eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa elementów wyposażenia scenicznego - kabuki, udzielanego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP



Ogłoszenie z dnia 2019-11-12

Ogłoszenie nr 510242940-N-2019 z dnia 12-11-2019 r.

Opera Wrocławska: Dostawa elementów wyposażenia scenicznego - kabuki, udzielanego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Opera Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 27894200000000, ul. ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 708 800, e-mail marzena.malinowska@opera.wroclaw.pl, faks 813 708 852.
Adres strony internetowej (url): www.opera.wroclaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa elementów wyposażenia scenicznego - kabuki, udzielanego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/ZWR/19/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA / POTRZEB OPERY Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 zestawu zrzutowego do kabuki i kurtyn scenicznych na potrzeby Opery Wrocławskiej zgodnie z poniższą specyfikacją . Dostarczane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nie powystawowe, nieregenerowane, kompletne, oznakowane znakiem CE, a także posiadać niezbędne instrukcje i gwarancje. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wykonując przedmiot umowy kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi (w języku polskim lub angielskim). Wszystkie urządzenia składające się na przedmiot zamówienia powinny spełniać wymogi określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dot. prawa dopuszczenia dostosowania i używania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do używania. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w/w dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres minimalny wynoszący 24 miesięcy. Warunki wykonywania gwarancji szczegółowo zostały określone we Wzorze umowy -załącznik nr 5 do SIWZ W cenie oferty Wykonawca winien uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do dostarczenia i uruchomienia przedmiotu zamówienia, o których mowa powyżej oraz w w/w. załącznikach oraz poniższą specyfikacją: Zestaw urządzeń do automatycznego zrzutu kurtyn przy użyciu protokołu DMX W skład zestawu wchodzi: 1 sztuka: Podstawowy układ sterowania o parametrach: Możliwość obsługi do min. 20 zespołów - zaczepów 2 krokowy system odczepiania zapobiegający przypadkowemu zrzuceniu kurtyn Adresowanie DMX 1 sztuka czujnik awarii zasilania 13 sztuk zespołu zrzutowego o parametrach: Łatwy i szybki montaż Robocze diody LED Zaciski magnetyczne Dodatkowe wyposażenie zestawu: Okablowanie do układu sterującego oraz zespołów zrzutowych, min 30m Obejmy do mocowania systemów zrzutowych na sztankiecie scenicznym

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44.51.00.00 - Narzędzia


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13291.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tuchler Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@tuchler.pl
Adres pocztowy: ul. Staniewicka 18
Kod pocztowy: 03-310
Miejscowość: Waszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27908.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27908.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27908.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione; W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pod numerem ZP/PN/ 14/2019 oraz ZP/PN/10/2019 w podziale na części ( część nr 2) w obu postępowaniach nie wpłynęła żadna oferta. Wobec faktu, że zadanie to jest ujęte w projekcie dofinansowanym w ramach Infrastruktury Kultury w roku 2019 r. nie celowym jest dalsze wszczynanie postpowania w trybie podstawowym. Na rynku istnieje wykonawca, który może dostarczyć przedmiot zamówien

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.