eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HrubieszówUsługi doradcze w ramach realizacji projektu "Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa" - opracowanie diagnozy sytuacji zawodowej 45 uczestników /uczestniczek projektu do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-26

Ogłoszenie nr 510256057-N-2019 z dnia 26-11-2019 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Usługi doradcze w ramach realizacji projektu "Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa" - opracowanie diagnozy sytuacji zawodowej 45 uczestników /uczestniczek projektu do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, działanie 11.1 Aktywne włączenie, projekt pn. "Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550244293-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 60514580000000, ul. ul. 3-go Maja 15, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 965 560, e-mail hrubieszow@ops.pl, faks 846 965 560.
Adres strony internetowej (url): https://hrubieszow.naszbip.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi doradcze w ramach realizacji projektu "Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa" - opracowanie diagnozy sytuacji zawodowej 45 uczestników /uczestniczek projektu do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MOPS.271.1.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi doradcze w ramach realizacji projektu "Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa" - opracowanie diagnozy sytuacji zawodowej 45 uczestników /uczestniczek projektu do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR). Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przez doradcę zawodowego diagnozy sytuacji zawodowej do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR) 45 uczestników /uczestniczek projektu pn. "Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Zamówienie będzie realizowane w 3 etapach ze względu na 3 tury rekrutacji uczestników/uczestniczek. W każdym etapie wsparcie będzie adresowane do 15 uczestników/uczestniczek. Wsparcie odbywać się będzie indywidualnie z każdym uczestnikiem projektu (łącznie 4 godziny zegarowe wsparcia na uczestnika projektu) z doradcą zawodowym. Każdy z uczestników projektu winien zostać zdiagnozowany przez w/w specjalistę, czego efektem końcowym będzie opracowanie 1 Indywidualnej Ścieżki Rozwoju dla uczestnika projektu. Usługi świadczone będą na terenie Miasta Hrubieszów w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. Ilość godzin świadczonych konsultacji w ramach umowy - 180 godzin (po 4 h konsultacji dla każdego z 45 uczestników/uczestniczek), z czego w każdym Etapie realizacji zamówienia po 60 godzin (po 4 h konsultacji dla każdego z 15 uczestników/uczestniczek). Jedna godzina rozumiana jest jako godzina zegarowa - 60 min. Do czasu realizacji usługi nie wlicza się przerw.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 85312320-8


Dodatkowe kody CPV: 79634000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21510.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BUSINESS CITY Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@bcity.pl
Adres pocztowy: ul. Juranda 1/101
Kod pocztowy: 20-629
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W celu udzielenia zamówienia Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie przetargu niegranicznego pod nazwą nadaną zamówieniu: Usługi doradcze w ramach realizacji projektu "Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa" - etap I - opracowanie diagnozy sytuacji społecznej i zawodowej 45 uczestników /uczestniczek projektu do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR), z podziałem na dwie części: Część 1 - opracowanie diagnozy sytuacji społecznej 45 uczestników /uczestniczek projektu do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR), Część 2 - opracowanie diagnozy sytuacji zawodowej 45 uczestników /uczestniczek projektu do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR). Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 616070-N-2019 z dnia 2019-10-29 r. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego do składania ofert tj. do dnia 08.11.2019 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta - ani na zadanie oznaczone jako część 1, ani na zadanie oznaczone jako część 2. Postępowanie unieważniono w dniu 08.11.2019 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". W zawiązku z tym, że w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione należy uznać, że w zaistniałym stanie faktycznym zostały spełnione przesłanki pozwalające na zastosowanie trybu Zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.