nr 11 do SIWZ) z wyłączeniem części dot. wymiany windy zrealizowanej w I etapie modernizacji i Przedmiarze robót (załącznik nr 12 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45213150-9, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
364427.78
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PW DGA Jakub Dygas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
522372.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- NZ.261.79.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego.
- Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i drogowego poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw na terenie Miasta Zielona Góra - Majątek Miasta
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy infrastruktury rowerowej w ul. Sulechowskiej, Franciszka Rzeźniczaka, Zdrojowej
- NZ.261.81.2025. Sukcesywne dostawy implantów do osteosyntezy w chirurgii ortognatycznej, śrub do mocowania bloków kostnych oraz zestawów do dystrakcji podniebiennej oraz materiałów do sterowanej (...)
- Kompleksowa organizacja wydarzenia STEAMSkills Lubuskie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół w Chociczy w ramach zadania "Poprawa jakości edukacji włączającej w Zespole Szkół w Chociczy"
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osieku nad Notecią przy ul. Głównej (budynek po byłym gimnazjum)
- SVA/4620-685/2025 Termomodernizacja bud. nr 18, 19, 26, 27, 28, 60, 61 na terenie kompl. wojsk. w m. Gałkówek.
- "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Bukowice"
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska
- Prace remontowo-budowlane w istniejących pracowniach, montaż windy platformowej zewnętrznej, instalacja trzech platform przyschodowych oraz montaż pochylni zewnętrznej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





