To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-20
Ogłoszenie nr 510250525-N-2019 z dnia 20-11-2019 r.
Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (nr sprawy: KZ.381.26.2019)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603409-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 53239101700015,
ul. ul. Katowicka
68,
45-060
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 4423524, 4423520, e-mail
komuszynskib@wsm.opole.pl, faks
774 423 517.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wsm.opole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (nr sprawy: KZ.381.26.2019)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KZ.381.26.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie oraz instruktaż techniczno-szkoleniowy następującego sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, z podziałem na 23 pakiety (23 części): 4.1.1. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 1: 4.1.1.1. Deska ślizgowa do przesiadania - 1 szt. 4.1.1.2. Drabinka łóżkowa - 1 szt. 4.1.1.3. Poduszka bocznej pozycji ułożeniowej - 1 szt. 4.1.1.4. Pas do pionizacji pacjenta 14cm - 1 szt. 4.1.1.5. Pas do pionizacji pacjenta 20cm - 1 szt. 4.1.2. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 2: 4.1.2.1. Aparat do resuscytacji noworodków - 1 szt. 4.1.2.2. Dreny do aparatu do resuscytacji noworodków - 5szt. 4.1.2.3. Maski neonatologiczne do resuscytacji - 5 zest.4.1.3. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 3: 4.1.3.1. Pulsoksymetr transportowo stacjonarny, dla wcześniaków, noworodków i dzieci - 1 szt. 4.1.3.2. Laryngoskop dla dorosłych światłowodowy - 3 szt. 4.1.3.3. Laryngoskop dla dzieci i noworodków światłowodowy- 3 szt. 4.1.4. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 4: 4.1.4.1. Torba tlenowa - 2 szt. 4.1.4.2. Butla tlenowa mała z zaworem - 2 szt. 4.1.4.3. Reduktor tlenowy - 2 szt. 4.1.5. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 5: 4.1.5.1. Stetoskop dydaktyczny - 16 szt. 4.1.5.2. Stetoskop pediatryczny - 8 szt. 4.1.5.3. Stetoskop kardiologiczny z podwójną głowicą - 4 szt. 4.1.5.4. Stetoskop noworodkowy - 6 szt. 4.1.5.5. Młotek neurologiczny Taylor´a - 12 szt. 4.1.6. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 6: 4.1.6.1. Ciśnieniomierz automatyczny - 8 szt. 4.1.6.2. Ciśnieniomierz zegarowy dziecięcy mechaniczny - 4 szt. 4.1.6.3. Ciśnieniomierz zegarowy dla dorosłych - 8 szt. 4.1.6.4. Termometr elektroniczny - 6 szt. 4.1.6.5. Termometr do ucha - 6 szt. 4.1.6.6. Latarka diagnostyczna - 6 szt. 4.1.6.7. Resuscytator dla dorosłych - 4 szt. 4.1.6.8. Resuscytator pediatryczny - 4 szt. 4.1.6.9. Resuscytator silikonowy dla noworodków - 4 szt. 4.1.6.10. Mankiet NIBP, neonatologiczny - 3 zest. 4.1.7. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 7: 4.1.7.1. Pulsoksymetr - 3 szt. 4.1.7.2. Ssak ręczny - 3 szt. 4.1.7.3. Staza automatyczna - 20 szt. 4.1.7.4. Nożyczki ratownicze - 4 szt. 4.1.7.5. Nożyczki do cięcia bandaży - 5 szt. 4.1.7.6. Zestaw porodowy - 4 szt. 4.1.8. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 8: 4.1.8.1. System do kontrolowanej zbiórki stolca - 4 szt. 4.1.9. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 9: 4.1.9.1. Podgrzewacz płynów infuzyjnych - 4 szt. 4.1.10. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 10: 4.1.10.1. Kapnometr - 1szt. 4.1.11. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 11: 4.1.11.1. Oftalmoskop - 4 szt. 4.1.11.2. Otoskop kieszonkowy - 4 szt. 4.1.12. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 12: 4.1.12.1. Spitometr - 4 szt. 4.1.13. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 13: 4.1.13.1. Parawan teleskopowy - 8 szt. 4.1.14. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 14: 4.1.14.1. Kołnierz ortopedyczny jednoczęściowy dla dzieci - 4 szt. 4.1.14.2. Kołnierz ortopedyczny jednoczęściowy dla dorosłych - 4 szt. 4.1.14.3. Deska ortopedyczna dla dorosłych - 1 szt. 4.1.14.4. Deska ortopedyczna pediatryczna - 1 szt. 4.1.15. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 15: 4.1.15.1. Materac próżniowy 14 komorowy - 1 szt. 4.1.15.2. Nosze płachtowe - 2 szt. 4.1.15.3. Kamizelka unieruchamiająca typu KED - 1 szt. 4.1.15.4. Zestaw 14 szyn Kramera - 1 szt. 4.1.15.5. Zestaw segregacyjny TRIAGE - 1 szt. 4.1.16. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 16: 4.1.16.1. Glukometr - 10 szt. 4.1.16.2. Pikflometr - 4 szt. 4.1.16.3. Inhalator Nebulizator - 4 szt. 4.1.16.4. Inhalator przenośny tłokowy - 2 szt. 4.1.16.5. Komora inhalacyjna - 4 szt. 4.1.16.6. Aspirator do nosa elektryczny - 4 szt. 4.1.16.7. Aspirator - 4 szt. 4.1.16.8. Wanna do dezynfekcji narzędzi - 2szt. 4.1.17. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 17: 4.1.17.1. Waga noworodkowa - 1 szt. 4.1.17.2. Elektrostymulator dwukanałowy - 1 szt. 4.1.17.3. Poduszka elektryczna - 1szt. 4.1.18. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 18: 4.1.18.1. Lampa do fototerapii noworodków - 1szt. 4.1.19. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 19: 4.1.19.1. Pompa do żywienia dojelitowego - 1szt. 4.1.20. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 20: 4.1.20.1. Lampa Sollux na statywie - 2 szt. 4.1.20.2. Lampa na podczerwień - 2 szt. 4.1.21. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 21: 4.1.21.1. Wózek wielofunkcyjny z koszem - 6 szt.4.1.21.2. Wózek oddziałowy wielofunkcyjny - 4 szt. 4.1.22. Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 22: 4.1.22.1. Stolik zabiegowy - 6 szt. 4.1.22.2. Stolik do instrumentów chirurgicznych - 4 szt. 4.1.23. Defibrylator AED: 4.1.23.1. 86 - Defibrylator AED - 1 komplet. Zamówienie, dla części 1-17 (pkt. 4.1.1.-4.1.17. SIWZ), obejmuje dostawę urządzeń do siedziby Zamawiającego. Zamówienie, dla części 18-23 (pkt. 4.1.18.-4.1.23. SIWZ), obejmuje dostawę urządzeń, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie 4 osób w wymiarze minimum 2 godzin w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 1.1. do nr 1.23. do SIWZ. 4.3. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.3.1. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, uwzględniając zakres zamówienia częściowego określonego w załącznikach nr 1.1. - 1.23. do SIWZ, zapewni dostawę przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami ewentualnego opakowania/rozpakowania/wywozu i utylizacji tych opakowań, a także transportu, przeniesienia, montażu, napraw gwarancyjnych, a także ewentualnego ubezpieczenia w tym m.in.: ewentualnego ubezpieczenia przedmiotu zamówienia, a także osób dokonujących wszelkich działań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia lub ewentualnego wynajmu dodatkowego sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia. 4.3.2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, przysługującego Wykonawcy. 4.3.3. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub wskazanych w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 4.3.4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego. 4.3.5. Jeżeli w dokumentacji przetargowej określono wymagania dotyczące przedstawienia certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. 4.3.6. Zgodnie z art. 30 ust. 9 pkt. 1) ustawy w przypadku zamówienia na dostawy lub usługi, Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy produktu lub usługi, w szczególności: wymaga, adekwatnie, do przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33190000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 1 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zwanej dalej PZP) dokonał unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: - dla zamówienia częściowego nr 1 - dostawy zestawu drobnego sprzętu medycznego - 1: 1.1.1. Deska ślizgowa do przesiadania - 1 szt., 1.1.2. Drabinka łóżkowa - 1 szt., 1.1.3. Poduszka bocznej pozycji ułożeniowej - 1 szt., 1.1.4. Pas do pionizacji pacjenta 14cm - 1 szt., 1.1.5. Pas do pionizacji pacjenta 20cm- 1 szt.; dotyczącego dostawy sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - nr sprawy KZ.381.26.2019. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, który stanowi, że cyt.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ terminu składania ofert (tj. do 09.10.2019r. godz. 10:00), - dla zamówienia częściowego nr 1 - dostawy zestawu drobnego sprzętu medycznego - 1: 1.1.1. Deska ślizgowa do przesiadania - 1 szt., 1.1.2. Drabinka łóżkowa - 1 szt., 1.1.3. Poduszka bocznej pozycji ułożeniowej - 1 szt., 1.1.4. Pas do pionizacji pacjenta 14cm - 1 szt., 1.1.5. Pas do pionizacji pacjenta 20cm- 1 szt.; nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym, na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zamówienia częściowego nr 1 dotyczącego dostawy sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - nr sprawy KZ.381.26.2019. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 2 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6700.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DUTCHMED PL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6024.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 3 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zwanej dalej PZP) dokonał unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: - dla zamówienia częściowego nr 3 - dostawy zestawu drobnego sprzętu medycznego - 3: 1.3.1. Pulsoksymetr transportowo stacjonarny, dla wcześniaków, noworodków i dzieci - 1 szt., 1.3.2. Laryngoskop dla dorosłych światłowodowy - 3 szt., 1.3.3. Laryngoskop dla dzieci i noworodków światłowodowy- 3 szt.; dotyczącego dostawy sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - nr sprawy KZ.381.26.2019. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, który stanowi, że cyt.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ terminu składania ofert (tj. do 09.10.2019r. godz. 10:00), - dla zamówienia częściowego nr 3 - dostawy zestawu drobnego sprzętu medycznego - 3: 1.3.1. Pulsoksymetr transportowo stacjonarny, dla wcześniaków, noworodków i dzieci - 1 szt., 1.3.2. Laryngoskop dla dorosłych światłowodowy - 3 szt., 1.3.3. Laryngoskop dla dzieci i noworodków światłowodowy- 3 szt.; nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym, na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zamówienia częściowego nr 3, dotyczącego dostawy sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - nr sprawy KZ.381.26.2019. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 4 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BOXMET MEDICAL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2149.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 5 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7840.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BOXMET MEDICAL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5373.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 6 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7090.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BOXMET MEDICAL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6064.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 7 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2560.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BOXMET MEDICAL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2594.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 8 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4520.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BOXMET MEDICAL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4520.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 9 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zwanej dalej PZP) dokonał unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zamówienia częściowego nr 9 - dostawy podgrzewaczy płynów infuzyjnych - 4szt., dotyczącego dostawy sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - nr sprawy KZ.381.26.2019. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, stanowi, że cyt.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ terminu składania ofert (tj. do 09.10.2019r. godz. 10:00) dla zamówienia częściowego nr 9 - dostawy podgrzewaczy płynów infuzyjnych - 4szt., wpłynęły trzy oferty: 1. Empireum Piotr Dopieralski, Ul. Chotomowska 30, 05-110 Jabłonna - cena oferty 10.800,00 zł brutto, termin wykonania do 4 tygodni od dnia zawarcia (podpisania) umowy, okres gwarancji 36 miesięcy. 2. Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa - cena oferty 20.217,60 zł brutto, termin wykonania do 4 tygodni od dnia zawarcia (podpisania) umowy, okres gwarancji 36 miesięcy. 3. BOXMET MEDICAL Sp. z o.o., Piskorzów 51, 58-250 Pieszyce - cena oferty 21.600,00 zł brutto, termin wykonania do 4 tygodni od dnia zawarcia (podpisania) umowy, okres gwarancji 36 miesięcy. Przed otwarciem Zamawiający poinformował, iż na wykonanie zamówienia częściowego nr 9 - dostawy podgrzewaczy płynów infuzyjnych - 4szt. zamierza przeznaczyć kwotę 5.400,00 PLN brutto. W związku z powyższym, na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zamówienia częściowego nr 9 - dostawy podgrzewaczy płynów infuzyjnych - 4szt., dotyczącego dostawy sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - nr sprawy KZ.381.26.2019. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 10 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Promed S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5076.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 11 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5800.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PLUS ULTRA Tomasz Sioda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4320.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 12 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6200.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BOXMET MEDICAL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4432.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 13 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5200.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bioti Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5702.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 14 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2740.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BOXMET MEDICAL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2129.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 15 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3900.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BOXMET MEDICAL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3383.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 16 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zwanej dalej PZP) dokonał unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: - dla zamówienia częściowego nr 16 - dostawy zestawu drobnego sprzętu medycznego - 16: 1.16.1. Glukometr - 10 szt., 1.16.2. Pikflometr - 4 szt., 1.16.3. Inhalator Nebulizator - 4 szt., 1.16.4. Inhalator przenośny tłokowy - 2 szt., 1.16.5. Komora inhalacyjna - 4 szt., 1.16.6. Aspirator do nosa elektryczny - 4 szt., 1.16.7. Aspirator - 4 szt., 1.16.8. Wanna do dezynfekcji narzędzi - 2szt.; dotyczącego dostawy sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - nr sprawy KZ.381.26.2019. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, który stanowi, że cyt.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ terminu składania ofert (tj. do 09.10.2019r. godz. 10:00), - dla zamówienia częściowego nr 16 - dostawy zestawu drobnego sprzętu medycznego - 16: 1.16.1. Glukometr - 10 szt., 1.16.2. Pikflometr - 4 szt., 1.16.3. Inhalator Nebulizator - 4 szt., 1.16.4. Inhalator przenośny tłokowy - 2 szt., 1.16.5. Komora inhalacyjna - 4 szt., 1.16.6. Aspirator do nosa elektryczny - 4 szt., 1.16.7. Aspirator - 4 szt., 1.16.8. Wanna do dezynfekcji narzędzi - 2szt.; nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym, na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zamówienia częściowego nr 16 dotyczącego dostawy sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - nr sprawy KZ.381.26.2019. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 17 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zwanej dalej PZP) dokonał unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: - dla zamówienia częściowego nr 17 - dostawy zestawu drobnego sprzętu medycznego - 17: 1.17.1. Waga noworodkowa - 1 szt., 1.17.2. Elektrostymulator dwukanałowy - 1 szt., 1.17.3. Poduszka elektryczna - 1szt.; dotyczącego dostawy sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - nr sprawy KZ.381.26.2019. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, który stanowi, że cyt.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ terminu składania ofert (tj. do 09.10.2019r. godz. 10:00), - dla zamówienia częściowego nr 17 - dostawy zestawu drobnego sprzętu medycznego - 17: 1.17.1. Waga noworodkowa - 1 szt., 1.17.2. Elektrostymulator dwukanałowy - 1 szt., 1.17.3. Poduszka elektryczna - 1szt.; nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym, na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zamówienia częściowego nr 17 dotyczącego dostawy sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - nr sprawy KZ.381.26.2019. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 18 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zwanej dalej PZP) dokonał unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zamówienia częściowego nr 18 - dostawy lampy do fototerapii noworodków - 1szt., dotyczącego dostawy sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - nr sprawy KZ.381.26.2019. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, stanowi, że cyt.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ terminu składania ofert (tj. do 09.10.2019r. godz. 10:00) dla zamówienia częściowego nr 18 - dostawy lampy do fototerapii noworodków - 1szt., wpłynęły dwie oferty: 1. Promed S.A., Ul. Działkowa 56, 02-234 Warszawa - cena oferty 9.396,00 zł brutto, termin wykonania do 6 tygodni od dnia zawarcia (podpisania) umowy, okres gwarancji 24 miesiące. 2. Cormed MD Kornelia Lisiewska, Ul. Henryka Sienkiewicza 6B/32, 83-000 Pruszcz Gdański - cena oferty 12.500,00 zł brutto, termin wykonania do 6 tygodni od dnia zawarcia (podpisania) umowy, okres gwarancji 48 miesięcy. Przed otwarciem Zamawiający poinformował, iż na wykonanie zamówienia częściowego nr 18 - dostawy lampy do fototerapii noworodków - 1szt. zamierza przeznaczyć kwotę 4.536,00 PLN brutto. W związku z powyższym, na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zamówienia częściowego nr 18 - dostawy lampy do fototerapii noworodków - 1szt., dotyczącego dostawy sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - nr sprawy KZ.381.26.2019. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 19 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2181.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 20 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zwanej dalej PZP) dokonał unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: - dla zamówienia częściowego nr 20 - dostawy zestawu drobnego sprzętu medycznego - 20: 1.20.1. Lampa Sollux na statywie - 2 szt., 1.20.2. Lampa na podczerwień - 2 szt.; dotyczącego dostawy sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - nr sprawy KZ.381.26.2019. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, który stanowi, że cyt.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ terminu składania ofert (tj. do 09.10.2019r. godz. 10:00), - dla zamówienia częściowego nr 20 - dostawy zestawu drobnego sprzętu medycznego - 20: 1.20.1. Lampa Sollux na statywie - 2 szt., 1.20.2. Lampa na podczerwień - 2 szt.; nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym, na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zamówienia częściowego nr 20, dotyczącego dostawy sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - nr sprawy KZ.381.26.2019. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 21 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zwanej dalej PZP) dokonał unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: - dla zamówienia częściowego nr 21 - dostawy zestawu drobnego sprzętu medycznego - 21: 1.21.1. Wózek wielofunkcyjny z koszem - 6 szt., 1.21.2. Wózek oddziałowy wielofunkcyjny - 4 szt.; dotyczącego dostawy sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - nr sprawy KZ.381.26.2019. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, który stanowi, że cyt.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ terminu składania ofert (tj. do 09.10.2019r. godz. 10:00), - dla zamówienia częściowego nr 21 - dostawy zestawu drobnego sprzętu medycznego - 21: 1.21.1. Wózek wielofunkcyjny z koszem - 6 szt., 1.21.2. Wózek oddziałowy wielofunkcyjny - 4 szt.; nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym, na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zamówienia częściowego nr 1, 3, 16, 17, 20, 21, dotyczącego dostawy sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - nr sprawy KZ.381.26.2019. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Zestaw drobnego sprzętu medycznego - 22 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zwanej dalej PZP) dokonał unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zamówienia częściowego nr 22 - dostawy stolików zabiegowych - 6 szt., stolików do instrumentów chirurgicznych - 4 szt., dotyczącego dostawy sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - nr sprawy KZ.381.26.2019. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, stanowi, że cyt.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ terminu składania ofert (tj. do 09.10.2019r. godz. 10:00) dla zamówienia częściowego nr 22 - dostawy stolików zabiegowych - 6 szt., stolików do instrumentów chirurgicznych - 4 szt., wpłynęła jedna oferta: 1. Klaromed Sp. z o.o., Ul. Jana III Sobieskiego 123, 05-070 Sulejówek - cena oferty 17.258,40 zł brutto, termin wykonania do 6 tygodni od dnia zawarcia (podpisania) umowy, okres gwarancji 36 miesięcy. Przed otwarciem Zamawiający poinformował, iż na wykonanie zamówienia częściowego nr 22 - dostawy stolików zabiegowych - 6 szt., stolików do instrumentów chirurgicznych - 4 szt. zamierza przeznaczyć kwotę 10.260,00 PLN brutto. W związku z powyższym, na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zamówienia częściowego nr 22 - dostawy stolików zabiegowych - 6 szt., stolików do instrumentów chirurgicznych - 4 szt., dotyczącego dostawy sprzętu wyposażenia sal - sprzętu medycznego w ramach projektu pod nazwą: "Innowacyjne Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - nr sprawy KZ.381.26.2019. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Dostawa defibrylatora AED |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MediCardia Monika Modlińska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12938.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody Gogolińskie Gniewosze, Lesisko i Srebrne Źródła - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





