eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w zakresie przebudowy ulicy Leśnej w Ustce.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-27

Ogłoszenie nr 510257564-N-2019 z dnia 27-11-2019 r.

Gmina Miasto Ustka: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w zakresie przebudowy ulicy Leśnej w Ustce.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611468-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Ustka, Krajowy numer identyfikacyjny 52387300000000, ul. ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 154 300, e-mail zamowienia.publiczne@um.ustka.pl, faks 598 152 900.
Adres strony internetowej (url): www.ustka.pl
Adres profilu nabywcy: www.ustka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w zakresie przebudowy ulicy Leśnej w Ustce.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IKiOŚ-ZP.33.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w zakresie przebudowy ulicy Leśnej w Ustce. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujący odcinek ulicy Leśnej, na projektowanym odcinku od hm 0+00,00 do hm 4+15,05. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1. wykonanie robót budowlanych w zakresie: a) branży drogowej: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, konstrukcja drogi, elementy ulic, nawierzchnie, regulacja urządzeń, przełożenie istniejących nawierzchni, oznakowanie pionowe; b) branży sanitarnej - budowa kanalizacji deszczowej: roboty ziemne, roboty demontażowe, roboty montażowe, przełożenie kolidujących elementów infrastruktury podziemnej, rozebranie i odtworzenie nawierzchni; Uwaga: ? opaskę wokół drzewa należy dostosować do wymiarów bryły korzeniowej i wykonać z kostki granitowej o wym. 18x18 cm wg zdjęcia - załącznik nr 8 SIWZ Dokumentacja projektowa branży drogowej (nr 13); - warstwę ścieralną ścieżki rowerowej oraz ciągu pieszo-rowerowego należy wykonać z betonu asfaltowego koloru czarnego wg uzupełnienia do dokumentacji projektowej - załącznik nr 8 SIWZ Dokumentacja projektowa branży drogowej (nr 12) oraz wg Standardów - załącznik nr 11 SIWZ Dokumentacja projektowa branży drogowej; c) małej zieleni i małej architektury; d) zakup i montaż tablic promocyjnych FDS - 2 szt. wg wytycznych Wojewody Pomorskiego - zał. nr 8 SIWZ Dokumentacja projektowa branży drogowej (nr 14); e) materiał rozbiórkowy nadający się do ponownego wykorzystania wykonawca jest zobowiązany spaletować i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Ustka oraz dokonać jego obmiaru i przekazać protokolarnie Zarządowi Infrastruktury Miejskiej w Ustce; 3.2. wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz jego wprowadzenie: a) projekt musi uwzględniać etapowanie robót oraz musi być wprowadzany zgodnie z tymi etapami przed rozpoczęciem robót budowlanych, b) tymczasowa organizacja ruchu musi być uzgodniona i wprowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) rozwiązanie tymczasowej organizacji ruchu musi uwzględniać swobodny dojazd do usytuowanych przy ul. Leśnej ośrodków wypoczynkowych; 3.3. wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej (wraz z powykonawczą dokumentacją geodezyjną); 3.4. uczestniczenie w spotkaniu informacyjnym z mieszkańcami dotyczącym realizowanej inwestycji w siedzibie Zamawiającego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w Standardach technicznych i wykonawczych dla infrastruktury rowerowej Miasta Ustka, stanowiących załączniki nr 8, 9 i 11 do SIWZ. Pomocniczy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, zawarto w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 5. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 6. Wymagany okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 36 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót branżowych, w szczególności: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty drogowe, c) budowa kanalizacji deszczowej, d) montaż elementów małej architektury, e) roboty ziemne w zakresie zagospodarowania terenu, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". 8. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzór umowy. 9. Informacje dodatkowe: 9.1. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie udostępnić teren objęty przedmiotem zamówienia innym wykonawcom realizującym równolegle roboty: a) wykonywane przez spółkę Wodociągi Ustka związane z remontem przyłączy i sieci wod.-kan.; b) zlecone przez PEC EMPEC związane z budową sieci ciepłowniczej; c) zlecone przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej związane z budową oświetlenia zewnętrznego ulicy Leśnej; d) powyższe roboty prowadzone będą zgodnie z ustaleniami zawartymi pomiędzy Wykonawcą i gestorami. Przyjęte ustalenia nie mogą powodować wydłużenia terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia, kolizji i opóźnień przy realizowanych robotach objętych przedmiotem zamówienia, wzrostu kosztów robót objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody Wykonawcy wynikłe z tytułu niedotrzymania ustaleń zawartych pomiędzy Wykonawcą i gestorami sieci; e) wyklucza się prowadzenie robót jednocześnie na całej długości ulicy oraz prowadzenie, robót w obrębie więcej niż jednego skrzyżowania w ciągu jednej ulicy; f) Zamawiający planuje równolegle przeprowadzić remont ul. Mickiewicza prostopadłej do ul. Leśnej; g) Wykonawca podczas prowadzonych robót w lipcu i sierpniu musi zapewnić całkowicie przejezdność ulicy Leśnej. W sezonie letnim zakres robót budowlanych musi ograniczać się do przebudowy chodników. 9.2. roboty w obrębie sieci i urządzeń należy prowadzić w porozumieniu i pod nadzorem gestorów sieci zgodnie z wydanymi warunkami i uzgodnieniami (w tym ZUDP); 9.3. Wykonawca jest zobowiązany do zakupu i montażu tablic informacyjnych na realizowanym obiekcie wg wytycznych Zamawiającego 9.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż przewidziane w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), z zachowaniem tych samych parametrów oraz właściwości technicznych i jakościowych; 9.5. zastosowane materiały przy realizacji przedmiotu zamówienia winny być nowe (nie używane), pochodzące z bieżącej produkcji, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w opakowaniach pozwalające na bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta; 9.6. zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych bezpośrednio lub pośrednio w opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233123-7


Dodatkowe kody CPV: 45232130-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1785172.98
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "Krężel" sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kasztanowa 1
Kod pocztowy: 76-251
Miejscowość: Kobylnica
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2195762.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2195762.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2378820.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.