eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubiczZimowe utrzymanie dróg.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-21

Ogłoszenie nr 510251883-N-2019 z dnia 21-11-2019 r.

Gmina Lubicz: Zimowe utrzymanie dróg.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617390-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lubicz, Krajowy numer identyfikacyjny 87111871500000, ul. Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 48566212100, e-mail info@lubicz.pl, faks 48566782122.
Adres strony internetowej (url): www.lubicz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDG.271.523.17.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych w sezonie 2019-2020 na terenie gminy Lubicz: Część 1. 3.1.1. Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej (usuwanie skutków gołoledzi i oblodzenia nawierzchni jezdni z materiału uszorstniającego wykonawcy) dróg gminnych na terenie Gminy Lubicz w rejonach: Rejon I - szacunkowo 250 godzin usługi w miejscowościach: Gronowo, Gronówko, Brzeźno, Brzezinko, Rogowo, Rogówko, Grębocin, Lubicz Dolny ul. Toruńska odcinek byłej drogi krajowej S10 od ronda w km 0+000 do km 2+000 Rejon II - szacunkowo 250 godzin usługi w miejscowościach: Młyniec Pierwszy, Młyniec Drugi, Mierzynek , Jedwabno, Józefowo, Krobia Rejon III - szacunkowo 250 godzin usługi w miejscowościach: Złotoria, Kopanino, Grabowiec, Nowa Wieś. Część 2. 3.1.2. Usuwanie skutków zawiei i zamieci śnieżnych na drogach gminnych na terenie Gminy Lubicz Rejon IV - szacunkowo 400 godzin usługi w miejscowościach: Gronowo, Gronówko, Brzeźno, Rogowo, Rogówko, Grębocin, Brzezinko, Młyniec Pierwszy , Jedwabno, Młyniec Drugi, Józefowo, Mierzynek, Krobia, Nowa Wieś, Grabowiec, Złotoria, Kopanino 3.1.3. Prowadzenie akcji zimowej: 1) całością zadań dotyczących zimowego utrzymania dróg gminnych kieruje Gmina Lubicz ul. Toruńska 21, 87 - 162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, 2) prowadzenie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg będzie odbywać się według standardów określonych w załączniku do SIWZ. 3) wykonawca może być wzywany do wykonywania usług z zakresu zimowego utrzymania dróg telefonicznie od godziny 000 do godziny 2400. 4) maksymalny czas rozpoczęcia akcji przez Wykonawcę (czas przystąpienia do realizacji usług zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) wynosi 2 godziny, liczony od momentu wezwania telefonicznego. 5) na terenie miejscowości zabrania się wykonywania zadań z zakresu akcji zimowej w sposób uniemożliwiający lub utrudniający korzystanie z chodników (nie wolno zasypywać śniegiem chodników). 6) w ekstremalnych warunkach Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pracę sprzętu przez całą dobę, co związane jest z zapewnieniem niezbędnej liczby operatorów, których praca obwarowana jest przepisami o czasie pracy kierowców. 7) dokumentowanie pracy sprzętu odbywać się będzie na drukach dostarczonych przez Wykonawcę. 3.2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do ich naprawy na własny koszt (np. uszkodzenie czy zniszczenie kamieni granicznych, drzew, ogrodzeń, elementów małej architektury, itp., lub spowodowanie awarii istniejącego uzbrojenia technicznego). 3.3. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z realizacją robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu drogowego. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem robót i obsługą maszyn, będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) oraz będą otrzymywać wynagrodzenie za pracę, równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej (usuwanie skutków gołoledzi i oblodzenia nawierzchni jezdni z materiału uszorstniającego wykonawcy) dróg gminnych na terenie Gminy Lubicz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 329166.67
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Drogowo Budowlany Rogowo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rogowo 23
Kod pocztowy: 87-162
Miejscowość: Rogowo
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 277500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 277500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 277500
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usuwanie skutków zawiei i zamieci śnieżnych na drogach gminnych na terenie Gminy Lubicz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 185185.19
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Drogowo Budowlany Rogowo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rogowo 23
Kod pocztowy: 87-162
Miejscowość: Rogowo
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 172000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 172000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.