To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-13
Ogłoszenie nr 510243870-N-2019 z dnia 13-11-2019 r.
Gmina Maków Podhalański: Poprawa jakości powietrza na terenie Gminy Maków Podhalański poprzez głęboką modernizację budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej - Część pierwsza - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wewnątrz pomieszczeń wraz z przyłączem gazowym.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 610252-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
ZADANIE JEST WSPÓŁFINANSOWANE W FORMIE DOTACJI ZE ŚRODKÓW NARODOWEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W WARSZAWIE W RAMACH PROGRAMU "BUDOWNICTWO ENERGOOSZCZĘDNE. CZĘŚĆ 1) ZMNIEJSZENIE ZUŻYCIA ENERGII W BUDOWNICTWIE".
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Maków Podhalański, Krajowy numer identyfikacyjny 55215849630000,
ul. Szpitalna
3,
34-220
Maków Podhalański, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
33 874 97 00, e-mail
przetargi@makow-podhalanski.pl, faks
33 874 97 51.
Adres strony internetowej (url): www.makow-podhalanski.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.makow-podhalanski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa jakości powietrza na terenie Gminy Maków Podhalański poprzez głęboką modernizację budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej - Część pierwsza - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wewnątrz pomieszczeń wraz z przyłączem gazowym.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GK.271.1.9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa jakości powietrza na terenie Gminy Maków Podhalański poprzez głęboką modernizację budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej - Część pierwsza - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wewnątrz pomieszczeń wraz z przyłączem gazowym. 1.1 Zakres prac obejmuje: Zamówienie obejmuje wykonanie prac remontowych w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Makowie Podhalańskim. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr ewidencyjnym nr 666/95. Prace objęte zamówieniem mają na celu poprawę jakości powietrza na terenie Gminy Maków Podhalański poprzez modernizację instalacji centralnego ogrzewania wewnątrz pomieszczeń Biblioteki wraz z wykonaniem kotłowi i przyłączem gazowym. Prace należy wykonać z materiałów o najwyższej jakości, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę nr 624/16, zatwierdzonym projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przepisami techniczno-budowlanymi jak również Pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 744/16. Dokonanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich czynności faktycznych i prawnych wynikających z decyzji o pozwoleniu na budowę oraz z uzgodnień, warunków technicznych, opinii i innych dokumentów dotyczących zadania. 1.2 Podstawowe parametry budynku objętego przedmiotem zamówienia: 1. powierzchnia zabudowy - 491,76 m2 2. powierzchnia użytkowa - 391,71 m2 3. ilość kondygnacji - 1 (jedna) nadziemna i 1 (jedna) podziemna, niepełne podpiwniczenie i nieużytkowe poddasze w przestrzeni dachu 4. kubatura ~ 3 870 m3 6. szerokość - elewacja boczna 16,30 m 7. długość - elewacja podłużna 34,88 m 8. lokalizacja inwestycji - działki o nr ewidencyjnym 7670 jednostka ewidencyjna Maków Podhalański 1.3 Zakres robót obejmuje: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz Pozwoleniu Małopolskiego Konserwatora Zabytków załączonych do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja prowadzonego postępowania może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego, w celu osiągnięcia rezultatów projektu. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne. Przy kalkulacji oferty należy uwzględnić: a. wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z pkt. 5 Pozwolenia nr 744/16 b. wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań oraz sprawdzeń c. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności oraz przepisów bhp. d. prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla pracowników Biblioteki.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45330000-9
Dodatkowe kody CPV: 45333000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
ZADANIE JEST WSPÓŁFINANSOWANE W FORMIE DOTACJI ZE ŚRODKÓW NARODOWEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W WARSZAWIE W RAMACH PROGRAMU "BUDOWNICTWO ENERGOOSZCZĘDNE. CZĘŚĆ 1) ZMNIEJSZENIE ZUŻYCIA ENERGII W BUDOWNICTWIE". Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zatrudnienia co najmniej 2 osób w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne na terenie budowy oraz 1 osoby zatrudnionej w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonującego obowiązki Kierownika robót, posiadającego aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności - instalacje sanitarne jak również 1 osoby zatrudnionej w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonującego obowiązki Kierownika budowy, posiadającego aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności - konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i wpisaną na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995 r. również wpisaną do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia przez Wykonawcę wyłonionego w prowadzonej procedurze przetargowej Kierownika budowy i Kierownika robót w niepełnym wymiarze czasu godzin pracy lub na podstawie umowy cywilno-prawnej podpisanej dla realizacji przedmiotowego zadania. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osób na każdym etapie realizacji umowy. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wymaganych przez Zamawiającego, na zasadach wskazanych powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, w wysokości określonej we wzorze umowy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
127150.39
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma JULKAR Kompleksowe Usługi Budowlane Agnieszka Chromy NIP 5521278657
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
153750.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 35% IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zatrudnienia co najmniej 2 osób w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne na terenie budowy oraz 1 osoby zatrudnionej w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonującego obowiązki Kierownika robót, posiadającego aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności - instalacje sanitarne jak również 1 osoby zatrudnionej w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonującego obowiązki Kierownika budowy, posiadającego aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności - konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i wpisaną na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995 r. również wpisaną do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane. ZADANIE JEST WSPÓŁFINANSOWANE W FORMIE DOTACJI ZE ŚRODKÓW NARODOWEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W WARSZAWIE W RAMACH PROGRAMU "BUDOWNICTWO ENERGOOSZCZĘDNE. CZĘŚĆ 1) ZMNIEJSZENIE ZUŻYCIA ENERGII W BUDOWNICTWIE". |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii oraz pompy ciepła w budynku Miejskiego Domu Kultury w Człuchowie, w którym prowadzi działalność statutową Ochotnicza Straż Pożarna
- Wykonanie otworu rozpoznawczo - eksploatacyjnego nr 4 mającego na celu ujęcie wód podziemnych dla potrzeb wodociągu gminnego na gruntach miejscowości Nowa Kubra
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Opocznie
- Przebudowa i remont pomieszczeń wysokiego parteru oraz II piętra w budynku przychodni specjalistycznej w celu utworzenia oddziału rehabilitacji dla dorosłych
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy Inowrocław - etap II
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.