eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzODBIÓR, TRANSPORT, UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH, POKONSUMPCYJNYCH I ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH - SPRAWA NR 83/2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-06

Ogłoszenie nr 510239008-N-2019 z dnia 06-11-2019 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: ODBIÓR, TRANSPORT, UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH, POKONSUMPCYJNYCH I ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH - SPRAWA NR 83/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606817-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Administratorem danych osobowych uczestników postępowania przetargowego jest 13 WOG.


I. 1) NAZWA I ADRES:

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ODBIÓR, TRANSPORT, UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH, POKONSUMPCYJNYCH I ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH - SPRAWA NR 83/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

83/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbioru transportu, utylizacji odpadów medycznych, pokonsumpcyjnych i odpadów niebezpiecznych na rzecz 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu, według zadań następująco: ? Zadanie nr 1: Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*, ? Zadanie nr 2:. Odbiór transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08. ? Zadanie nr 3:. Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych o kodzie 17 02 04*. 2. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodach 18 01 03* oraz 18 01 09, 18 01 10* (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów - Dz. U. z 2014 r., poz. 1923 t.j.), powstałych wskutek diagnozowania, leczenia oraz profilaktyki medycznej wytwarzanych w ambulatoriach oraz miejscach udzielania świadczeń: ? Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Bema, Grudziądz, ? Jednostka Wojskowa 1109 - ul. Hallera, Grudziądz, ? Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - m. Grupa k/Grudziądza, przy ul. Dworcowej, ? Jednostka Wojskowa 3537 - ul. Czwartaków 1, Brodnica, ? Jednostka Wojskowa 3136 - Al. 3 Maja 4, Chełmno, 2) Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych to : rok 2019 - szacowana ilość odbioru odpadów ze wszystkich ambulatoriów to 10 kg o kodzie 18 01 03* rok 2020 - ok. 124,5 kg/rok, tj.: - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy ul. Al. 3 - go Maja 4: * 18 01 03 * - ok. 30 kg/rok - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1: * 18 01 03* - ok. 20 kg/rok * 18 01 09 - ok. 5 kg/rok - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera 60: * 18 01 03 * - ok. 15 kg/rok - ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu, przy ul. Bema: * 18 01 03 * - ok. 20 kg/rok * 18 01 09 - ok. 2 kg/rok - ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, przy ul. Dworcowej oraz 2 gabinety dentystyczne (Grudziądz, ul. Bema oraz Grupa, ul. Dworcowa) * 18 01 03* -ok. 30 kg/rok * 18 01 09* - ok. 2 kg/rok * 18 01 10* - ok. 0,5 kg/rok rok 2021 - do 30 listopada ok. 124,5 kg/rok tj.: - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy ul. Al. 3 - go Maja 4: * 18 01 03 * - ok. 30 kg/rok - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1: * 18 01 03* - ok. 20 kg/rok * 18 01 09 - ok. 5 kg/rok - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera 60: * 18 01 03 * - ok. 15 kg/rok - ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu, przy ul. Bema: * 18 01 03 * - ok. 20 kg/ rok * 18 01 09 - ok. 2 kg/rok - ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, przy ul. Dworcowej oraz 2 gabinety dentystyczne (Grudziądz, ul. Bema oraz Grupa, ul. Dworcowa) * 18 01 03* -ok. 30 kg/rok * 18 01 09* - ok. 2 kg/rok * 18 01 10* - ok. 0,5 kg/rok Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami prognozowanymi. Rzeczywista ilość odpadów gromadzonych do odbioru wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. 3) Wykonawca odbierać będzie odpady raz w miesiącu z wyżej wymienionych miejsc w godzinach 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku), od 7:30 - 12:00 (w piątki). 4) Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów, w postaci Karty Przekazania Odpadu (osobno na każde ambulatorium), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r., poz. 819 t.j.) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, a także Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2019 r. poz. 701 t.j.). oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi z dnia 5 października 2017 r. (Dz.U z 2017 r., poz. 1975 t.j.). Jednocześnie wraz z kartą przekazania odpadów medycznych, będzie zobowiązany dostarczyć dokument potwierdzający unieszkodliwienie odpadów medycznych w województwie kujawsko - pomorskim. 5) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsca powstawania odpadów medycznych w pojemniki 2 i 3 litrowe wraz z odpowiednimi workami do gromadzenia odpadów medycznych przez cały okres trwania umowy w ilości: ? 12 pojemników o poj. 2l w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, Al. 3 - go Maja 4, ? 12 pojemników o poj. 3l w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, ul. Czwartaków 1, ? 12 pojemników o poj. 2l w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, ul. Hallera 60, ? 6 pojemników o poj. 2l w ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Bema, ? 12 pojemników o poj. 2l w ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, ul. Dworcowa. 6) Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienie odpadów Wykonawcy do odbioru zgodnie z przepisami dotyczącymi ich gromadzenia. Zamawiający zabezpieczy opakowania w ten sposób by uniemożliwić wydostanie się odpadu na zewnątrz. 7) Wykonawca winien posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 t.j.) dla odpadów o kodach określonych w specyfikacji (18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*) z datą ważności co najmniej do 30.11.2021 r. W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów Wykonawca musi posiadać umowę z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów. 8) Dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami winno przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami i wymaganiami ochrony środowiska (Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach - Dz. U. z 2019 r., poz. 701 t.j. oraz Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska - Dz. U. z 2019 r., poz. 1396 t.j.) 3. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1923 t.j.) wytwarzanych w następujących stołówkach żołnierskich: ? Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Bema, Grudziądz, ? Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Jagiełły, Grudziądz, ? Jednostka Wojskowa 1109 - ul. Hallera, Grudziądz, ? Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - m. Grupa k/Grudziądza, przy ul. Dworcowej, ? Jednostka Wojskowa 3537 - ul. Czwartaków 1, Brodnicy, ? Jednostka Wojskowa 3136 - Al. 3 Maja 4, Chełmno. 2) Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych przez stołówki żołnierskie to ok. 75 180 kg/rok tj.: ? stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu, ul. Bema, ok. 15 600 kg/rok (tj. ok. 1 300 kg miesięcznie), ? stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu, ul. Jagiełły, ok. 26 400 kg/rok (tj. 2 200 kg miesięcznie), ? stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grupie k. Grudziądza, przy ul. Dworcowej, ok. 19 800 kg/rok (tj. ok. 1 650 kg miesięcznie), ? stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1, ok. 3000 kg/rok (tj. ok. 250 kg miesięcznie), ? stołówka przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera, ok. 1 980 kg/rok (tj. ok. 165 kg miesięcznie), ? stołówka przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy ul. Al. 3- go Maja, ok. 8 400 kg/rok (tj. ok. 700 kg miesięcznie). Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami prognozowanymi. Rzeczywista ilość odpadów gromadzonych do odbioru wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. W przypadku odbioru odpadów z Jednostki Wojskowej 3136 w Chełmnie na czas trwania ćwiczeń poligonowych na Poligonie Kępa Panieńska, Wykonawca zabezpieczy jednocześnie odbiór odpadów z poligonu i z jednostki. Przewidywana ilość wywozów podczas ćwiczeń to 12 razy w ciągu roku 2020 r. i 12 razy w 2021 r. oraz do 500 kg odpadów w roku 2020 i do 500 kg odpadów w roku 2021 - rzeczywista ilość odpadów będzie uzależniona od faktycznej liczby szkolonych żołnierzy. Podczas ćwiczeń poligonowych Wykonawca zabezpieczy pojemniki do gromadzenia odpadów w miejscu ich wytwarzania. Ilość pojemników zostanie każdorazowo ustalona z Zamawiającym. 3) Wykonawca odbierać będzie odpady ze stołówek zgodnie z poniższym harmonogramem: Rok 2019 - Grudzień * Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 - 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3 - go Maja - 1 raz w tygodniu (piątek) * Stołówki: Przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek) * Stołówka: Przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek) Rok 2020 * Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 - 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3 - go Maja - 1 raz w tygodniu (piątek) * Stołówki: Przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej - 2 razy w tygodniu ( wtorek i piątek) * Stołówka: Przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek) Rok 2021 - do 30 Listopada * Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 - 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3 - go Maja - 1 raz w tygodniu (piątek) * Stołówki: Przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej - 2 razy w tygodniu ( wtorek i piątek) * Stołówka: Przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek) Wywóz odbywać się będzie w godzinach: 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku) 7:30-12:00 (w piątki) W przypadku, gdy dzień odbioru (wtorek lub piątek) przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, odbiór odpadów nie odbywa się. 4) Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów, w postaci Karty Przekazania Odpadu (osobno na gminę Grudziądz, Dragacz, Chełmno i Brodnica), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r., poz. 819 t.j.) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, a także Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2019 r. poz. 701 t.j.). 5) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stołówki w pojemniki na odpady przez cały okres trwania umowy w ilości: ? Stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 3 pojemniki 60 litrowe, ? Stołówka przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3 - go Maja 8 pojemników 60 litrowych, 4 pojemniki 120 litrowe ? Stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, 16 pojemników 60 litrowych, 5 pojemników 240 litrowych ? Stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Jagiełły 15 pojemników 60 litrowych, 15 pojemników 120 litrowych, 15 pojemników 240 litrowych ? Stołówce przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera 1 pojemnik 60 litrowy, 2 pojemniki 120 litrowe ? Stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej 12 pojemników 60 litrowych, 12 pojemników 120 litrowych, 12 pojemników 240 litrowych Pojemniki powinny być puste, zdezynfekowane oraz oznakowane zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w Rozporządzeniu (WE) nr 1069/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 października 2009 r., ustanawiającymi przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi - Dz. Urz. UE L 300/1 z 14.11.2009 r. 6) Wykonawca winien posiadać: * Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i utylizacji odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U z 2019 r. poz. 701 t.j.). dla kodu odpadu 20 01 08 (odpady kuchenne podlegające biodegradacji), z datą ważności co najmniej do 30 listopada 2021 r. W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów Wykonawca musi posiadać umowę z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. * Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu. * Decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego. 7) Dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami winno przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 t.j.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 1396 t.j.). 4. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych o kodzie odpadu 17 02 04* (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2014 r., poz. 1923 t.j.), składowanych w Kompleksie wojskowym 1580 w Grupie gmina Dragacz, w ilości 29,430 Mg 2) Wykonawca odbierze odpady z kompleksu wojskowego 1580 w Grupie w godzinach 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku), od 7:30 - 12:00 (w piątki) w terminie do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 3) Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U z 2019 r. poz. 701 t.j.) dla odpadów o kodach określonych w specyfikacji (17 02 04*). W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów Wykonawca musi posiadać umowę z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów. 4) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zleceniodawcy zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów, w postaci Karty Przekazania Odpadu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. (Dz. U. nr 2019 poz. 819 t.j.) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, a także z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2019 r. poz. 701 t.j.). 5) Dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska (Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - Dz. U z 2019 r. poz. 701 t.j.). 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile występuje) aby osoby wykonujące odbiór, transport odpadów były zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia. Powyższe dotyczy osób, którym Wykonawca przypisał czynności, o których mowa powyżej. Inne ewentualnie osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę - pozostaje to w gestii Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2


Dodatkowe kody CPV: 90524000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4273.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZOJA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: zojabiuro@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Jaśminowa 42A
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4615.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4615.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6993.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Odbiór transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu zostaje unieważnione zadanie nr 2 z uwagi na fakt, że cena oferty z najniższą ceną (oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę ZOJA Sp. z o.o., ul. Jaśminowa 42A, 86-300 Grudziądz), przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 56 447,64 zł. cena oferty: 178 681,18 zł, kwota Zamawiającego: 122 233,54 zł Istotą jest, że Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny ofert z najniższą ceną. Pozyskanie środków finansowych na obecnym etapie postępowania niemożliwe, ponadto zważywszy na różnice kwotowe przedstawione powyżej, udzielenie zamówienia staje się - ze względu na zasadę gospodarności, oszczędności i celowości nieuzasadnione. Podstawa prawna unieważnienia - art. 93 ust 1 pkt 4) ustawy PZP.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych o kodzie 17 02 04*.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu zostaje unieważnione Zadanie nr 3 z uwagi na fakt, że cena oferty z najniższą ceną (oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę ZOJA Sp. z o.o., ul. Jaśminowa 42A, 86-300 Grudziądz), przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 21 924,04 zł cena oferty: 57 240,00 zł, kwota Zamawiającego: 35 315,96 zł Istotą jest, że Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny ofert z najniższą ceną. Pozyskanie środków finansowych na obecnym etapie postępowania niemożliwe, ponadto zważywszy na różnice kwotowe przedstawione powyżej, udzielenie zamówienia staje się - ze względu na zasadę gospodarności, oszczędności i celowości nieuzasadnione. Podstawa prawna unieważnienia - art. 93 ust 1 pkt 4) ustawy PZP

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.