eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługi mycia pojazdów służbowych Policji województwa wielkopolskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-25

Ogłoszenie nr 510255109-N-2019 z dnia 25-11-2019 r.

Komenda Wojewódzka Policji: Usługi mycia pojazdów służbowych Policji województwa wielkopolskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594784-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 63070341000000, ul. ul. Jana Kochanowskiego 2a, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8412743, e-mail przetargi@po.policja.gov.pl, faks 61 8412744.
Adres strony internetowej (url): www.wielkopolska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi mycia pojazdów służbowych Policji województwa wielkopolskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZP-2380-65/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi mycia pojazdów służbowych Policji województwa wielkopolskiego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.11.23.00 - Mycie samochodów i podobne usługi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługi mycia pojazdów słuzbowych KPP Kępno

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 23.10.2019 roku unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, ze względu na to, że oferta z najniższą ceną złożona do tej części w przedmiotowym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługi mycia pojazdów służbowych KPP Kościan

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 23.10.2019 roku unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Usługi mycia pojazdów słuzbowych KPP Nowy Tomyśl

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 23.10.2019 roku unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Usługi mycia pojazdów służbowych KPP Oborniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21832.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BGW Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Wielkopolska 53/1
Kod pocztowy: 60-603
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25111.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25111.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25111.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Usługi mycia pojazdów służbowych KP Dopiewo

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 23.10.2019 roku unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, ze względu na to, że oferta z najniższą ceną złożona do tej części w przedmiotowym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Usługi mycia pojazdów służbowych KP Komorniki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 23.10.2019 roku unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 6 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, ze względu na to, że oferta z najniższą ceną złożona do tej części w przedmiotowym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Usługi mycia pojazdów służbowych KP Luboń

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 23.10.2019 roku unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 7 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, ze względu na to, że oferta z najniższą ceną złożona do tej części w przedmiotowym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Usługi mycia pojazdów służbowych KP Murowana Goślina

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 23.10.2019 roku unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 8 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, ze względu na to, że oferta z najniższą ceną złożona do tej części w przedmiotowym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Usługi mycia pojazdów służbowych KP Pobiedziska

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 23.10.2019 roku unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 9 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, ze względu na to, że oferta z najniższą ceną złożona do tej części w przedmiotowym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Usługi mycia pojazdów służbowych KP Swarzędz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13174.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów Henryk Rosiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poznańska 7
Kod pocztowy: 62-010
Miejscowość: Pobiedziska
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19680.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19680.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19680.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Usługi mycia pojazdów służbowych KP Suchy Las

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 23.10.2019 roku unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 11 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.