To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-07
Ogłoszenie nr 510240293-N-2019 z dnia 07-11-2019 r.
Muzeum Narodowe w Gdańsku: Przebudowa budynku kotłowni wraz ze zmianą sposobu użytkowania na zaplecze techniczno-usługowe Muzeum Hymnu Narodowego w Będominie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 600226-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Narodowe w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 27666000000000,
ul. ul. Toruńska
1,
80-822
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
058 301 70 61, e-mail
info@muzeum.narodowe.gda.pl, faks
(058) 301 11 25.
Adres strony internetowej (url): www.mng.gda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku kotłowni wraz ze zmianą sposobu użytkowania na zaplecze techniczno-usługowe Muzeum Hymnu Narodowego w Będominie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/DIM/Rb/18/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku kotłowni wraz ze zmianą sposobu użytkowania na zaplecze techniczno-usługowe Muzeum Hymnu Narodowego w Będominie. 1. Budynek zlokalizowany jest na terenie działki nr 289/1, 289/6 obr.Rekownica. Zamówienie ma zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) (załącznik nr 6) i decyzją pozwolenia na budowę nr: AB 6740.940.15.3.2016 z dnia 10.02.2016r. wydaną przez Starostę Kościerskiego (załącznik nr 7). Realizacja przedmiotu umowy będzie polegała w szczególności na: wykonaniu przebudowy części budynku kotłowni w zakresie wyburzeń, wykonaniu nowych ścian, posadzek, podziału pomieszczeń, wykonaniu instalacji wentylacyjnej, wodociągowej, sanitarnej, elektrycznej, nowych okładzin ścian, sufitów, posadzek, nowej stolarki drzwiowej, montażu nowej armatury sanitarnej - szczegółowy zakres w załącznikach nr 10_a - 10_d. 2. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie na podstawie: 2.1. przedmiarów robót - załączniki nr 10_a - 10_d, 2.2. pozwolenia na budowę ,projektu architektoniczno-budowlanego - załącznik nr 7, 7-a - 7_t, 2.3. projektu wykonawczego - załącznik nr 8_a1 - 8_d5, 2.4. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, wykonanych przez firmę: RESTUDIO sp. z o.o. 80-247 Gdańsk, ul. Sobótki 11a/6 - załączniki 6_a - 6_t, 3. Zakres robót, którego wykonanie polegałoby na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) obejmuje wszystkie czynności na terenie budowy składające się na wykonanie robót rozbiórkowych, konstrukcyjnych, wykończeniowych i instalacyjnych (instalacje sanitarne, instalacje elektryczne) wymienione w przedmiarze robót - załącznik nr 10 do SIWZ. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga: 3.1. aby, najpóźniej przed zawarciem umowy, Wykonawca przekazał Zamawiającemu: oświadczenie o spełnieniu wymogu, o którym mowa w ust. 13 tj. iż osoba/osoby wykonujące czynności, wymienione w ust. 3 związane z przedmiotowym zamówieniem będą zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy ma prawo do zweryfikowania oświadczenia Wykonawcy dotyczących formy zatrudnienia osób, w tym celu jest w szczególności uprawniony do zwrócenia się do właściwego inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. 3.2. zobowiązania podwykonawców lub dalszych podwykonawców do tego, aby czynności wymienione w ust. 3 były wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione przez nich na podstawie umowy o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45111230-9, 45111300-1, 45421000-4, 45112000-5, 45223500-1, 45200000-9, 45262100-2, 45262300-4, 45262520-2, 45300000-0, 45320000-6, 45321000-3, 45332000-3, 45330000-9, 45331100-7, 45331200-8, 45410000-4, 45400000-1, 45422000-1, 45430000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
380000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Bolek i Lolek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
666763.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- DOSTAWA SPRZĘTU IT W POSTACI KOMPUTERÓW STACJONARNYCH I MONITORÓW NA POTRZEBY KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU
- Dostawa kabli światłowodowych do rozbudowy sieci TASK
- Usunięcie wad odbiorowych i gwarancyjnych wykonanych robót budowlanych dot. termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Gojawiczyńskiej 10 w Gdańsku - (Część nr 2)
- Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Dostawa wraz z transportem czasopism zagranicznych dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego na 2026 r.
- Usługa wywozu nieczystości stałych z 10 jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku komunalnego położonego przy ul. Narutowicza 2/4 w Poddębicach na lokale mieszkaniowe i socjalne oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej miasta Poddębice.
- Dokończenie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pt. Modernizacja żłobka nr 26 przy ul. Wapowskiego 1
- Przebudowa ulicy Słonecznej w miejscowości Konopnica
- Przebudowa ulicy Szkolnej, ulicy Kolejowej i ulicy Warmińskiej w Baniach Mazurskich
- Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku Banie Mazurskie - Zakałcze Wielkie
- Remont wielofunkcyjnego kompleksu boisk Orlik 2012 w Pokoju
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





