To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-06
Ogłoszenie nr 510237879-N-2019 z dnia 06-11-2019 r.
Powiat Chojnicki: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2628 g w m-ci Granowo (od skrz. z DW 240 do m-ści Granowo)"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 600490-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Chojnicki, Krajowy numer identyfikacyjny 09235123900000,
ul. 31 Stycznia
56,
89-600
Chojnice, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 3966501, e-mail
przetargi@powiat.chojnice.pl, faks
52 3966503.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa drogi powiatowej nr 2628 g w m-ci Granowo (od skrz. z DW 240 do m-ści Granowo)"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ID.272.18.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Przebudowa drogi powiatowej nr 2628 g w m-ci Granowo (od skrz. z DW 240 do m-ści Granowo)" 1. CHARAKTERYSTYKA ROBÓT Przebudowa drogi powiatowej rozpoczyna się na włączeniu z drogą wojewódzką nr 240 i oznaczona jest punktem A, następnie przebiega poprzez m. Racławki, pola uprawne kończąc w m. Granowo w wyznaczonym miejscu oznaczonym punktem E na planie zagospodarowania terenu, który jest załącznikiem do dokumentacji branży drogowej. Zakres wg założonego kilometrażu od km 0+000 do km 1+580,12. Opracowanie obejmuje: Branża drogowa: 1) Odcinek A-B-C: o Rozbiórka mechaniczna nawierzchni i istniejącej podbudowy - przekrój normalny rys. nr 4.1 i 4.2 zgodnie dokumentacją projektową o Wycinka drzew wraz z usunięciem karpin o Warstwa odcinająca gr. 15 cm z gruntocementu Rm = 2,5 MPa o Podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 stab. mechanicznie gr. 20 cm o Warstwa podbudowy z BA AC 16P KR 1-2 gr. 8 cm o Warstwa ścieralna BA AC 8S KR 1-2 gr. 4 cm 2) Odcinek C-D-E o Poszerzenie - warstwa odcinająca gr. 15 cm z gruntocementu Rm = 2,5 MPa o Poszerzenie - podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 stab. mechanicznie gr. 20 cm o Warstwa wyrównawcza i wiążąca z BA AC 16W KR 1-2 odpowiednio gr. śr. 5 cm i poszerzenie gr. 8 cm o ułożenie geosiatki i do zbrojenie warstw asfaltowych o wytrzymałości 100x100kN na połączeniu poszerzenia z istniejącą nawierzchnią, pas szerokości 2m o Warstwa ścieralna BA AC 8S KR 1-2 gr. 4 cm 3) Zjazdy bitumiczne Projektowane - nowe o Warstwa odcinająca gr. 15 cm z gruntocementu Rm = 2,5 MPa o Podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 stab. mechanicznie gr. 20 cm o Warstwa podbudowy z BA AC 16P KR 1-2 gr. 8 cm o Warstwa ścieralna BA AC 8S KR 1-2 gr. 4cm Istniejące o Warstwa wyrównawcza z BA AC 16W lub 11W KR 1-2 gr. śr. 5 cm o Warstwa ścieralna BA AC 8S KR 1-2 gr. 4cm 4) Zjazdy z kostki betonowej o nawierzchnia z kostki wibroprasowanej typu Polbruk o grubości 8cm (kol. grafitowy) ułożona na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 5cm o Podbudowa zasadnicza z chudego betonu grubości 15cm o warstwa odcinająca z gruntocementu Rm=2,5 MPa grubości 10 cm 5) Remont przepustu na Strudze Sileńskiej - Plan zagospodarowania terenu rys. nr 2.2, przekrój normalny rys. nr 4.2, zgodnie z dokumentacją projektową branży drogowej. o Rozbiórka elementów umocnienia przepustów o Renowacja izolacji rur przepustu - naprawa spękań zaprawą specjalistyczną, gruntowanie oraz ułożenie papy termozgrzewalnej PYE PV250 SS5 o Pokrycie warstwą chudego betonu gr. 20 cm, o Wypełnienie nasypu kruszywem naturalnym łamanym 0/31,5 stab. mechanicznie o Budowa projektowanej konstrukcji jezdni, o Ułożenie elementów betonowych korytka ściekowego, o Wzmocnienie poboczy kamieniem polnym (materiał inwestora), o montaż metalowych barier sprężystych typ SP-05/2, o Umocnienie skarp z płyty ażurowej typu MEBA gr. 10 cm 6) Remont przejazdu kolejowo - drogowego kat "C" w km 194,010 linii kolejowej nr 208 Działdowo - Chojnice polegać będzie na wymianie nawierzchni drogowej do główki szyny - Istniejące torowisko pozostaje bez zmian o Rozbiórka mechaniczna nawierzchni i istniejącej podbudowy w rejonie przejazdu kolejowego o Grunt rodzimy profilowany i zagęszczony o Geowłókniona o Warstwa odcinająca gr. 15 cm z gruntocementu Rm = 2,5 MPa o Podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 stab. mechanicznie gr. 20 cm o Warstwa podbudowy z BA AC 16P KR 1-2 gr. 8 cm o Warstwa ścieralna BA AC 8S KR 1-2 gr. 4 cm o Bitumiczna masa zalewowa trwale plastyczna na połączeniu szyn z masą bitumiczną UWAGA: Materiały z rozbiórki warstw drogowych na odcinku A-B-C przebudowy drogi do złożenia w miejscu pobliskim wskazanym przez Zamawiającego w Powiecie Chojnickim, Gminie Chojnice do 1 km od placu budowy. Branża Sanitarna: Przeznaczeniem projektowanej kanalizacji deszczowej jest odprowadzenie wód powstałych ze spływu wody powierzchniowej pochodzącej z opadów atmosferycznych i roztopów, która nie przesiąkła do gruntu. Projektowana kanalizacja deszczowa wykonana zostanie z rur PVC-U gładkościennych lub równoważnych. Uzyskanie retencji, podczyszczenie wód opadowych z piasku planuje się uzyskać poprzez osadniki studzienek ściekowych, studni połączeniowych oraz w osadniku piasku. Oczyszczenie z substancji ropopochodnych nastąpi w separatorze koalescencyjnym substancji ropopochodnych. . o Projektowana kanalizacja deszczowa wykonana zostanie z rur PVC-U gładkościennych lub równoważnych rury DN 200 PVC oraz DN 160 PVC o separator benzyn zintegrowany z osadnikiem piasku o studnie inspekcyjne o studzienki ściekowe ø0,60 betonowe ze zintegrowaną pokrywą odciążającą o odwodnienie liniowe - odwodnienie żelbetowe AS200 typ I z rusztem klasy D400 o wylot kolektora betonowy OT 200-400 2. DOKUMENTACJA PRZEKAZANA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO Zamawiający przekaże Wykonawcy, w terminie określonym w umowie, na czas prowadzenia robót budowlanych: 1) dokumentację projektową dla zadania pn. : "Przebudowa drogi powiatowej nr 2628 g w m-ci Granowo (od skrz. z DW 240 do m-ści Granowo) polegająca na wykonaniu poszerzenia jezdni w istniejących granicach pasa drogowego wraz z wykonaniem poboczy jezdni i wjazdów" , "Załącznik do zgłoszenia robót budowlanych obejmujących przebudowę sieci kanalizacyjnych" "Remont przejazdu kolejowo - drogowego kat "C" w km 194,010 linii kolejowej nr 208 Działdowo - Chojnice" 2) decyzje administracyjne pozwalające na realizację zadania, 3) SST 3. WYMAGANIA - ETAP PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO ROBÓT BUDOWLANYCH 1) Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją, ewentualne uwagi należy wnieść na etapie i w terminie ogłoszonego przetargu. 2) Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią, Polskimi Normami Budowlanymi oraz zaleceniami nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego. 3) Przekazanie placu budowy nastąpi po podpisaniu umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 4) Na czas realizacji inwestycji Wykonawca sporządzi projekt tymczasowej organizacji ruchu. Przed wprowadzeniem czasowej organizacji ruchu projekt musi być zaopiniowany w odpowiednich jednostkach samorządowych i policji. 5) Wykonawca urządzi zaplecze budowy we własnym zakresie i poniesie koszty z tym związane. 6) Włączenia i wyłączenia urządzeń, sieci itp. niezbędne do realizacji zadania Wykonawca uzyska we własnym zakresie i również poniesie koszty z tym związane. 7) Wykonawca poniesie koszty związane ze zużyciem mediów (woda, energia elektryczna) w związku z wykonywanymi robotami . 8) Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 9) Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych terenu budowy i przechowywanych tam materiałów budowlanych. 10) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów. 11) Uporządkowanie terenu po wykonaniu robót. 12) Rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonane roboty nastąpi na podstawie faktur częściowych wystawionych przez Wykonawcę nie częściej niż jeden raz w miesiącu oraz na podstawie zatwierdzonego bezusterkowego protokołu częściowego odbioru robót i uzyskania potwierdzenia przelewu dla Podwykonawców, iż dokonano zapłaty wszystkich istniejących wobec nich należności za okres, którego dotyczy faktura. 13) Zamawiający informuje, iż w związku z tym, że Wykonawca składa ofertę z ceną określoną ryczałtowo - złożony przez wykonawcę kosztorys ofertowy stanowi jedynie uzasadnienie merytoryczne oferowanej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego. 14) Wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty: o Dziennik budowy, o Dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach, o Wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, kartę przekazania odpadu, instrukcje użytkowania i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami. o Oświadczenie Kierownika budowy (robót) o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami, o Dokumenty (atesty, certyfikaty) potwierdzające, że wbudowane materiały budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane (opisane i ostemplowane przez Kierownika budowy (robót) ). o Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z danymi technicznymi wraz z potwierdzonym wnioskiem o przyjęcie do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Chojnicach (w 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD). (Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem). 4. WYKONAWCA PRZED PODPISANIEM UMOWY PRZEDSTAWI ZAMAWIAJĄCEMU harmonogram rzeczowo - finansowy z podziałem branży drogowej na : 1) Roboty przygotowawcze 2) Roboty ziemne 3) Podbudowy 4) Nawierzchnie 5) Roboty wykończeniowe 6) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu 7) Elementy Ulic Dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2628 g w m-ci Granowo (od skrz. z DW 240 do m-ści Granowo)" Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. - Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). 1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane drogowe w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych - operator rozściełacza. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej "RODO" (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej "RODO". Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest również w kosztorysie ofertowym , Istotnych postanowieniach do umów oraz dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ Kosztorys ofertowy należy sporządzić poprzez wypełnienie formularza kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45233252-0, 45232451-8, 45232100-3, 45233290-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1451759.64
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MARBRUK" Sp. z o.o. Sp. k
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1511346.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Dostawa ładowarki kołowej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Zajęcia terapeutyczne oraz konsultacje dla rodziców dzieci zakwalifikowanych do wczesnego wspomagania rozwoju, w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ZA ŻYCIEM, z podziałem na części."
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Projekt przebudowy nawierzchni tartanowej na Stadionie Miejskim "Chojniczanka 1930"
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Budowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska na odcinku granica powiatu rzeszowskiego i powiatu niżańskiego - Nowy Nart
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





