To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-14
Ogłoszenie nr 510245574-N-2019 z dnia 14-11-2019 r.
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski: Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej o funkcji klubu osiedlowego wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadań inwestycyjnych pn.: o "Miejsce spotkań na Rataja w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego", o "Budowa boiska plażowego wraz z punktem bibliotecznym i pracownią komputerową na terenie Osiedla Zacisze Zębców w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603131-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 63197600000000,
ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich
18,
63-400
Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
062 5822400, 7366241, e-mail
radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl, faks
625 918 206.
Adres strony internetowej (url): www.umostrow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej o funkcji klubu osiedlowego wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadań inwestycyjnych pn.: o "Miejsce spotkań na Rataja w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego", o "Budowa boiska plażowego wraz z punktem bibliotecznym i pracownią komputerową na terenie Osiedla Zacisze Zębców w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WRM.RZP.271.51.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej o funkcji klubu osiedlowego wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadań inwestycyjnych pn.: o "Miejsce spotkań na Rataja w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego", o "Budowa boiska plażowego wraz z punktem bibliotecznym i pracownią komputerową na terenie Osiedla Zacisze Zębców w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego". I. Miejsce wykonywania robót: Inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Rataja 5 w Ostrowie Wielkopolskim nr dz. 9/5, 13 obręb 0138. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9, 2. Inwentaryzacja - załącznik nr 10, 3. Ekspertyza techniczna - załącznik nr 11, 4. Projekt budowlany branże: architektura, konstrukcja, instalacje - załącznik nr 12, 5. Projekt wykonawczy - architektura - załącznik nr 13, 6. Projekt wykonawczy - konstrukcja - załącznik nr 14, 7. Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne - załącznik nr 15, 8. Projekt wykonawczy - instalacje sanitarne - załącznik nr 16, 9. Projekt budowlany - instalacje sanitarne - budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej dla budynku użyteczności publicznej o funkcji klubu osiedlowego "Miejsce spotkań na Rataja" - załącznik nr 17, 10. Projekt wykonawczy - branża sanitarna - przebudowa przyłącza gazowego - załącznik nr 18, 11. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża budowlana) - załącznik nr 19, 12. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża elektryczna) - załącznik nr 20, 13. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża sanitarna) - załącznik nr 21, 14. Dokumenty prawne - załącznik nr 22, 15. Przedmiar robót - Przebudowa istniejącego budynku - załącznik nr 23, 16. Przedmiar robót - Zagospodarowanie terenu - załącznik nr 24. III. Inne wymagania i uwagi. 3.3.1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. 3.3.2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3.3.3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 3.3.4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: 1) w zakresie robót budowlanych: a) roboty rozbiórkowe (rozebranie ścian, demontaż pokrycia dachowego, rozbiórka fragmentu stropu drewnianego, demontaż warstw stropu, posadzek, tynków, instalacji technicznych itp.), b) roboty ziemne wewnątrz budynku wraz z realizacją posadzki na gruncie, c) roboty związane z modernizacją konstrukcji dachu budynku istniejącego (wymiana całkowita drewnianych belek stropowych na nowe), d) roboty związane z wykonaniem stropu żelbetowego (dot. strefy wejściowej), e) roboty betoniarskie i murarskie (zalewanie fundamentów, murowanie ścian, kominów, wylewanie wieńców i stropów), f) roboty związane z nadprożami prefabrykowanymi, g) roboty ciesielskie (wykonanie więźby dachowej wraz z rynnami), h) roboty stolarskie, montaż drzwi i okien oraz schodów, i) roboty związane z wykonaniem tynków, ociepleniem i wykonaniem elewacji, j) roboty związane z wykonaniem balustrad i barierek, k) roboty malarskie na zewnątrz i wewnątrz budynku, l) roboty związane z wykonaniem zagospodarowania terenu (nawierzchnie z kostki brukowej, elementy architektury: altanka, grill, rampa betonowa dla osób niepełnosprawnych, barierki zewnętrzne, ławki, ławy, kosze na śmieci, stojaki na rowery, ogrodzenie, tablica informacyjna), 2) w zakresie robót sanitarnych: a) roboty związane z wykonaniem przyłącza wodociągowego, b) roboty związane z wykonaniem przyłącza kanalizacji sanitarnej, c) roboty związane z wykonaniem przyłącza instalacji gazowej, d) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji wodociągowej, e) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, f) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej, g) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji c.o., h) roboty związane z wykonaniem wentylacji mechanicznej, 3) w zakresie robót elektrycznych: a) roboty związane z wykonaniem instalacji oświetlenia wraz z montażem opraw oświetleniowych, b) roboty związane z wykonaniem tablicy rozdzielczej - rozdzielnica RG, c) roboty związane z wykonaniem instalacji teletechnicznej, d) roboty związane z wykonaniem tablicy rozdzielczej - szafa IT/CCTV (GPD), e) roboty związane z wykonaniem tablicy rozdzielczej - szafa RACK, f) roboty związane z wykonaniem instalacji odgromowej. 3.3.5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 3.3.6. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie: 1) robót budowlanych w następującym zakresie: a) roboty rozbiórkowe (rozebranie ścian, demontaż pokrycia dachowego, rozbiórka fragmentu stropu drewnianego, demontaż warstw stropu, posadzek, tynków, instalacji technicznych itp.), b) roboty ziemne wewnątrz budynku wraz z realizacją posadzki na gruncie, c) roboty związane z modernizacją konstrukcji dachu budynku istniejącego (wymiana całkowita drewnianych belek stropowych na nowe), d) roboty związane z wykonaniem stropu żelbetowego (dot. strefy wejściowej), e) roboty betoniarskie i murarskie (zalewanie fundamentów, murowanie ścian, kominów, wylewanie wieńców i stropów), f) roboty związane z nadprożami prefabrykowanymi, g) roboty ciesielskie (wykonanie więźby dachowej wraz z rynnami), h) roboty stolarskie, montaż drzwi i okien oraz schodów, i) roboty związane z wykonaniem tynków, ociepleniem i wykonaniem elewacji j) roboty związane z wykonaniem balustrad i barierek, k) roboty malarskie na zewnątrz i wewnątrz budynku, l) roboty związane z wykonaniem zagospodarowania terenu (nawierzchnie z kostki brukowej, elementy architektury: altanka, grill, rampa betonowa dla osób niepełnosprawnych, barierki zewnętrzne, ławki, ławy, kosze na śmieci, stojaki na rowery, ogrodzenie, tablica informacyjna), 2) robót sanitarnych w następującym zakresie (instalacje sanitarne): a) roboty związane z wykonaniem przyłącza wodociągowego, b) roboty związane z wykonaniem przyłącza kanalizacji sanitarnej, c) roboty związane z wykonaniem przyłącza instalacji gazowej, d) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji wodociągowej, e) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, f) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej, g) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji c.o., h) roboty związane z wykonaniem wentylacji mechanicznej, 3) robót elektrycznych w następującym zakresie: a) roboty związane z wykonaniem instalacji oświetlenia wraz z montażem opraw oświetleniowych, b) roboty związane z wykonaniem tablicy rozdzielczej - rozdzielnica RG, c) roboty związane z wykonaniem instalacji teletechnicznej, d) roboty związane z wykonaniem tablicy rozdzielczej - szafa IT/CCTV (GPD), e) roboty związane z wykonaniem tablicy rozdzielczej - szafa RACK, f) roboty związane z wykonaniem instalacji odgromowej. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, inwentaryzacji, ekspertyzy technicznej, projektów budowlanych, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i dokumentów prawnych, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 45110000-1, 45120000-4, 45210000-2, 45220000-5, 45260000-7, 45320000-6, 45310000-9, 45330000-9, 45340000-2, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45113000-2, 45111000-8, 45112000-5, 45223000-6, 45223200-8, 45223500-1, 45233000-9, 45233200-1, 45233260-9, 45233300-2, 45261000-4, 45262000-1, 45262500-6, 45262300-4, 45262310-7, 45262321-7, 45311000-0, 45316000-5, 45321000-3, 45324000-4, 45331000-6, 45332000-0, 45333000-0, 45342000-6, 45343000-3, 45421000-4, 45421153-1, 45421146-9, 45421152-4, 45422000-1, 45431000-7, 45432000-4, 45441000-0, 45442000-7, 45442110-1, 45443000-4, 45311000-0, 45312000-7, 45231400-9, 45314310-7, 45316100-6, 44000000-0, 44600000-6, 45200000-9, 45300000-0, 44620000-2, 45230000-8, 45330000-9, 45440000-3, 44621000-9, 44622000-6, 44622100-7, 45231000-5, 45231300-8, 45231000-3, 45331000-6, 45331100-7, 45331200-8, 45332000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
380617.04
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa "MALBUD" Zdzisław Detka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
514030.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Budowa drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wielkopolskim
- zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





