eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-18

Ogłoszenie nr 510247147-N-2019 z dnia 18-11-2019 r.

Biblioteka Raczyńskich: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587116-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540184379-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Zgodnie z art. 15 ust. 2 oraz 3 w związku z art. 15 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp., Zamawiający powierzył przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielnie Zamówienia Publicznego osobie trzeciej (pełnomocnikowi), tj.: Panu Arkadiuszowi Bocian prowadzącemu działalność gospodarczą pod nazwą "ARKADIUSZ BOCIAN ZAMÓWIENIA PUBLICZNE DORADZTWO PRAWNE" z siedzibą w Poznaniu, ul. Jeleniogórska 1/3E lok. 122, 60-179 Poznań.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Biblioteka Raczyńskich, Krajowy numer identyfikacyjny 27765800000000, ul. Pl. Wolności 19, 61-739 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 8529868, 8521734, e-mail sekret@bracz.edu.pl, faks 618 529 868.
Adres strony internetowej (url): http://www.bracz.edu.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.bracz.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

6/2019/pn

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla inwestycji zatytułowanej: "Przebudowa lokalu zajmowanego przez Filię nr 4 Biblioteki Raczyńskich", zlokalizowanej przy ulicy ul. Lodowej 4, 60-226 Poznań, Działka 227, Arkusz 32, Obręb Łazarz 0039, wraz z rozładunkiem, wniesieniem i ustawieniem oraz montażem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej. 3. Zamówienie zostało podzielone na 3 części, tj.: Część nr 1 - meble do odrestaurowania; Część nr 2 - meble wbudowane i typowe; Część nr 3 - regały. 4. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części zamówienia. 5. Oferta musi obejmować wszystkie wymienione w opisie, w danej części pozycje. 6. Przedmiot Zamówienia zawierający informację o wymaganych parametrach technicznych został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2.1 do SIWZ, zgodnie z którym: 6.1. Część nr 1 - meble do odrestaurowania - zostały opisane w pkt 3 tego załącznika. Odpowiadają temu graficznie rys. W01-W11; 6.2. Część nr 2 - meble wbudowane i typowe - zostały opisane w pkt 5 tego załącznika. Odpowiadają temu graficznie rys. M01-M17; 6.3. Część nr 3 - regały - zostały opisane w pkt 4 tego załącznika. Odpowiadają temu graficznie rys. R01-R9. Z kolei punkty 1 i 2 Załącznika nr 2.1 do SIWZ, to ogólne wymogi i opisy materiałowe. Przedmiot zamówienia został dodatkowo uszczegółowiony w zakresie wymagań co do klasy reakcji na ogień, który został opisany w Załącznikach nr 2.2 do SIWZ. 7. W zakresie części nr 1 - meble do odrestaurowania, Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru mebli od Zamawiającego z budynku przy Al. Marcinkowskiego 23 w Poznaniu. Na okoliczność odbioru mebli od Zamawiającego zostanie sporządzony protokół przekazania mebli przeznaczonych do odrestaurowania. 8. W zakresie części nr 2 - meble wbudowane i typowe oraz części nr 3 - regały - dostarczone meble, wyposażenie oraz sprzęt zamontowany w meblach musi być fabrycznie nowy, kompletny, pozbawiony wad konstrukcyjnych, wykonawczych czy wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta mebli, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. Meble muszą być wykonane z bezpiecznych materiałów dopuszczonych do użytkowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39130000-2, 39150000-8, 39151000-5, 39155000-3, 39131000-9, 39141100-3, 50850000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: meble do odrestaurowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 64970.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEBLE CAPITAL Joanna Ochman-Nowicka
Email wykonawcy: jnowicka@capital-meble.pl
Adres pocztowy: ul. Polska 82
Kod pocztowy: 60-401
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 78385.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 78385.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 332100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: meble wbudowane i typowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 94670.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Piasecki Andrzej
Email wykonawcy: piasecki.przetargi@gmail.com
Adres pocztowy: Ul. Migdałowa 8
Kod pocztowy: 62-081
Miejscowość: Chyby
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 238452.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 203411.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 461250.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: regały

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 72639.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Silesia Meble Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@silesiameble.pl
Adres pocztowy: ul. Główna 63
Kod pocztowy: 44-230
Miejscowość: Bełk
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 92000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 370366.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.