Ogłoszenie z dnia 2019-11-28
Ogłoszenie nr 510258310-N-2019 z dnia 28-11-2019 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim: "Remont pokrycia dachowego na budynkach mieszkalnych w Ośnie Lubuskim i Smogórach oraz pokrycia dachowego i elewacji na budynku gospodarczym w Smogórach gmina Ośno Lubuskie" - część III - Remont pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym nr 54 w Smogórach gmina Ośno Lubuskie, nr ewidencyjny gr. 183/4
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim, Krajowy numer identyfikacyjny 81097083000000,
ul. ul. 3 Maja
5,
69-220
Ośno Lubuskie, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
95 7571345-6, e-mail
zwik@op.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugosnolubuskie/97/ogloszenia/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont pokrycia dachowego na budynkach mieszkalnych w Ośnie Lubuskim i Smogórach oraz pokrycia dachowego i elewacji na budynku gospodarczym w Smogórach gmina Ośno Lubuskie" - część III - Remont pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym nr 54 w Smogórach gmina Ośno Lubuskie, nr ewidencyjny gr. 183/4
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZGK.271.7.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym nr 54 w Smogórach gm. Ośno lubuskie, nr ewidencyjny działki 183/4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 14 do SIWZ oraz obmiarem robót stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. W trakcie prac remontowych dachu budynku, Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć budynek przed niekorzystnym działaniem czynników pogody, w szczególności szczelnie zabezpieczyć budynek przed zalaniem. W przypadku niezabezpieczenia lub niewłaściwego zabezpieczenia przez Wykonawcę budynku przed działaniem czynników pogody, w wyniku którego dojdzie do uszkodzenia, zniszczenia, zalania budynku, ponosi on względem Zamawiającego odpowiedzialność odszkodowawczą na zasadach ogólnych określonych w Kodeksie cywilnym. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej - oględzin miejsca przedmiotowego budynku. W celu jej przeprowadzenia Wykonawca ma obowiązek wcześniejszego umówienia swojego przybycia z Kierownikiem Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim oraz ustalenia godzin jej przeprowadzenia. Wizja może mieć miejsce w godz. od 7.00 do 15.00. Telefon kontaktowy do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim: 95 757 1346. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: remont pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym nr 54 w Smogórach gmina Ośno Lubuskie, nr ewidencyjny gr. 183/4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4.1.1.4
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45260000-7, 45443000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
84807.01
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Edmund Makarski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
93981.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE PRAWNE: ART. 67 UST. 1 PKT. 3 UZASADNIENIE FAKTYCZNE: ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI, JEŻELI ZACHODZI CO NAJMNIEJ JEDNA Z NASTĘPUJĄCYCH OKOLICZNOŚCI: ZE WZGLĘDU NA WYJĄTKOWĄ SYTUACJĘ NIEWYNIKAJĄCĄ Z PRZYCZYN LEŻĄCYCH PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO, KTÓREJ NIE MÓGŁ ON PRZEWIDZIEĆ, WYMAGANE JEST NATYCHMIASTOWE WYKONANIE ZAMÓWIENIA, A NIE MOŻNA ZACHOWAĆ TERMINÓW OKREŚLONYCH DLA INNYCH TRYBÓW UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
DLA W/W ZADANIA BYŁY PRZEPROWADZONE NASTĘPUJĄCE POSTĘPOWANIA: 2 PRZETARGI NIEOGRANICZONE I 2 ZAPROSZENIA DO NEGOCJACJI TYLKO Z JEDNYM WYKONAWCĄ Z ART. 66 UST. 1 PZP. WSZYSTKIE POSTĘPOWANIA ZAKOŃCZYŁY SIĘ UNIEWAŻNIENIEM. PROTOKÓŁ KONTROLI POWIATOWEGO INSPEKTORA NADZORU BUDOWLANEGO STWIERDZA POTRZEBĘ NATYCHMIASTOWEJ WYMIANY POKRYCIA DACHU W CELU ZAPEWNIENIA NIEZWŁOCZNEJ OCHRONY ŻYCIA, ZDROWIA I MIENIA.
INNE PRZETARGI OŚNO LUBUSKIE
więcej: przetargi OŚNO LUBUSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa boiska (2).
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.