Ogłoszenie z dnia 2019-11-12
Ogłoszenie nr 510242271-N-2019 z dnia 12-11-2019 r.
1 Regionalna Baza Logistyczna: Dostawa zestawu sprzętu nurkowego NURPAK - 04
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
1 Regionalna Baza Logistyczna, Krajowy numer identyfikacyjny 32092740400000,
ul. ul. Ciasna
7,
78-601
Wałcz, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
26 1472184, e-mail
1rblog.szp@ron.mil.pl, faks
26 1472184.
Adres strony internetowej (url): https://1rblog.wp.mil.pl/pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawu sprzętu nurkowego NURPAK - 04
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):108/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu sprzętu nurkowego NURPAK-04 w ilości 21 kompletów. Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w "Danych uzupełniających" na dostawę zestawu sprzętu nurkowego NURPAK-04 stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1÷3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek wykazania, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Na potwierdzenie, że oferowany w pozycjach 1, 2, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 14, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 27 i 29 zestawu przedmiot zamówienia jest równoważny Zamawiający zażąda dokumentu określonego w Rozdziale IX ust. 2. System zarządzania jakością Wykonawcy musi spełniać wymagania zawarte w AQAP 2110 wydanie D wersja 1.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 37400000-2
Dodatkowe kody CPV: 37412240-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
578760.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OCEAN-TECH Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
718074.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Usługa - wykonywanie badań profilaktycznych (wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz wystawianie orzeczeń lekarskich w 2026 r.)
- Zakup agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych dla Gminy Wałcz i jednostek organizacyjnych w roku 2026
- Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu w ich miejscu zamieszkania w roku 2026
- Remont ulicy Lipowej w m. Szwecja
- Dostawa sprzętu AGD oraz termosów do transportowania i przechowywania potraw.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do Szkoły w Strzeszkowicach Dużych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Doposażenie Miasta Łaskarzew w sprzęt ratowniczy i techniczny w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa sprzętu nurkowego
- Dostawa materiałów szkoleniowych dla policjantów garnizonu dolnośląskiego.
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





