eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków PodhalańskiUtrzymanie dróg, placów i chodników w mieście i gminie Maków Podhalański w sezonie zimowym 2019/2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-27

Ogłoszenie nr 510257127-N-2019 z dnia 27-11-2019 r.

Gmina Maków Podhalański: Utrzymanie dróg, placów i chodników w mieście i gminie Maków Podhalański w sezonie zimowym 2019/2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618787-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Maków Podhalański, Krajowy numer identyfikacyjny 55215849630000, ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 874 97 00, e-mail przetargi@makow-podhalanski.pl, faks 33 874 97 51.
Adres strony internetowej (url): www.makow-podhalanski.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.makow-podhalanski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie dróg, placów i chodników w mieście i gminie Maków Podhalański w sezonie zimowym 2019/2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GK.271.1.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe świadczenie usług związanych z utrzymaniem zimowym dróg, placów, chodników w mieście i na terenie Gminy Maków Podhalański w sezonie zimowym 2019/2020. Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na odśnieżaniu dróg poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni i poboczy oraz zwalczanie śliskości zimowej, polegającej na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego, zgodnego z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 roku nr 230, poz. 1960). Należy zapewnić pożądany efekt tak, aby wszystkie wzniesienia i podjazdy były utrzymywane na "czarno". Czas odśnieżania: ustala się rozpoczęcie dobowego utrzymania dróg na terenie Gminy od godz. 430 - 500. Kolejność dróg do utrzymania zimowego powinna uwzględniać najpierw drogi dla komunikacji dowożącą młodzież szkolną. W przypadku stwierdzenia, iż dany odcinek drogi nie jest utrzymany w standardzie wymaganym w SIWZ (zał. nr 8 szczegółowa specyfikacja techniczna) kontrolujący w ciągu 24 godz. informuje Wykonawcę, o nie zaliczeniu zadania i wówczas Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za utrzymanie danego odcinka drogi. Z tytułu gotowości do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawcy wynagrodzenie nie przysługuje. Zakres usługi obejmuje: CZĘŚĆ NR 1 - Miasto Maków Podhalański, Białka, Grzechynia: a) drogi odśnieżane z posypywaniem - 43,56 km; b) drogi odśnieżane bez posypywania - 13,21 km; c) drogi do odśnieżania w przypadku intensywnych opadów - 30 km; d) Chodniki odśnieżane z posypywaniem - 9,05 km; RAZEM CZĘŚĆ 1 - 95,52 km CZĘŚĆ NR 2 - Juszczyn, Kojszówka, Żarnówka, Wieprzec a) drogi odśnieżane z posypywaniem - 8,45 km b) drogi odśnieżane bez posypywania - 16,50 km c) drogi do odśnieżania w przypadku intensywnych opadów - 20 km; RAZEM CZĘŚĆ 2 - 44,95 km CZĘŚĆ NR 3 - dostawa: Dostawa materiałów szorstkich - 400,00 ton Przedmiot zamówienia obejmuje: Łącznie zadanie a) drogi odśnieżane z posypywaniem - 52,01 km Łącznie zadanie b) drogi odśnieżane bez posypywania - 29,71 km Łącznie zadanie c) drogi do odśnieżania w przypadku intensywnych opadów - 50 km Łącznie zadanie d) chodniki odśnieżane z posypywaniem - 9,05 km Zakładana liczba dni dla zadania w akcji: a) - 45 dni Zakładana liczba dni dla zadania w akcji: b) - 28 dni Zakładana liczba dni dla zadania w akcji: c) - 10 dni Zakładana liczba dni dla zadania w akcji: d) - 30 dni Zamawiający wymaga aby podczas wykonywania zadania (usługi) Wykonawca (Wykonawcy) bezwzględnie przestrzegali przepisów bhp oraz przepisów wynikających z zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90212000-6


Dodatkowe kody CPV: 90213000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn.zm.), zgodnie z oświadczeniem złożonym w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zatrudnienia na czas realizacji zamówienia: a). dla CZĘŚCI Nr 1 - co najmniej 8 osób, w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne związane z wykonywaniem zamówienia; b). dla CZĘŚCI Nr 2 - co najmniej 2 osoby, w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne związane z wykonywaniem zamówienia; c). dla CZĘŚCI Nr 3 - co najmniej 1 osobę, w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne związane z wykonywaniem zamówienia; Wykonawca składający ofertę łączną dla wszystkich CZĘŚCI dla spełnienia warunków udziału w prowadzonym postępowaniu powinien spełnić wymagania jak dla CZĘŚCI Nr 1.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: CZĘŚĆ Nr 1 - Miasto Maków Podhalański, Białka, Grzechynia - 95,52 km

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 463654.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TRANS-WAG Wacław Waląg NIP 5521003245
Email wykonawcy: transwag@o2.pl
Adres pocztowy: Juszczyn 588
Kod pocztowy: 34-231
Miejscowość: Juszczyn
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 519339.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 519339.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 519339.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 69297.66

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn.zm.), zgodnie z oświadczeniem złożonym w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zatrudnienia na czas realizacji zamówienia: dla CZĘŚCI Nr 1 - co najmniej 8 osób, w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne związane z wykonywaniem zamówienia


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: CZĘŚĆ Nr 2 - Juszczyn, Kojszówka, Żarnówka, Wieprzec - 44,95 km

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 133518.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TRANS-WAG Wacłąw Waląg NIP 5521003245
Email wykonawcy: transwag@o2.pl
Adres pocztowy: Juszczyn 588
Kod pocztowy: 34-231
Miejscowość: Juszczyn
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 149934.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 149934.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 149934.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn.zm.), zgodnie z oświadczeniem złożonym w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zatrudnienia na czas realizacji zamówienia: dla CZĘŚCI Nr 2 - co najmniej 2 osoby, w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne związane z wykonywaniem zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: CZĘŚC Nr 3 - Dostawa materiałów szorstkich - 400,00 Ton

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TRANS-WAG Wacław Waląg NIP 5521003245
Email wykonawcy: transwag@o2.pl
Adres pocztowy: Juszczyn 588
Kod pocztowy: 34-231
Miejscowość: Juszczyn
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46740.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46740.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46740.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn.zm.), zgodnie z oświadczeniem złożonym w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zatrudnienia na czas realizacji zamówienia: dla CZĘŚCI Nr 3 - co najmniej 1 osobę, w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne związane z wykonywaniem zamówienia.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.