eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiWykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej o funkcji klubu osiedlowego wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadań inwestycyjnych pn.o "Miejsce spotkań na Rataja w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego", o "Budowa boiska plażowego wraz z punktem bibliotecznym i pracownią komputerową na terenie Osiedla Zacisze Zębców w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-14

Ogłoszenie nr 510245574-N-2019 z dnia 14-11-2019 r.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski: Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej o funkcji klubu osiedlowego wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadań inwestycyjnych pn.: o "Miejsce spotkań na Rataja w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego", o "Budowa boiska plażowego wraz z punktem bibliotecznym i pracownią komputerową na terenie Osiedla Zacisze Zębców w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603131-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 63197600000000, ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 5822400, 7366241, e-mail radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl, faks 625 918 206.
Adres strony internetowej (url): www.umostrow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej o funkcji klubu osiedlowego wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadań inwestycyjnych pn.: o "Miejsce spotkań na Rataja w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego", o "Budowa boiska plażowego wraz z punktem bibliotecznym i pracownią komputerową na terenie Osiedla Zacisze Zębców w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WRM.RZP.271.51.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej o funkcji klubu osiedlowego wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadań inwestycyjnych pn.: o "Miejsce spotkań na Rataja w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego", o "Budowa boiska plażowego wraz z punktem bibliotecznym i pracownią komputerową na terenie Osiedla Zacisze Zębców w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego". I. Miejsce wykonywania robót: Inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Rataja 5 w Ostrowie Wielkopolskim nr dz. 9/5, 13 obręb 0138. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9, 2. Inwentaryzacja - załącznik nr 10, 3. Ekspertyza techniczna - załącznik nr 11, 4. Projekt budowlany branże: architektura, konstrukcja, instalacje - załącznik nr 12, 5. Projekt wykonawczy - architektura - załącznik nr 13, 6. Projekt wykonawczy - konstrukcja - załącznik nr 14, 7. Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne - załącznik nr 15, 8. Projekt wykonawczy - instalacje sanitarne - załącznik nr 16, 9. Projekt budowlany - instalacje sanitarne - budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej dla budynku użyteczności publicznej o funkcji klubu osiedlowego "Miejsce spotkań na Rataja" - załącznik nr 17, 10. Projekt wykonawczy - branża sanitarna - przebudowa przyłącza gazowego - załącznik nr 18, 11. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża budowlana) - załącznik nr 19, 12. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża elektryczna) - załącznik nr 20, 13. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża sanitarna) - załącznik nr 21, 14. Dokumenty prawne - załącznik nr 22, 15. Przedmiar robót - Przebudowa istniejącego budynku - załącznik nr 23, 16. Przedmiar robót - Zagospodarowanie terenu - załącznik nr 24. III. Inne wymagania i uwagi. 3.3.1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. 3.3.2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3.3.3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 3.3.4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: 1) w zakresie robót budowlanych: a) roboty rozbiórkowe (rozebranie ścian, demontaż pokrycia dachowego, rozbiórka fragmentu stropu drewnianego, demontaż warstw stropu, posadzek, tynków, instalacji technicznych itp.), b) roboty ziemne wewnątrz budynku wraz z realizacją posadzki na gruncie, c) roboty związane z modernizacją konstrukcji dachu budynku istniejącego (wymiana całkowita drewnianych belek stropowych na nowe), d) roboty związane z wykonaniem stropu żelbetowego (dot. strefy wejściowej), e) roboty betoniarskie i murarskie (zalewanie fundamentów, murowanie ścian, kominów, wylewanie wieńców i stropów), f) roboty związane z nadprożami prefabrykowanymi, g) roboty ciesielskie (wykonanie więźby dachowej wraz z rynnami), h) roboty stolarskie, montaż drzwi i okien oraz schodów, i) roboty związane z wykonaniem tynków, ociepleniem i wykonaniem elewacji, j) roboty związane z wykonaniem balustrad i barierek, k) roboty malarskie na zewnątrz i wewnątrz budynku, l) roboty związane z wykonaniem zagospodarowania terenu (nawierzchnie z kostki brukowej, elementy architektury: altanka, grill, rampa betonowa dla osób niepełnosprawnych, barierki zewnętrzne, ławki, ławy, kosze na śmieci, stojaki na rowery, ogrodzenie, tablica informacyjna), 2) w zakresie robót sanitarnych: a) roboty związane z wykonaniem przyłącza wodociągowego, b) roboty związane z wykonaniem przyłącza kanalizacji sanitarnej, c) roboty związane z wykonaniem przyłącza instalacji gazowej, d) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji wodociągowej, e) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, f) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej, g) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji c.o., h) roboty związane z wykonaniem wentylacji mechanicznej, 3) w zakresie robót elektrycznych: a) roboty związane z wykonaniem instalacji oświetlenia wraz z montażem opraw oświetleniowych, b) roboty związane z wykonaniem tablicy rozdzielczej - rozdzielnica RG, c) roboty związane z wykonaniem instalacji teletechnicznej, d) roboty związane z wykonaniem tablicy rozdzielczej - szafa IT/CCTV (GPD), e) roboty związane z wykonaniem tablicy rozdzielczej - szafa RACK, f) roboty związane z wykonaniem instalacji odgromowej. 3.3.5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 3.3.6. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie: 1) robót budowlanych w następującym zakresie: a) roboty rozbiórkowe (rozebranie ścian, demontaż pokrycia dachowego, rozbiórka fragmentu stropu drewnianego, demontaż warstw stropu, posadzek, tynków, instalacji technicznych itp.), b) roboty ziemne wewnątrz budynku wraz z realizacją posadzki na gruncie, c) roboty związane z modernizacją konstrukcji dachu budynku istniejącego (wymiana całkowita drewnianych belek stropowych na nowe), d) roboty związane z wykonaniem stropu żelbetowego (dot. strefy wejściowej), e) roboty betoniarskie i murarskie (zalewanie fundamentów, murowanie ścian, kominów, wylewanie wieńców i stropów), f) roboty związane z nadprożami prefabrykowanymi, g) roboty ciesielskie (wykonanie więźby dachowej wraz z rynnami), h) roboty stolarskie, montaż drzwi i okien oraz schodów, i) roboty związane z wykonaniem tynków, ociepleniem i wykonaniem elewacji j) roboty związane z wykonaniem balustrad i barierek, k) roboty malarskie na zewnątrz i wewnątrz budynku, l) roboty związane z wykonaniem zagospodarowania terenu (nawierzchnie z kostki brukowej, elementy architektury: altanka, grill, rampa betonowa dla osób niepełnosprawnych, barierki zewnętrzne, ławki, ławy, kosze na śmieci, stojaki na rowery, ogrodzenie, tablica informacyjna), 2) robót sanitarnych w następującym zakresie (instalacje sanitarne): a) roboty związane z wykonaniem przyłącza wodociągowego, b) roboty związane z wykonaniem przyłącza kanalizacji sanitarnej, c) roboty związane z wykonaniem przyłącza instalacji gazowej, d) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji wodociągowej, e) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, f) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej, g) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji c.o., h) roboty związane z wykonaniem wentylacji mechanicznej, 3) robót elektrycznych w następującym zakresie: a) roboty związane z wykonaniem instalacji oświetlenia wraz z montażem opraw oświetleniowych, b) roboty związane z wykonaniem tablicy rozdzielczej - rozdzielnica RG, c) roboty związane z wykonaniem instalacji teletechnicznej, d) roboty związane z wykonaniem tablicy rozdzielczej - szafa IT/CCTV (GPD), e) roboty związane z wykonaniem tablicy rozdzielczej - szafa RACK, f) roboty związane z wykonaniem instalacji odgromowej. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, inwentaryzacji, ekspertyzy technicznej, projektów budowlanych, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i dokumentów prawnych, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 45110000-1, 45120000-4, 45210000-2, 45220000-5, 45260000-7, 45320000-6, 45310000-9, 45330000-9, 45340000-2, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45113000-2, 45111000-8, 45112000-5, 45223000-6, 45223200-8, 45223500-1, 45233000-9, 45233200-1, 45233260-9, 45233300-2, 45261000-4, 45262000-1, 45262500-6, 45262300-4, 45262310-7, 45262321-7, 45311000-0, 45316000-5, 45321000-3, 45324000-4, 45331000-6, 45332000-0, 45333000-0, 45342000-6, 45343000-3, 45421000-4, 45421153-1, 45421146-9, 45421152-4, 45422000-1, 45431000-7, 45432000-4, 45441000-0, 45442000-7, 45442110-1, 45443000-4, 45311000-0, 45312000-7, 45231400-9, 45314310-7, 45316100-6, 44000000-0, 44600000-6, 45200000-9, 45300000-0, 44620000-2, 45230000-8, 45330000-9, 45440000-3, 44621000-9, 44622000-6, 44622100-7, 45231000-5, 45231300-8, 45231000-3, 45331000-6, 45331100-7, 45331200-8, 45332000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 380617.04
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa "MALBUD" Zdzisław Detka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szkolna 21/1
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 514030.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 514030.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 654547.70
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.