eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ,,Zakup i dostawa sprzętu informatycznego" w podziale na 5 części"

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-25

Ogłoszenie nr 510237957-N-2020 z dnia 25-11-2020 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Białołęka: ,,Zakup i dostawa sprzętu informatycznego" w podziale na 5 części"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587173-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540187317-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Białołęka, Krajowy numer identyfikacyjny 16292906000000, ul. ul. Milenijna 4, 03-125 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 5193391, e-mail krystyna.motyl@zozbialoleka.waw.pl, faks 22 5193375.
Adres strony internetowej (url): www.zozbialoleka.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

,,Zakup i dostawa sprzętu informatycznego" w podziale na 5 części"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/17/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1. Nazwa zamówienia,,Zakup i dostawa sprzętu informatycznego" 4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy i montaż opisane w załączniku nr 1 do SIWZ 4.3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 części Nr części Nazwa zamówienia Kod CPV 1 Nagrywarka Blu-Ray 32331500-7 - Nagrywarki Nośnik danych - Płyty M-DISC BD-R 32582000-6 - Nośniki danych Przełącznik sieciowy 1G, 8 portów 32420000-3: Urządzenia sieciowe Zarządzany przełącznik sieciowy L2 32420000-3: Urządzenia sieciowe Kable sieciowe (patchcord) 32420000-3: Urządzenia sieciowe Tester sieci RJ45/RJ11 32420000-3: Urządzenia sieciowe 2 Dysk sieciowy NAS 30234000-8 - Nośniki do przechowywania Dysk twardy HDD min 4 TB 30234000 - Nośniki do przechowywania Dysk twardy SSD min 256 GB 30234000 - Nośniki do przechowywania 3 Serwer 48822000-6: Serwery komputerowe Zasilacz awaryjny UPS Tower 30237280-5: Akcesoria zasilające Zasilacz awaryjny UPS RACK 30237280-5: Akcesoria zasilające Macierz dyskowa 30233000-1 urządzenia do przechowywania i odczytu danych Szafa Rack 31213300-5 -szafy kablowe 4 Oprogramowania 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 5 Oprogramowania 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 4.4. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do niej użyto nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę - dopuszcza się rozwiązania równoważne. Wskazane w OPZ parametry mają charakter wymagań minimalnych, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na urządzenia spełniające te wymagania w stopniu większym niż minimalne, pod warunkiem zachowania zgodności z treścią SIWZ. 4.5. Wszystkie urządzenia,, będą fabrycznie nowe, nierekondycjonowane, nie używane, niepowystawowe. Urządzenia muszą spełnić wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii (jeżeli dotyczy) określone w obowiązującym w Polsce prawie, jak również muszą być dopuszczone do obrotu gospodarczego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 4.6. Wykonawca nie może zaoferować urządzeń, które na dzień składania ofert, przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji. 4.7. Urządzenia będą dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych. 4.8. Z urządzeniami dostarczone zostaną wszystkie niezbędne elementy zapewniające prawidłową funkcjonalność. Do każdego urządzenia należy dołączyć instrukcję w języku polskim 4.9. Urządzenia (o ile dotyczy) zostaną zainstalowane we wskazanych pomieszczeniach, podłączone i sprawdzone. 4.10. Gwarancja będzie obejmować wszystkie komponenty dostarczonych Urządzeń. 4.11. Minimalny okres gwarancji zależy od rodzaju Urządzenia i został wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). 4.12. Warunki udzielonej gwarancji będą zgodne z wymaganiami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że nie mogą być gorsze niż warunki gwarancji producenta(ów) oraz będą uwzględniać warunki określone w załącznikach nr 1 i 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 32331500-7


Dodatkowe kody CPV: 32582000-6, 32420000-3, 30234000-8, 30237280-5, 48000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: część 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4841.42
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DOMINO COMPUTER Jarosław Myśliński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podgórska 5
Kod pocztowy: 05-119
Miejscowość: Legionowo
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6115.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5115.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6115.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16294.86
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: e-Tech J. Spółka sp. jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowa 29/31
Kod pocztowy: 90-030
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18726.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18726.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18726.21
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: część 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 193534.42
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GreyDot Sp. z o .o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Aleja Wojska Polskiego 27/26
Kod pocztowy: 01-515
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 272262.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 238249.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 272262.96
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: część 4

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty;

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: część 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61093.10
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81751.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81751.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82219.35
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.