eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław"Remont okien, drzwi i elewacji w DS. DWUDZIESTOLATKA usytuowanej przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu. 3 ZadaniaZadanie 1:Remont okien w szczytach budynku DS. DWUDZIESTOLATKA usytuowanym przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu. Zadanie 2:Wymiana drzwi zewnętrznych z naświetlami wiatrołapu wejścia głównego w DS. DWUDZIESTOLATKA usytuowanym przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu. Zadanie 3:Remont fragmentu elewacji DS. DWUDZIESTOLATKA usytuowanym przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-20

Ogłoszenie nr 510250666-N-2019 z dnia 20-11-2019 r.

Uniwersytet Wrocławski: "Remont okien, drzwi i elewacji w DS. DWUDZIESTOLATKA usytuowanej przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu. 3 Zadania: Zadanie 1:Remont okien w szczytach budynku DS. DWUDZIESTOLATKA usytuowanym przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu. Zadanie 2:Wymiana drzwi zewnętrznych z naświetlami wiatrołapu wejścia głównego w DS. DWUDZIESTOLATKA usytuowanym przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu. Zadanie 3:Remont fragmentu elewacji DS. DWUDZIESTOLATKA usytuowanym przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597909-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Wrocławski, Krajowy numer identyfikacyjny 13010000000000, ul. pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 375 22 34, e-mail bzp@uwr.edu.pl, faks 71 375 24 72.
Adres strony internetowej (url): www.uni.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont okien, drzwi i elewacji w DS. DWUDZIESTOLATKA usytuowanej przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu. 3 Zadania: Zadanie 1:Remont okien w szczytach budynku DS. DWUDZIESTOLATKA usytuowanym przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu. Zadanie 2:Wymiana drzwi zewnętrznych z naświetlami wiatrołapu wejścia głównego w DS. DWUDZIESTOLATKA usytuowanym przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu. Zadanie 3:Remont fragmentu elewacji DS. DWUDZIESTOLATKA usytuowanym przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.2412.26.2019.AB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont okien, drzwi i elewacji w DS. DWUDZIESTOLATKA usytuowanym przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu realizowany w trzech Zadaniach: Zadanie 1: Remont okien w szczytach budynku DS. DWUDZIESTOLATKA usytuowanym przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu. Zadanie 2: Wymiana drzwi zewnętrznych z naświetlami wiatrołapu wejścia głównego w DS. DWUDZIESTOLATKA usytuowanym przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu. Zadanie 3: Remont fragmentu elewacji DS. DWUDZIESTOLATKA usytuowanym przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu 2. Szczegółowy zakres prac, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie odpowiednio dla poszczególnych Zadań, zawierają następujące załączniki do SIWZ: a) Załącznik nr 8 do SIWZ - Zadanie 1: dokumentacja remontu okien, w tym: - Załącznik nr 8a - Projekt remontu okien w szczytach budynku w DS. DWUDZIESTOLATKA w celu ich przystosowania do funkcji oddymiania; - Załącznik nr 8b - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; - Załącznik nr 8c - Przedmiar robót. b) Załącznik nr 9 do SIWZ - Zadanie 2: dokumentacja remontu drzwi, w tym: - Załącznik nr 9a - Projekt Wykonawczy; - Załącznik nr 9b - Projekt Budowlany; - Załącznik nr 9c - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; - Załącznik nr 9d - Przedmiar robót. c) Załącznik nr 10 do SIWZ - Zadanie 3: dokumentacja remontu elewacji, w tym: - Załącznik nr 10a - Projekt Wykonawczy; - Załącznik nr 10b - Projekt Budowlany; - Załącznik nr 10c - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; - Załącznik nr 10d - Przedmiar robót. 3. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, tj.: załączniki nr 12 a, b i c do SIWZ odpowiednio dla Zadania nr 1, 2 i 3. Warunki i zasady realizacji umowy zawiera Wzór umowy wraz ze wzorem Karty Gwarancyjnej (załączniki nr 11a, b i c do SIWZ odpowiednio dla Zadania nr 1, 2 i 3).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453100-8, 45111100-9, 45262311-4, 45223100-7, 45421000-4, 45431200-9, 45440000-3, 45443000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont okien w szczytach budynku DS. DWUDZIESTOLATKA usytuowanym przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy Pzp bezpośrednio przed otwarciem ofert w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający podał, kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynoszącą 438 180,81 zł. W postępowaniu została złożona 1 oferta, której cena brutto wynosi: 766 387,41 zł, przewyższa ww. kwotę o 328 206,60 zł. Zgodnie z informacją przekazaną przez Wnioskodawcę, Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wymiana drzwi zewnętrznych z naświetlami wiatrołapu wejścia głównego w DS. DWUDZIESTOLATKA usytuowanym przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33463.57
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna "FENCOM" Aleksandra Rączy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mariacka 1c/1
Kod pocztowy: 48-304
Miejscowość: Nysa
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40020.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40020.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40020.17
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Remont fragmentu elewacji DS. DWUDZIESTOLATKA usytuowanym przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31390.23
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "MIXBUD" Firma Budowlana Franciszka Droździel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców Śląskich 5
Kod pocztowy: 53-332
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34653.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34653.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34653.12
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.