eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska PorębaREMONT ODCINKA DROGI GMINNEJ UL. 1MAJA W SZKLARSKIEJ PORĘBIE NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KASPROWICZA DO SKRZYŻOWANIA Z UL. KOŁŁĄTAJA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-12

Ogłoszenie nr 510241797-N-2019 z dnia 12-11-2019 r.

Miasto Szklarska Poręba: REMONT ODCINKA DROGI GMINNEJ UL. 1MAJA W SZKLARSKIEJ PORĘBIE NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KASPROWICZA DO SKRZYŻOWANIA Z UL. KOŁŁĄTAJA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605122-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Szklarska Poręba, Krajowy numer identyfikacyjny 23082164100000, ul. Granitowa 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 547 700, e-mail sekretariat@szklarskaporeba.pl, faks 757 547 724.
Adres strony internetowej (url): www.szklarskaporeba.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT ODCINKA DROGI GMINNEJ UL. 1MAJA W SZKLARSKIEJ PORĘBIE NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KASPROWICZA DO SKRZYŻOWANIA Z UL. KOŁŁĄTAJA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont odcinka drogi gminnej ul. 1Maja na odcinku od skrzyżowania z ul. Kasprowicza do skrzyżowania z ul. Kołłątaja, polegający na wymianie istniejącego kanału deszczowego PH 300 ( 510m) i z PH 160 ( 45m) wraz ze studniami rewizyjnymi (17 sztuk) oraz wpustami ulicznymi (19 sztuk), odtworzeniu konstrukcji nawierzchni po przekopach, frezowaniu istniejącej nawierzchni ograniczonej krawężnikami betonowymi wyniesionymi 12 cm ponad nawierzchnię, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20cm po zagęszczeniu (645m 2), warstwy wiążącej grub.7cm po zagęszczeniu (645m 2), wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr.5cm po zagęszczeniu ( 3 470m2) , częściowej wymianie krawężnika (460 m). Obszar oddziaływania inwestycji ogranicza się do dz. 331/3, 372 AM-5, 712 AM-9 obr.0006, 17,28/1 AM-2 obr. 0007. Stan istniejący ulicy: Ulica zakwalifikowana jest do kategorii dróg gminnych i klasy technicznej L. Posiada jezdnię szerokości średnio 5,80 m o nawierzchni z betonu asfaltowego. Stan techniczny- niedostateczny. Występują liczne spękania i ubytki w wierzchniej warstwie. Analiza uszkodzeń nie wskazuje na utratę nośności konstrukcji i konieczność rozebrania oraz wykonania nowej. Warunki geotechniczne: górną warstwę grubości około 0,5 ÷ 1,0 m stanowią zwietrzeliny i pospółki gliniaste z domieszką rumoszu skalnego i głazów; poniżej znajduje się warstwa stropowa skał granitowych oraz głazy wymieszane ze zwietrzeliną granitu. Warunki geotechniczne określa się jako proste, a obiekt zalicza się do pierwszej kategorii geotechnicznej. W pasie drogowym zlokalizowane są sieci (niezwiązane z funkcjonowaniem drogi): elektroenergetyczna, gazowa, wodociąg, kanalizacja sanitarna, sieć teletechniczna. Teren, przez który przebiega ulica znajduje się na obszarze m. Szklarska Poręba, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A/1815/611/J decyzja z 26.02.1980r. W razie powstania konieczności - nadzór archeologiczny prowadzony przez uprawnionego archeologa jest kosztem Zamawiającego jak również jego zapewnienie leży po stronie Zamawiającego Projektowane przekroje konstrukcyjne: - frezowanie nawierzchni średnio na głębokość 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 5 cm odtworzenie nawierzchni po przekopach: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 5 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 7 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 20 cm - warstwa gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 1,5 MPa gr. 10 cm. Organizacja zamiennego ruchu tymczasowego leży w zakresie przedmiotu zamówienia i obowiązku opracowania po stronie wykonawcy. 2. Powyższy zakres ma charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdz. III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową. 3.Stosownie do treści art. 29 ust.3a upzp, Zamawiający żąda zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, t. j. : pracownicy fizyczni - wszyscy robotnicy budowlani wykonujący roboty na budowie w zakresie robót rozbiórkowych, prac ziemnych wykonywanych ręcznie, robót związanych z wykonaniem ław pod krawężniki, wbudowaniem krawężników. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący powyższe czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy operatorów wynajętego sprzętu i urządzeń świadczących usługi ziemne, frezowania , rozścielania mas bitumicznych, transportowe, geodezyjne oraz osób posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4.Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla całego przedmiotu zamówienia - minimum 60 miesięcy. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad i usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233123-7


Dodatkowe kody CPV: 45233142-6, 45233252-0, 45232130-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 750417.91
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JELTECH sp. z o.o.
Email wykonawcy: justyna@jeltech.pl
Adres pocztowy: Cypriana Norwida 3
Kod pocztowy: 58-573
Miejscowość: Piechowice
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1094644.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 998975.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1468479.84
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 70%

IV.8) Informacje dodatkowe:

Planowana część zamówienia do powierzenia Podwykonawcy: roboty ziemne i kanalizacja deszczowa


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.