To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-27
Ogłoszenie nr 510257197-N-2019 z dnia 27-11-2019 r.
Gmina Lądek Zdrój: Usługi poradnictwa zawodowego i pośrednictwa pracy w związku z realizacją
projektu nr RPDS.08.02.00-02-0137/18 pn. "Z nowymi kwalifikacjami w dolnośląski rynek pracy!"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Z nowymi kwalifikacjami w dolnośląski rynek pracy!", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Priorytet 8. Rynek pracy, Działanie 8.2 Wsparcie osób poszukujących pracy - projekty konkursowe
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605722-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lądek Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 89052355600000,
ul. ul. Rynek
31,
57-540
Lądek-Zdrój, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
748 117 850, e-mail
zamowienia@ladek.pl, faks
748 147 418.
Adres strony internetowej (url): www.ladek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi poradnictwa zawodowego i pośrednictwa pracy w związku z realizacją projektu nr RPDS.08.02.00-02-0137/18 pn. "Z nowymi kwalifikacjami w dolnośląski rynek pracy!"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WR.271.15.2019.206
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Świadczenie usług pośrednictwa pracy indywidualnego i grupowego dla objętych projektem 60 uczestników projektu, zamieszkałych na terenie województwa dolnośląskiego. Usługi będą świadczone na obszarze woj. dolnośląskiego, wskazanym przez Zamawiającego i/lub w miejscu zamieszkania Uczestników Projektu. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu nr RPDS.08.02.00-02-0137/18 pn. "Z nowymi kwalifikacjami w dolnośląski rynek pracy!" (zwanego dalej "projektem"), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Priorytet 8. Rynek pracy, Działanie 8.2 Wsparcie osób poszukujących pracy - projekty konkursowe. Zadanie I Poradnictwo zawodowe i pośrednictwo pracy Forma: pośrednictwo pracy indywidualne Liczba osób objętych wsparciem: maksymalnie 60 Liczba godzin świadczenia usług: maksymalnie 20 h na osobę Maksymalna liczba godzin zegarowych usługi: 1200 h Przybliżony termin świadczenia usługi: od momentu podpisania umowy do 31 grudnia2020r. Opis przedmiotu zamówienia Zadanie polega na kompleksowym indywidualnym pośrednictwie zawodowym w zakresie planowania kariery zawodowej, w tym uzupełnienia kompetencji i kwalifikacji. Celem jest płynne przejście od udziału w projekcie do działania i stopniowego zintegrowania z rynkiem pracy, jak też zapobieganie powrotowi do bezrobocia, polepszenie sytuacji zatrudnieniowej, znalezienie stabilnego zatrudnienia. W trakcie indywidualnych spotkań nastąpi: o diagnoza przyczyn bezrobocia i sposoby rozwiązania sytuacji pozostania bez zatrudnienia lub diagnoza i szukanie rozwiązań związanych z zatrudnieniem na niekorzystnych warunkach (umowy cywilnoprawne, krótkoterminowe, na min. wynagrodzenie) o określenie i analiza lokalnego rynku pracy oraz wskazanie instytucji pomagających w podjęciu zatrudnienia, o poznanie mechanizmów rządzących. rynkiem pracy, o określenie sylwetki zawodowej uczestnika o dopasowanie kwalifikacji, umiejętności/predyspozycji do ofert rynku pracy o poznanie aktywnych technik i metod poszukiwania pracy, o tworzenie życiorysu zawodowego, listu motywacyjnego, odbywanie rozmów kwalifikacyjnych. o zebranie i analiza ofert pracodawców, organizowanie spotkań z potencjalnymi pracodawcami, zaproszenie pracodawców do współpracy. Efektem poradnictwa zawodowego jest; diagnoza uczestnika, Produktem poradnictwa zawodowego są: karty doradcze, oświadczenie uczestnika, listy obecności na spotkaniach z doradcą /pracodawcami, rozdane materiały informacyjne, ankieta zadowolenia ze zrealizowanych usług, diagnoza, plan działania. Zadanie II Pośrednictwo pracy - grupowe Forma: Pośrednictwo pracy Liczba osób objętych wsparciem: maksymalnie 60 Liczba godzin świadczenia usług: 24 h na grupę (6 grup) Maksymalna liczba godzin zegarowych usługi: 144 h Przybliżony termin świadczenia usługi: od I kwartału 2020r. do 31 grudnia 2020r. zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie polega na zorganizowaniu grupowych zajęć w zakresie planowania kariery zawodowej, w tym uzupełnienia kompetencji i kwalifikacji zatrudnienia. W trakcie zajęć grupowych nastąpi: o określenie i analiza lokalnego rynku pracy oraz wskazanie instytucji pomagających w podjęciu zatrudnienia, o poznanie mechanizmów rządzących rynkiem pracy, o poznanie aktywnych technik i metod poszukiwania pracy, o tworzenie życiorysu zawodowego, listu motywacyjnego, odbywanie rozmów kwalifikacyjnych. o zebranie i analiza ofert pracodawców Produktem grupowego pośrednictwa pracy są: dzienniki zajęć, listy obecności na zajęciach, rozdane materiały informacyjne, ankieta zadowolenia ze zrealizowanych usług. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie powyżej 30 tys. euro a poniżej progów unijnych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 80570000-0
Dodatkowe kody CPV: 85312320-8, 79611000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
142048.78
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ComSmart Dominik Zduńczuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
168000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, detergentów do zmywarek, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
- Usuwanie skutków powodzi w budynku socjalno-biurowym i budynku warsztatów na oczyszczalni ścieków ul. Wiejska 57 w Lądka-Zdroju- trzecie postępowanie."
- Przebudowa drogi gminnej nr 119797D - ul. Fabrycznej w Lądku - Zdroju
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty dotyczące dobrych praktyk wellbeingowych dla pracowników i kadry kierowniczej Urzędu Miasta Poznania
- Świadczenie usług interwencji kryzysowej w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław - by żyło nam się piękniej"
- "Kreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika" połączone z usługą stylisty obejmującą zakup ubioru zakończone metamorfozą dla max. 20 osób uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia DODATKOWE w Szkole Podstawowej w Topoli w ramach projektu pn. "Dziś planujemy jutro"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu "Zdrowie pracowników szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Samorząd Województwa Pomorskiego"
- Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w ramach projektu pn.: "POLANOWSKIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH"
więcej: Usługi poszukiwania pracy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.