eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (wraz z wykonaniem wizualizacji zagospodarowania terenu, wykonaniem wizualizacji przykładowych pomieszczeń oraz wykonanie Zbiorczego Zestawienia Kosztów), a także przeprowadzenie konsultacji społecznych dla realizacji zadania inwestycyjnego na terenie dzielnicy Białołęka oraz Wawer tj. 2 nowych obiektów budowlanych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-07

Ogłoszenie nr 510239266-N-2019 z dnia 07-11-2019 r.

Miasto Stołeczne Warszawa: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (wraz z wykonaniem wizualizacji zagospodarowania terenu, wykonaniem wizualizacji przykładowych pomieszczeń oraz wykonanie Zbiorczego Zestawienia Kosztów), a także przeprowadzenie konsultacji społecznych dla realizacji zadania inwestycyjnego na terenie dzielnicy Białołęka oraz Wawer tj. 2 nowych obiektów budowlanych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598257-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa, Krajowy numer identyfikacyjny 01525964000000, ul. Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 4431400, e-mail mkaras@um.warszawa.pl, faks +48 22 4431402.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (wraz z wykonaniem wizualizacji zagospodarowania terenu, wykonaniem wizualizacji przykładowych pomieszczeń oraz wykonanie Zbiorczego Zestawienia Kosztów), a także przeprowadzenie konsultacji społecznych dla realizacji zadania inwestycyjnego na terenie dzielnicy Białołęka oraz Wawer tj. 2 nowych obiektów budowlanych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/IJ/271/II-160/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) wraz z wykonaniem wizualizacji zagospodarowania terenu, wykonaniem wizualizacji przykładowych pomieszczeń oraz wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów oraz przeprowadzenie konsultacji społecznych dla realizacji zadania polegającego na budowie nowego obiektu/nowych obiektów wraz z zagospodarowaniem terenu, uwzględniającego/ uwzględniających następujące funkcje: Centrum Aktywności Międzypokoleniowej (CAM) z domem dziennego pobytu dla ok. 30 seniorów, placówka wsparcia dla ok. 30 osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną ze sprzężeniami i autyzmem (tzw. środowiskowy dom samopomocy), placówka opieki nad dziećmi w wieku 1-3 lat (żłobek dla 150 dzieci), w tym: 1)przeprowadzenie procesu konsultacji społecznych dotyczących budowy na dwóch nieruchomościach wskazanych przez Zamawiającego nowych budynków wielofunkcyjnych. Konsultacje społeczne należy rozumieć jako proces dialogu składający się z akcji informacyjnej, zbierania uwag w dwóch formach (otwarte spotkanie z mieszkańcami oraz warsztat projektowy prowadzący do wypracowania propozycji i rozwiązań) oraz podsumowania ich w postaci raportu; 2) opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej także jako PFU) dla w/w zamierzenia inwestycyjnego; 3) wykonanie wizualizacji docelowego zagospodarowania terenu działki objętej projektowaniem, uwzględniającej usytuowanie budynku/-ów, dojścia i dojazdy do budynku/-ów, parkingi terenowe, zieleń zorganizowaną, tereny rekreacyjne dedykowane odbiorcom poszczególnych funkcji w budynku, miejsce gromadzenia odpadów komunalnych (śmietnik). Wizualizację docelowego zagospodarowania działki objętej projektowaniem należy przedstawić w formie realistycznego rysunku/zdjęcia w widoku z lotu ptaka i widoku od strony głównego wejścia/wejść na teren nieruchomości; 4) wykonanie wizualizacji przykładowych pomieszczeń o zróżnicowanym przeznaczeniu, jakie będą usytuowane w Centrum Aktywności Międzypokoleniowym (dalej także jako CAM) z domem dziennego pobytu dla seniorów, w placówce wsparcia dla osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną ze sprzężeniami i autyzmem (dalej także jako Środowiskowy Dom Samopomocy), w placówce opieki nad dzieckiem w wieku 1-3 lat (w żłobku), tj. dla domu dziennego pobytu i środowiskowego domu samopomocy wizualizację stołówki, sali klubokawiarni, sali komputerowej, sali zajęć plastycznych, sali ćwiczeń i prowadzenia rehabilitacji, szatni, sanitariatu dla osób poruszających się na wózkach, łazienki z natryskiem, recepcji, sali zajęć kulinarnych; dla żłobka wizualizację pokoju zabaw, sanitariatu, szatni, pokoju biurowego; 5) wykonanie Zbiorczego Zestawienia Kosztów prac projektowych, planowanych kosztów robót budowlanych, kosztów pierwszego wyposażenia określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym,o którym mowa w pkt.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71221000-3


Dodatkowe kody CPV: 71240000-2, 71400000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego oraz przeprowadzenie konsultacji społecznych dla zadania inwestycyjnego polegającego na budowie obiektu/obiektów na działce o nr. ewidencyjnym 41/4 z obrębu 40306 położonej w Warszawie przy ul. Ceramicznej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: A2P2 Architecture & Planning Monika Arczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wassowskiego 12
Kod pocztowy: 80-225
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 122385
Oferta z najniższą ceną/kosztem 122385
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 122385
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego oraz przeprowadzenie konsultacji społecznych dla zadania inwestycyjnego polegającego na budowie obiektu/obiektów na działce o nr. ewidencyjnym 7/1 z obrębu 3-11-44 położonej w Warszawie pomiędzy ul. Patriotów a ul. Mrówczą, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: A2P2 Architecture & Planning Monika Arczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wassowskiego 12
Kod pocztowy: 80-225
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 122385
Oferta z najniższą ceną/kosztem 122385
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 122385
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.