eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków PodhalańskiPoprawa jakości powietrza na terenie Gminy Maków Podhalański poprzez głęboką modernizację budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej - Część pierwsza - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wewnątrz pomieszczeń wraz z przyłączem gazowym.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-13

Ogłoszenie nr 510243870-N-2019 z dnia 13-11-2019 r.

Gmina Maków Podhalański: Poprawa jakości powietrza na terenie Gminy Maków Podhalański poprzez głęboką modernizację budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej - Część pierwsza - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wewnątrz pomieszczeń wraz z przyłączem gazowym.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610252-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
ZADANIE JEST WSPÓŁFINANSOWANE W FORMIE DOTACJI ZE ŚRODKÓW NARODOWEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W WARSZAWIE W RAMACH PROGRAMU "BUDOWNICTWO ENERGOOSZCZĘDNE. CZĘŚĆ 1) ZMNIEJSZENIE ZUŻYCIA ENERGII W BUDOWNICTWIE".


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Maków Podhalański, Krajowy numer identyfikacyjny 55215849630000, ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 874 97 00, e-mail przetargi@makow-podhalanski.pl, faks 33 874 97 51.
Adres strony internetowej (url): www.makow-podhalanski.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.makow-podhalanski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa jakości powietrza na terenie Gminy Maków Podhalański poprzez głęboką modernizację budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej - Część pierwsza - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wewnątrz pomieszczeń wraz z przyłączem gazowym.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GK.271.1.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa jakości powietrza na terenie Gminy Maków Podhalański poprzez głęboką modernizację budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej - Część pierwsza - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wewnątrz pomieszczeń wraz z przyłączem gazowym. 1.1 Zakres prac obejmuje: Zamówienie obejmuje wykonanie prac remontowych w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Makowie Podhalańskim. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr ewidencyjnym nr 666/95. Prace objęte zamówieniem mają na celu poprawę jakości powietrza na terenie Gminy Maków Podhalański poprzez modernizację instalacji centralnego ogrzewania wewnątrz pomieszczeń Biblioteki wraz z wykonaniem kotłowi i przyłączem gazowym. Prace należy wykonać z materiałów o najwyższej jakości, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę nr 624/16, zatwierdzonym projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przepisami techniczno-budowlanymi jak również Pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 744/16. Dokonanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich czynności faktycznych i prawnych wynikających z decyzji o pozwoleniu na budowę oraz z uzgodnień, warunków technicznych, opinii i innych dokumentów dotyczących zadania. 1.2 Podstawowe parametry budynku objętego przedmiotem zamówienia: 1. powierzchnia zabudowy - 491,76 m2 2. powierzchnia użytkowa - 391,71 m2 3. ilość kondygnacji - 1 (jedna) nadziemna i 1 (jedna) podziemna, niepełne podpiwniczenie i nieużytkowe poddasze w przestrzeni dachu 4. kubatura ~ 3 870 m3 6. szerokość - elewacja boczna 16,30 m 7. długość - elewacja podłużna 34,88 m 8. lokalizacja inwestycji - działki o nr ewidencyjnym 7670 jednostka ewidencyjna Maków Podhalański 1.3 Zakres robót obejmuje: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz Pozwoleniu Małopolskiego Konserwatora Zabytków załączonych do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja prowadzonego postępowania może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego, w celu osiągnięcia rezultatów projektu. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne. Przy kalkulacji oferty należy uwzględnić: a. wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z pkt. 5 Pozwolenia nr 744/16 b. wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań oraz sprawdzeń c. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności oraz przepisów bhp. d. prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla pracowników Biblioteki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45330000-9


Dodatkowe kody CPV: 45333000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

ZADANIE JEST WSPÓŁFINANSOWANE W FORMIE DOTACJI ZE ŚRODKÓW NARODOWEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W WARSZAWIE W RAMACH PROGRAMU "BUDOWNICTWO ENERGOOSZCZĘDNE. CZĘŚĆ 1) ZMNIEJSZENIE ZUŻYCIA ENERGII W BUDOWNICTWIE". Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zatrudnienia co najmniej 2 osób w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne na terenie budowy oraz 1 osoby zatrudnionej w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonującego obowiązki Kierownika robót, posiadającego aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności - instalacje sanitarne jak również 1 osoby zatrudnionej w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonującego obowiązki Kierownika budowy, posiadającego aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności - konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i wpisaną na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995 r. również wpisaną do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia przez Wykonawcę wyłonionego w prowadzonej procedurze przetargowej Kierownika budowy i Kierownika robót w niepełnym wymiarze czasu godzin pracy lub na podstawie umowy cywilno-prawnej podpisanej dla realizacji przedmiotowego zadania. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osób na każdym etapie realizacji umowy. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wymaganych przez Zamawiającego, na zasadach wskazanych powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, w wysokości określonej we wzorze umowy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 127150.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma JULKAR Kompleksowe Usługi Budowlane Agnieszka Chromy NIP 5521278657
Email wykonawcy: tomasz.chromy@onet.eu
Adres pocztowy: Budzów 1
Kod pocztowy: 34-211
Miejscowość: Budzów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 153750.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 153750.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153750.27
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 35%

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zatrudnienia co najmniej 2 osób w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne na terenie budowy oraz 1 osoby zatrudnionej w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonującego obowiązki Kierownika robót, posiadającego aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności - instalacje sanitarne jak również 1 osoby zatrudnionej w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonującego obowiązki Kierownika budowy, posiadającego aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności - konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i wpisaną na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995 r. również wpisaną do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane. ZADANIE JEST WSPÓŁFINANSOWANE W FORMIE DOTACJI ZE ŚRODKÓW NARODOWEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W WARSZAWIE W RAMACH PROGRAMU "BUDOWNICTWO ENERGOOSZCZĘDNE. CZĘŚĆ 1) ZMNIEJSZENIE ZUŻYCIA ENERGII W BUDOWNICTWIE".


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.