eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkoroszyceTermomodernizacja obiektów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Chróścinie - etap II wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz systemu wentylacji mechanicznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-15

Ogłoszenie nr 510246778-N-2019 z dnia 15-11-2019 r.

Gmina Skoroszyce: Termomodernizacja obiektów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Chróścinie - etap II wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz systemu wentylacji mechanicznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Poddziałanie 3.2.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych, wydzielonego w ramach Osi Priorytetowej III"Gospodarkaniskoemisyjna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596811-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Skoroszyce, Krajowy numer identyfikacyjny 53141294100000, ul. ul. Powstańców Śląskich 17, 48-320 Skoroszyce, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4318505 w. 36, e-mail inwestycje@skoroszyce.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.skoroszyce.pl www.bip.skoroszyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja obiektów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Chróścinie - etap II wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz systemu wentylacji mechanicznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.8.2019.IBK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego:Termomodernizacja obiektów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Chróścinie - etap II wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz systemu wentylacji mechanicznej Przedmiotem zamówienia są roboty sanitarne i grzewcze w zakresie: -instalacji centralnego ogrzewania w budynkach nr 1 i nr 3 Zespołu Szkolno-Przedszkolnego polegających na całkowitej wymianie instalacji, w tym wymiana grzejników i instalacji przewodowej z przystosowaniem jej do wyniku audytu energetycznego i spełnieniem jego zaleceń, z zastosowaniem istniejącego systemu grzewczego z nową kotłownią i piecami 150 kW i 75 kW na pellet, - instalacji tranzytu ciepłej wody użytkowej z nowej kotłowni do budynku oddziału przedszkolnego, - instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła na sali sportowej Szczegółowy zakres robót jest ujęty Programie Funkcjonalno - Użytkowym,rysunkach i opisach technicznych, w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Dyrektorem placówki taki sposób i termin wykonania robót wewnątrz budynku, aby nie utrudniało to prowadzenia zajęć szkolnych. Obsługę geodezyjną, opłaty za zajęcie pasa drogowego, przywrócenie pasa drogowego do stanu pierwotnego oraz ewentualne odszkodowania należy ująć w kosztach wykonania robót (jeśli przepisy prawatego wymagają). W zakresie Wykonawcy jest wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (w 4-ch egz.). Inwentaryzację należywykonać wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót (powierzchnie, kubatura, długości instalacji, powierzchnia dachu iinne). 2. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: a) Zrealizowania robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację techniczną. b) Prowadzenie wewnętrznego dziennika budowy. c) Przygotowanie rozliczenia końcowego robót, w tym inwentaryzację wykonanych robót wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót (powierzchnie,kubatura, długości instalacji, rysunki powykonawcze z przebiegiem instalacji i inne). d) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i zgłoszenie zmian w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej, jeśli jest niezbędne. e) Sporządzenie dokumentacjihttps://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=3fb68...3 z 152019-09-12, 13:44 powykonawczej (również w formie cyfrowej w formacje PDF i DGN(DWG)). f) Przekazanie zrealizowanych obiektów Zamawiającemu. 3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi: 1) koszty związane z uzyskaniem wszelkich niezbędnych zgód, pozwoleń, w tym w zakresie remontu systemu grzewczego wraz z protokołem sprawdzenia przewodów kominowych, 2) koszty sporządzenia Planu BIOZ, 3) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, 4) koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., 5) koszty dozoru budowy, 6) koszty wywozu odpadów, 7) inne koszy, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. 4. Kosztorysy ofertowe. Wybrany do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy, który należy sporządzić zgodnie z przedmiarem robót, zachowując kolejność pozycji przedmiaru. Kosztorysy ofertowe muszą być sporządzone jako wypełnienie przedmiaru, z tym, że dopuszcza się zastosowania innej katalogowej podstawy wyceny niż podana w przedmiarze -zakres i technologia wycenionych robót musi odpowiadać zakresowi i technologii robót określonych w danej pozycji przedmiaru.W przypadku wystąpienia robót dodatkowych obowiązkiem Wykonawcy jest zgłoszenie tego faktu Zamawiającemu poprzez przedłożenie protokołu konieczności, kosztorysu ofertowego wykonanego zgodnie z obowiązującymi zasadami z uwzględnieniem składników cenotwórczych i upustów zgodnych z ofertą przetargową. Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego tych robót jako koniecznych do wykonania, prace te zostaną zlecone Wykonawcy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.Można stosować upusty cenowe do całego kosztorysu. W przypadku zastosowania upustu do całego kosztorysu należy to wyraźnie zaznaczyć na stronie tytułowej kosztorysu. Koszty utylizacji ziemi, gruzu i innych odpadów na składowisku odpadów należy udokumentować poprzez przedłożenie inspektorowi nadzoru i pracownikowi wyznaczonego przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą, oryginałów faktur. W przypadku braku udokumentowania utylizacji ziemi i gruzu z wykopu na wysypisko śmieci zgodnie ze wskazaniem w przedmiarze robót, Wykonawca otrzyma zapłatę za wywóz ziemi i gruzu na odległość do 1,0km bez kosztów utylizacji. Podanie typu wyrobu lub producenta w dokumentacji projektowej w tym w przedmiarze, specyfikacji technicznej oznacza, iż jest to rozwiązanie przykładowe, służące jedynie do określenia jakości i cech urządzenia czy materiału, o którym mowa (rozwiązanie przykładowe określające wymagane parametry minimalne). Dopuszcza się stosowanie wyrobów o równoważnych parametrach. Zastosowane materiały mają posiadać odpowiednie certyfikaty, aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie i atesty. 5. Warunek równoważności.Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w SIWZ lub skazane w załączonych dokumentach należyrozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiającydopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, oraz użytych nazw własnych, znaków towarowych patentów lub pochodzenia lub sformułowań lub źródeł lub szczególnych procesów, które zostaną wskazane w dokumentacji projektowej lub zostały już użyte w SIWZ i dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ, zaznaczając, że przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.6. Rozliczenie finansowe. Wykonanie robót odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne. Rozliczenie finansowe wykonanych robót będzie dokonane w sposób określony we wzorze umowy (w umowie).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45331000-6, 45331110-0, 45332200-5, 45332400-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 157439.02
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ULBUD Urszula Sumisławska
Email wykonawcy: biuro.ulbud@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Luboszycka 4/7
Kod pocztowy: 45-036
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 193650.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 193650.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 193650.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.