To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-15
Ogłoszenie nr 510246277-N-2019 z dnia 15-11-2019 r.
Stawy Milickie S.A.: DOSTAWA WYPOSAŻENIA
GASTRONOMICZNEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Poprawa potencjału sprzedażowego przedsiębiorstwa rybackiego poprzez rozwój obiektu gastronomicznego w Rudzie Sułowskiej" współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 607311-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Stawy Milickie S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 21461756000000,
ul. Ruda Sułowska
20,
56-300
Milicz, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 847 110, e-mail
biuro@stawymilickie.pl, faks
713 847 110.
Adres strony internetowej (url): www.stawymilickie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka akcyjna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA GASTRONOMICZNEGO
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN-13/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia gastronomicznego. 2. Szczegółowy opis parametrów technicznych przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą wypełniony formularz techniczny przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ i potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry techniczne określone przez Zamawiającego. Niezłożenie wypełnionego formularza lub złożenie formularza zawierającego propozycje wariantowe będzie stanowiło podstawę do odrzucenia oferty. 4. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2
Dodatkowe kody CPV: 39315000-3, 39314000-6, 39312000-2, 39711100-0, 39711211-1, 39711310-5, 39722000-9, 42214110-3, 42959000-3, 39714110-4, 39711360-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
338500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AM ART HOTELOWE WYPOSAŻENIE KRZYSZTOF JANUS
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
416355.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Modernizacja energetyczna budynków Powiatu Milickiego"
- "Modernizacja infrastruktury sportowej przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Armii Krajowej w Miliczu obejmująca budowę rzutni do pchnięcia kulą, skoczni do skoku w dal oraz 4 torowej bieżni"
- Remont łazienek 9 szt. I piętro, 9 szt. II piętro (9 pionów) budynek A
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa wyposażenia kuchni w internacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem ekspresów do kawy dla Centrum Polonijnego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Zakup wyposażenia Żłobka "Smerfuś" w Nowodworze.
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48 22-300 Krasnystaw - dostawy
- Wyposażenie żłobka samorządowego w Siedliskach.
- Utworzenie instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny dzienny opiekun w gminie 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.