eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczPrzegląd, konserwacja i serwis drzwi przeciwpożarowych, drzwi automatycznych z napędem oraz naprawa rolet okiennych, drzwi PCV oraz aluminiowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-13

Ogłoszenie nr 510243733-N-2019 z dnia 13-11-2019 r.

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy: Przegląd, konserwacja i serwis drzwi przeciwpożarowych, drzwi automatycznych z napędem oraz naprawa rolet okiennych, drzwi PCV oraz aluminiowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 601595-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 11260740000000, ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 525 854 304, e-mail zamowienia@jurasza.pl, faks 525 854 076.
Adres strony internetowej (url): www.jurasza.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przegląd, konserwacja i serwis drzwi przeciwpożarowych, drzwi automatycznych z napędem oraz naprawa rolet okiennych, drzwi PCV oraz aluminiowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NLZ.2019.271.53

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: Przedmiotem zamówienia jest przegląd, konserwacja i serwis drzwi przeciwpożarowych, drzwi automatycznych z napędem oraz naprawa rolet okiennych, drzwi PCV oraz aluminiowych zgodnie z załącznikiem nr 2 (tj. formularz cenowy), 2a (tj. formularz właściwości-dotyczy części 1), 2b (tj. formularz właściwości-dotyczy części 2) oraz 2c (tj. formularz właściwości-dotyczy części 3) do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ, zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i dotyczące go wymagania zawarte są w załączniku nr 2 i 2a-2c do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 niepodzielne części, dla których Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda oferta winna być pełna, kompletna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 oraz formularzu wymagań stanowiącym załączniki nr 2a-2c, jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej specyfikacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 44221220-3


Dodatkowe kody CPV: 44221000-5, 50700000-2, 50710000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przegląd, konserwacja i serwis drzwi automatycznych Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. Dr Antoniego Jurasza w Bydgoszczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 180000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Elektro-Styl
Email wykonawcy: piotr.skalski@elektro-styl.com
Adres pocztowy: Lutoryż 132, 36-040 Boguchwała
Kod pocztowy: 36-040
Miejscowość: Boguchwała
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72274.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72274.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72274.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Czas usunięcia usterki/awarii w trybie serwisu ciągłego (liczony od momentu zgłoszenia):30 dni kalendarzowych - 0 pkt.,20 dni kalendarzowych - 5 pkt.,15 dni kalendarzowych-10 pkt.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Świadczenie usług polegających na wykonaniu przeglądu drzwi przeciwpożarowych, ich konserwacji wraz z naprawą

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 105000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BAU-KONTROL
Email wykonawcy: andrzej@mtmi.pl
Adres pocztowy: ul. J. Slowackiego 106/2 87-100 Toruń
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 125749.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 125749.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125749.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Okres gwarancji liczony od dnia przyjęcia przez Zamawiającego stosownej faktury VAT wystawionej zgodnie z zapisami umowy:gwarancja 24 mies.- 5 pkt., gwarancja 12 mies.-0 pkt.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Świadczenie usług polegających na naprawie rolet okiennych oraz okien i drzwi pcv i aluminiowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spec Serwis Paweł Tracz
Email wykonawcy: spec-serwis11@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Jałowocowa 20, 86-065 Łochowo
Kod pocztowy: 86-065
Miejscowość: Łochowo
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 58560.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 58560.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58560.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Gwarancja na wykonanie usługi: Gwarancja 24 mies.-5 pkt., Gwarancja 12 mies.-0 pkt Czas realizacji usługi (liczony od momentu zgłoszenia do zakończenia realizacji usługi):15 dni roboczych - 0 pkt., 10 dni roboczych - 5 pkt., 7 dni roboczych - 10 pkt., 5 dni roboczych - 15 pkt


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.