eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślPrzeglądy techniczne, okresowe aparatury medycznej-II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-26

Ogłoszenie nr 510255695-N-2019 z dnia 26-11-2019 r.

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu: Przeglądy techniczne, okresowe aparatury medycznej-II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599163-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540201158-N-2019,5402004782-N-2019 540206520-N-2019,


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu, Krajowy numer identyfikacyjny 31468400000000, ul. ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 775 065, e-mail dzp@wszp.pl, faks 166 775 064.
Adres strony internetowej (url): www.wszp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeglądy techniczne, okresowe aparatury medycznej-II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP/29/PN/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Spirometry produkcji MES - 1szt 2. Spirometry produkcji abcMED- 2szt 3. Laser do leczenia schorzeń układu moczowego - 1szt 4. Aparaty do znieczulania ogólnego F.STEPHAN MEDIZINTECHNIK - 3szt 5. Respirator produkcji eVent Medical - 1szt 6. Aparat do monitorowania w chirurgii gruczołu tarczowego - 1szt 7. Detektor promieniowania - 1szt 8. Aparat rentgenowski produkcji Ziehm Imaging - 1szt 9. Strzykawka automatyczna - 1szt 10. Monitor pomiarów przeskórnych p02/pC02 - 1szt 11. Fundus kamera KOWA - 1szt 12. Spirometr - 1szt 13. Aparat do przesiewowych badań słuchu metodą otoemisji akustycznych produkcji MAICO Diagnostics- 2szt 14. Aparaty Rtg Siemens - 3szt 14a. Aparaty Rtg Siemens-1szt 15.Zestaw ELAN - 1szt 16. Aparat RTG z ramieniem C - 1szt 17. Aparat RTG z ramieniem C - 1szt

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 1. Spirometry produkcji MES

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione z powodu braku ważnych ofert. art. 93 ust 1 pkt.1

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: 2. Spirometry produkcji abcMED

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione z powodu braku ważnych ofert. art 93 ust.1 pkt.1

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: 3. Laser do leczenia schorzeń układu moczowego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione z powodu braku ważnych ofert. art 93 ust.1 pkt. 1

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: 4. Aparaty do znieczulania ogólnego F.STEPHAN MEDIZINTECHNIK

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione z powodu braku ważnych ofert. art.93 ust. 1 pkt.1

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: 5. Respirator produkcji eVent Medical

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione z powodu braku ważnych ofert. art 93 ust.1 pkt.1

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: 6. Aparat do monitorowania w chirurgii gruczołu tarczowego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione z powodu braku ważnych ofert. art 93 ust.1 pkt.1

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: 7. Detektor promieniowania

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione z powodu braku ważnych ofert. art 93 ust.1 pkt.1

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: 8. Aparat rentgenowski produkcji Ziehm Imaging.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Medikol Systems Sp. z o. o., ul.Polska 118, 60- 401 Poznań- oferta firmy Medikol została odrzucona w zadaniu nr. 8 powodu braku podania ceny roboczogodziny kosztów usługi serwisowe (załącznik nr 3 do projektu umowy) i braku uzupełnienia terminu przystąpienia do usługi serwisowej ( załącznik nr 2 do projektu umowy). Timko Sp. z o. o., ul. Syrokomli 30, 03-335 Warszawa- firma Timko złożyła ofertę na zadanie nr 8 na kwotę 11 070 zł (brutto) co przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na zrealizowanie tego zadania- 6,150 zł (brutto). Nadmieniam, iż obecne przeglądy okresowe w w/w zadaniu wykonywane są przez firmę z wcześniejszego postępowania za kwotę o ponad połowę niższą.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: 9. Strzykawka automatyczna.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Medikol Systems Sp. z o. o., ul.Polska 118, 60- 401 Poznań- oferta firmy Medikol została odrzucona w zadaniu nr. 9 z powodu braku podania ceny roboczogodziny kosztów usługi serwisowe (załącznik nr 3 do projektu umowy) i braku uzupełnienia terminu przystąpienia do usługi serwisowej ( załącznik nr 2 do projektu umowy).

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: 10. Monitor pomiarów przeskórnych p02/pC02

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione z powodu braku ważnych ofert/ art 93 ust.1 pkt.1

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: 11. Fundus kamera KOWA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione z powodu braku ważnych ofert. art 93 ust 1 pkt 1

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: 12. Spirometr

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione z powodu braku ważnych ofert. art 93 ust.1 pkt.1

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: 13. Aparat do przesiewowych badań słuchu metodą otoemisji akustycznych produkcji MAICO Diagnostics

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione z powodu braku ważnych ofert. art. 93 ust 1 pkt 1

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: 14. Aparaty Rtg Siemens

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALTHEA Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL.Bielska 49
Kod pocztowy: 43-190
Miejscowość: Mikołów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10996.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10996.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10996.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: 14a. Aparaty Rtg Siemens

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Multimedia - Center Piotr Dąbrowski al. Kraśnicka 182 A, 20-718 Lublin - oferta firmy Multimedia-Center została odrzucona w zadaniU nr. 14 a z powodu braku podania ceny roboczogodziny kosztów usługi serwisowe (załącznik nr 3 do projektu umowy) i braku uzupełnienia terminu przystąpienia do usługi serwisowej ( załącznik nr 2 do projektu umowy).

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: 15.Zestaw ELAN

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione z powodu braku ważnych ofert art. 93 ust 1 pkt.1

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: 16. Aparat RTG z ramieniem C

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione z powodu braku ważnych ofert. art. 93 ust 1 pkt.1

CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: 17. Aparat RTG z ramieniem C

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2829.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2829.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2829.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.