eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceModernizacja parkingu i placu przed budynkiem Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, polegająca na wymianie nawierzchni wraz z podbudową

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-25

Ogłoszenie nr 510254484-N-2019 z dnia 25-11-2019 r.

Izba Administracji Skarbowej w Kielcach: Modernizacja parkingu i placu przed budynkiem Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, polegająca na wymianie nawierzchni wraz z podbudową

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615049-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 10212400000000, ul. Sandomierska 105, 25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 36 42 613, e-mail ias.kielce@mf.gov.pl, faks 41 36 42 615.
Adres strony internetowej (url): https://www.swietokrzyskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja parkingu i placu przed budynkiem Izby Administracji Skarbowej w Kielcach, polegająca na wymianie nawierzchni wraz z podbudową

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2601-ILZ.260.26.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja parkingu i placu przed budynkiem Izby Administracji Skarbowej w Kielcach przy ul. Sandomierskiej 105. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) rozebranie istniejącego utwardzenia z płyt betonowych, klinkieru i kostki brukowej betonowej; 2) rozebranie istniejącej podbudowy; 3) wywiezienie rumoszu z terenu robót w celu jego utylizacji; 4) wykonanie korytowania terenu z wywiezieniem urobku samochodami; 5) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; 6) wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości 10 cm po zagęszczeniu; 7) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych gr 20 cm po zagęszczeniu; 8) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr 15 cm po zagęszczeniu; 9) ułożenie krawężników drogowych na ławie betonowej; 10) ustawienie obrzeży betonowych na podsypce cementowo- piaskowej i ławie betonowej; 11) wykonanie odwodnienia liniowego i montaż separatora substancji ropopochodnych zintegrowanego z osadnikiem; 12) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej: - w kolorze szarym wzór behaton w ilości ok. 444,550 m2, - w kolorze grafitowym wzór behaton w ilości ok. 302,500 m2, z oznaczeniem 7 miejsc parkingowych i 1 - go miejsca parkingowego dla niepełnosprawnych od strony zachodniej, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13) wymianę nawierzchni podestu wejścia głównego na płyty granitowe antypoślizgowe; 14) wykonanie zadaszenia naświetla piwnicznego z profili wypełnionych płytami poliwęglanowymi; 15) dostawa i montaż dwóch słupów oświetleniowych zasilanych z paneli fotowoltaicznych; 16) wykonanie klombów skalnych, otoczonych palisadą betonową o zarysie nieregularnym; 17) wykonanie trawnika wraz z humusowaniem i przygotowaniem do obsiania; 18) montaż elementów małej architektury- stojak na rowery; 19) dostawa i montaż ogrodzenia (bariery międzyjezdniowe) placu od strony ul. Sandomierskiej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71300000-1, 45111200-0, 45220000-5, 45223300-9, 45233200-1, 45232410-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 176506.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Remontowo Handlowo-Budowlanych "BRUKER" Borycki Sławomir
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Krajno Pierwsze 160B, 26-008 Górno
Kod pocztowy: 26-008
Miejscowość: Krajno Pierwsze
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 217103.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 217103.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 536895.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.