To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-13
Ogłoszenie nr 510243733-N-2019 z dnia 13-11-2019 r.
Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy: Przegląd, konserwacja i serwis drzwi przeciwpożarowych, drzwi automatycznych z napędem oraz naprawa rolet okiennych, drzwi PCV oraz aluminiowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 601595-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 11260740000000,
ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie
9,
85-094
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
525 854 304, e-mail
zamowienia@jurasza.pl, faks
525 854 076.
Adres strony internetowej (url): www.jurasza.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przegląd, konserwacja i serwis drzwi przeciwpożarowych, drzwi automatycznych z napędem oraz naprawa rolet okiennych, drzwi PCV oraz aluminiowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NLZ.2019.271.53
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:: Przedmiotem zamówienia jest przegląd, konserwacja i serwis drzwi przeciwpożarowych, drzwi automatycznych z napędem oraz naprawa rolet okiennych, drzwi PCV oraz aluminiowych zgodnie z załącznikiem nr 2 (tj. formularz cenowy), 2a (tj. formularz właściwości-dotyczy części 1), 2b (tj. formularz właściwości-dotyczy części 2) oraz 2c (tj. formularz właściwości-dotyczy części 3) do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ, zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i dotyczące go wymagania zawarte są w załączniku nr 2 i 2a-2c do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 niepodzielne części, dla których Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda oferta winna być pełna, kompletna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 oraz formularzu wymagań stanowiącym załączniki nr 2a-2c, jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej specyfikacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44221220-3
Dodatkowe kody CPV: 44221000-5, 50700000-2, 50710000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przegląd, konserwacja i serwis drzwi automatycznych Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. Dr Antoniego Jurasza w Bydgoszczy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
180000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elektro-Styl
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
72274.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Czas usunięcia usterki/awarii w trybie serwisu ciągłego (liczony od momentu zgłoszenia):30 dni kalendarzowych - 0 pkt.,20 dni kalendarzowych - 5 pkt.,15 dni kalendarzowych-10 pkt. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Świadczenie usług polegających na wykonaniu przeglądu drzwi przeciwpożarowych, ich konserwacji wraz z naprawą |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
105000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BAU-KONTROL
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
125749.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Okres gwarancji liczony od dnia przyjęcia przez Zamawiającego stosownej faktury VAT wystawionej zgodnie z zapisami umowy:gwarancja 24 mies.- 5 pkt., gwarancja 12 mies.-0 pkt. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Świadczenie usług polegających na naprawie rolet okiennych oraz okien i drzwi pcv i aluminiowych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spec Serwis Paweł Tracz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
58560.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Gwarancja na wykonanie usługi: Gwarancja 24 mies.-5 pkt., Gwarancja 12 mies.-0 pkt Czas realizacji usługi (liczony od momentu zgłoszenia do zakończenia realizacji usługi):15 dni roboczych - 0 pkt., 10 dni roboczych - 5 pkt., 7 dni roboczych - 10 pkt., 5 dni roboczych - 15 pkt |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera oraz na terenie zewnętrznym.
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Dostawa rezerwy wyposażenia ratownika na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy II post.
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja en. elektrycznej w obiektach ZSCKR w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- "Dostosowanie do wymogów p.poż. budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62" - ETAP I
- Prace remontowo - budowlane w budynku przy al. Jana Pawła II 188 w Krakowie
- Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji w zakresie robót elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- ZP/2025/000630 Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu w 2026r.
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





