eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowite"Udzielenie i obsługa kredytu bankowego, długoterminowego, złotowego Gminie Ostrowite"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-28

Ogłoszenie nr 510258678-N-2019 z dnia 28-11-2019 r.

Gmina Ostrowite: "Udzielenie i obsługa kredytu bankowego, długoterminowego, złotowego Gminie Ostrowite"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612548-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ostrowite, Krajowy numer identyfikacyjny 31101939000000, ul. ul. Lipowa 2, 62-402 Ostrowite, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 765 121, e-mail ugmostrowite@post.pl, faks 632 765 160.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Udzielenie i obsługa kredytu bankowego, długoterminowego, złotowego Gminie Ostrowite"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OO.GK.271.17.2019.PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 . Przedmiot zamówienia stanowi usługa obejmująca- udzielenie długoterminowego kredytu . 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego, długoterminowego, złotowego w kwocie 3 927 044,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 3 262 361,71 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 664 682,29 zł na podstawie uchwały Rady Gminy Ostrowite z dnia 29 kwietnia 2019 r. Nr VIII/77/2019 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Ostrowite na 2019 rok. 2. Waluta kredytu - PLN 3. Spłata kredytu nastąpi od dnia 31 marca 2022 r. do dnia 31 grudnia 2030r. Należy przyjąć karencję w spłacie kredytu do dnia 31 grudnia 2021 r. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia kwoty planowanego do zaciągnięcia kredytu lub niewykorzystania całości kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji i kosztów z tego tytułu 5. Prawnym zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową . Na wekslu In blanco nie będzie kontrasygnaty skarbnika. 6. Kredyt będzie uruchamiany sukcesywnie na pisemną dyspozycję Zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 7. Spłata kapitału będzie następować w okresach kwartalnych od m-ca marca 2022 r. do dnia 31 grudnia 2030 r. płatnych 28 dnia każdego kwartału 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez poboru przez Wykonawcę pozostałych do zapłaty odsetek oraz dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu. O zamiarze wcześniejszej spłaty Zamawiający powiadomi Bank w terminie trzech dni przed dniem dokonania spłaty 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminów spłat oraz zmian kwot rat kredytów bez dodatkowych opłat i prowizji. 10. Oprocentowanie kredytu : zmienna stopa procentowa, marża Wykonawcy jest stała w umownym okresie kredytowania. 11. Spłata odsetek od wykorzystanego kredytu następować będzie w okresach kwartalnych na podstawie zawiadomienia Wykonawcy o wysokości naliczonych odsetek dostarczonego do siedziby Zamawiającego w terminie pięciu dni przed datą płatności. Okresem odsetkowym ( obrachunkowym ) , za który naliczane będą należne bankowi odsetki będzie okres liczony od pierwszego do ostatniego dnia kwartału na podstawie stawki WIBOR 3M z poprzedniego miesiąca . Odsetki nie będą naliczane od kredytu przyznanego lecz jeszcze nie uruchomionego. 12. Dla celów rozliczeniowych przyjmuje się , że okres rozliczeniowy pokrywa się z miesiącem kalendarzowym, który liczy rzeczywistą liczbę dni a rok liczy 365 dni lub 366 dni ( w roku w którym luty liczy 29 dni ) Odsetki obliczane będą z zastosowaniem następującej formuły: K = N x ( R + M ) x D/365 x 100 lub K = N x ( R = M ) x D/366 x 100 ( w roku w którym luty liczy 29 dni ) gdzie : K - odsetki N - pozostała do spłacenia kwota kredytu R - stopa bazowa oprocentowania M - marża banku D - rzeczywista liczba dni okresu odsetkowego Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w złożonej przez bank ofercie. Przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej Za całkowity koszt udzielenia i obsługi kredytu przez bank przyjmuje się sumę wartości wszystkich rat odsetkowych oraz prowizji. 13. Do kalkulacji ceny Wykonawca dla porównywalności ofert winien przyjąć stopę bazową WIBOR 3M w wysokości 1,72%, przy założeniu , że pierwsza transza kredytu zostanie uruchomiona w dniu 21 października 2019 r. 14. Dla porównywalności ceny ofertowej należy przyjąć następujący harmonogram spłat kredytu :łącznie 36 rat, tj. 1-4 raty po 75 500,00 zł, 5- 8 raty po 97 000,00 zł, 9 -12 raty po 100 000,00 zł, 13 -16 raty po 77 500,00 zł , 17 -28 raty po 100 000,00 zł , 29 -32 raty po 150 000,00 zł, 33 -35 raty po 200 000,00 zł , 36 rata w kwocie 127 044,00 zł 15. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia innych kosztów związanych z obsługą kredytu oraz z wydawaniem opinii i zaświadczeń wystawianych na wniosek kredytobiorcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3927044.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Słupcy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 2
Kod pocztowy: 62-400
Miejscowość: Słupca
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3927044.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3927044.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3927044.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 91 ust.1 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Oferta najkorzystniejsza zamówienia wybrana została zgodnie z art.91 ust.1 ustawy Pzp na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: SIWZ), którymi były: cena 60% i okres uruchomienia transzy kredytu 40%. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 100 punktów. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie podlega wykluczeniu a jego oferta nie podlega odrzuceniu obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w XV siwz.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.