To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-19
Ogłoszenie nr 510249606-N-2019 z dnia 19-11-2019 r.
Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola: Zakup wraz z sukcesywną dostawą papieru ksero do urządzeń biurowych na potrzeby pracy Urzędu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, (znak sprawy:56/ZP/19).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608456-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663001610,
ul. Al. Solidarności
90,
01-003
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 4435682, 683, 684, 685, 686, e-mail
zp.wola@um.warszawa.pl, faks
224 435 600.
Adres strony internetowej (url): www.wola.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z sukcesywną dostawą papieru ksero do urządzeń biurowych na potrzeby pracy Urzędu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, (znak sprawy:56/ZP/19).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):56/ZP/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą papieru ksero w ilości 3.250 ryz (500 szt. arkuszy w ryzie) do urządzeń biurowych na potrzeby pracy Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy. 2. Szczegółowy opis papieru do urządzeń biurowych. a) papier format A4, b) gramatura 80g/m2 +/-2 (PNEN ISO 536:2012), c) białość w skali CIE 168 +/-2 (PN-ISO 11475:2002), d) jasność D65 min 80%,nieprzeźroczystość min. 95% +/-2 (ISO 2471:2008), e) wilgotność 3,8-5,0% (PN-EN ISO 287:2018-02),f) wybielany bezchlorowo, g) bezpyłowy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie wyrobów równoważnych(określonych wskazaną normą) o ile wyroby te spełnią wymagania minimalne określone przez Zamawiającego. 3. Przedmiot umowy będzie dostarczany partiami (maksymalnie 4 dostawy w okresie obowiązywania umowy) w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 15:00, na podstawie zleceń składanych Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego, pocztą elektroniczną.Zlecenia będą określać ilość ryz papieru ksero oraz miejsce (adres) i dokładny termin dostawy do Zamawiającego. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy i rozładuje ręcznie na własny koszt i ryzyko w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres, warunki i sposób realizacji, w tym sposób płatności opisane są we "Wzorze umowy" stanowiącym Załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz "Formularzu ofertowym," stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37388.21
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BEST-ART wspólnicy spółki cywilnej Marlena i Krzysztof Przygoda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41957.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
- Sukcesywne dostawy papieru biurowego
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2026 roku
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





